srt-barracuda-artists-rendering-inline-1-photo-475006-s-original

Φήμες σχετικά με το SRT Barracuda κυκλοφορούν εδώ και πολλά χρόνια αλλά ο CEO της SRT, Ralph Gilles, αφενός δεν καταλαβαίνει το πώς ξεκίνησαν, αφετέρου τις διαψεύδει.


Ο Gilles είπε πως για να έχει νόημα ένα νέο Barracuda, θα πρέπει να είναι σαφώς μικρότερο και διαφορετικό από το Challenger αλλά για να γίνει κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να εξελιχθεί μία νέα πλατφόρμα κάτι που προφανώς είναι ασύμφορο.

Πέραν αυτού, ο CEO κράτησε καλά κρυμμένα τα χαρτιά του σχετικά με την μελλοντική γκάμα της εταιρίας. Δεν απέκλεισε την προοπτική του SRT Dart αλλά έχει δηλώσει στο παρελθόν πως “δεν υπάρχει τίποτα διαθέσιμο αυτή τη στιγμή” για entry-level μοντέλο.

Τέλος, έγινε λόγος για μία πιθανή, ισχυρότερη έκδοση της Viper. Αφού προηγουμένως είχε αποκλειστεί η πιθανότητα μίας entry-level Viper με τον V8 Hemi των 6.4 λίτρων, ο Gilles απέκλεισε και την πιθανότητα μίας ισχυρότερης Viper. “Έχει αρκετή δύναμη” είπε και ισχυρίστηκε πως τα 640 άλογα είναι η ιδανική ιπποδύναμη για το βάρος του οχήματος και τα δυναμικά χαρακτηριστικά που ήθελαν οι μηχανικοί να έχει.

[Πηγή: Automobilemag]