jaguar-c-x75-concept-2

H Jaguar, δυστυχώς, αποφάσισε να μην περάσει στη παραγωγή το C-X75, αλλά ευτυχώς, μερικές από τις τεχνολογίες του αυτοκινήτου θα περάσουν στη παραγωγή, μέσα από τα μελλοντικά μοντέλα της εταιρίας.

Σύμφωνα με το βρετανικό Auto Express, οι σούπερ ελαφριές ζάντες αλουμινίου του C-X75, οι οποίες ζυγίζουν 40% λιγότερο σε σχέση με τις συμβατικές ζάντες αλουμινίου, θα είναι η πρώτη τεχνολογία που θα περάσει στην αγορά.

Αργότερα θα δούμε στην αγορά και τον twin-turbo 1.600αρη τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης της Williams F1, ο οποίος θα αποδίδει 507 άλογα και θα τοποθετηθεί σε κάποιο μελλοντικό sport αυτοκίνητο της Jaguar, πιθανότατα στην F-Type GT3.

Οι μηχανικοί της Jaguar έμαθαν αρκετά για τη χρήση carbon σασί και την αποτελεσματική αεροδυναμική και θα εφαρμόσουν αυτά που έμαθαν στα νέα τους μοντέλα, κάνοντας ελαφριά και αεροδυναμικά αυτοκίνητα στο μέλλον.

Σε ότι αφορά τις τουρμπίνες που φορούσε το πρωτότυπο, η Jaguar ακόμη επιθυμεί να τις χρησιμοποιήσει στο μέλλον πάνω σε ένα αυτοκίνητο παραγωγής.

[Πηγή: Auto Express]