Η Ford εργάζεται πάνω στη νέα γενιά του Mustang, το οποίο και αυτό θα πωλείται παγκοσμίως, σε όλες τις αγορές του κόσμου, ακόμη σε αυτές της Αυστραλίας, Αγγλίας και Ιαπωνίας, και έτσι θα βγαίνει και με το τιμόνι στα δεξιά. Ο Barb Samardzich επικεφαλής του τμήματος ανάπτυξης της Ford Ευρώπης, μιλώντας στο Γερμανικό AMS, δήλωσε ότι το επόμενο Mustang έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να πληρεί τους κανονισμούς ασφαλείας της Ευρωπαϊκής Ένωσης για την ασφάλεια των πεζών, παρότι το αυτοκίνητο δεν έχει πάρει ακόμη επίσημα το πράσινο φως ώστε να πωλείται στην Γηραιά Ήπειρο.

Από την άλλη, το Popular Hot Rodding, αναφέρει ότι το αυτοκίνητο διαθέτει μια νέα ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση, νέα λιγότερο ρετρό εξωτερική σχεδίαση και ίσως αποκτήσει και υβριδική έκδοση, η οποία θα είναι διαθέσιμη στην αγορά της Ευρώπης και της Ιαπωνίας.

Παλαιότερα είχαμε μάθει ότι θα διαθέτει Ecoboost κινητήρες και αναμένεται να παρουσιαστεί στο 2014 ως μοντέλο του 2015, θέλοντας να γιορτάσουν τα 50στα γενέθλια του και θα είναι ελαφρύτερο και μικρότερο από το τωρινό μοντέλο. Το εσωτερικό του θα αναβαθμιστεί σημαντικά χρησιμοποιώντας καλύτερης ποιότητας υλικά και περισσότερα gadget.

[Πηγή: AMS, PopularHotRodding]

  • nikxan1

     ξερεις τι γουσταρω ρε γιαννη??? ο μονος λογος και η μονη συνεισφορα της αμερικης στην αυτοκινηση:

    ο ηχος αυτου του θε’ι’κου V8…….
    ολοι οι αλλοι V8 ειναι απλα οδοντροκρεμες…..

    • ο V8 της Ferrari ή της Aston είναι οδοντόκρεμα!!
      ε ποτέ!!
      ο ήχος των αμερικάνων είναι απλός κ πανεύκολος!

    • LJ

      Ολος ο ηχος των Aston ερχεται απο τις εξατμησεις. Οι κινητηρες ειναι 2 V6 “κολλημενοι” απο το Ford Contour. Oι κινητηρες της Ferrari ειναι αλλη φαση. 

    • ναι ρε δε διαφωνώ ότι είναι από εξάτμιση…
      αλλά νομίζω κ οι αμερικάνικοι κυρίως από εκεί ειναι!!

      όσο για της aston αναφέρθηκα στον V8 κ όχι στον V12, o οποίος είναι V12 κ όχι W12 όπως μου λες εσύ ότι ειναι οι V6 κολλημένοι!!…!!!

    • nikxan1

       γκαζο, v8 εχουν πολλες εταιρειες. ο ηχος, εχει να κανει καθαρα με χρονισμους και διαστηματα καυσης.
      εχεις V8 που γουργουριζουν, οπως πχ φερραρι, και εχεις και V8 που πυροβολουν, οπως πχ της μερσεντες και τους αμερικανικους. προσωπικα, το γουργουρητο δεν μ’αρεσει τοσο οσο οι μπαλωθιες.
      μην ξεχνας, οτι οι αμερικανικοι V8 εχουν βρει πολλες εφαρμογες, ντραγκστερ, αγωνες, μεχρι και hill climbing. εξακολουθω, οποτε αναρτατε κανα βιντεακι με αμερικανικα μοτερ να δυναμωνω τα ηχεια μου.
      ξερεις ποσο πολυ μ’αρεσουν οι αστον, αλλα απο ηχο, οι αμερικανοι εινια λιγουλακι μπροστα.
      τωρα, το αν συμβαλει η εξατμιση, ή η ταπα της βενζινας, δεν με νοιαζει και πολυ. το αποτελεσμα με νοιαζει.

    • LJ

      Ο V12 της Aston ειναι 2 V6 απο το Contour σε σειρα. Το ξερω οτι δεν βγαζει W12.