Racing Director Eric Boullier in the garage.

Μετά το τέλος του πρώτου αγώνα της χρονιάς, η McLaren βρίσκεται στην πρώτη θέση του πρωταθλήματος κατασκευαστών, με τους Magnussen και Button να καταλαμβάνουν τις θέσεις δυο και τρία, στο βάθρο των νικητών της Μελβούρνης. Το 2013, η ομάδα δεν κατάφερε να ανέβει στο podium ούτε μια φορά σε 19 αγώνες και το φετινό ξεκίνημα κρίνεται, αν μη τι άλλο, επιτυχημένο.


Από πλευράς ρυθμού μονοθεσίων, η W05 της Mercedes βρίσκεται ξεκάθαρα μπροστά αυτή τη στιγμή, με τις Williams, Red Bull και McLaren να ακολουθούν. Ο Eric Boullier έμεινε ικανοποιημένος από την παρουσία του μονοθεσίου στην Αυστραλία, αφού η ομάδα του Woking δούλεψε πολύ πάνω στην αξιοπιστία της MP4-29.

Η Mercedes και η Williams έχουν κάποιο πλεονέκτημα στο ρυθμό, ίσως είναι ανάμεσα στο μισό έως και τρία τέταρτα του δευτερολέπτου ταχύτεροι από ότι οι υπόλοιποι.

Αλλά, στη McLaren εστιάσαμε μεγάλο κομμάτι του χειμώνα μας, στην ανάπτυξη ενός σταθερού και αξιόπιστου αυτοκινήτου, γιατί πιστεύαμε – και η Αυστραλία επιβεβαίωσε τη στρατηγική μας – ότι η αξιοπιστία είναι το κλειδί για πολλούς βαθμούς στην αρχή της σεζόν.

Kevin Magnussen on track.

Με την αξιοπιστία να έχει πάρει άριστα στο πρώτο Grand Prix, επόμενος στόχος της ομάδας είναι να καλύψει τη διαφορά στις επιδόσεις μέχρι και τον πρώτο Ευρωπαϊκό αγώνα, στις 11 Μαΐου στην πίστα της Βαρκελώνης. Μάλιστα, ο Boullier δεν παραγνωρίζει το γεγονός, πως η πρωταθλήτρια Red Bull είναι αρκετά δυνατή, σε αντίθεση με τα όσα έδειξε τη φετινή pre-season.

Είναι αλήθεια ότι τώρα πιέζουμε πολύ επιθετικά ως προς τις επιδόσεις. Σαφώς και θα πρέπει να καλύψουμε τη διαφορά από τη Mercedes, αλλά και κάποιους άλλους.

Κάποιες ομάδες δεν έχουν πάει καλά μέχρι τώρα, αλλά είναι σαφές ότι από τη στιγμή που θα λειτουργήσουν σε πλήρη ισχύ, θα είναι πολύ γρήγοροι. Στόχος μας είναι να καλύψουμε τη διαφορά μέχρι τη Βαρκελώνη και να χτίσουμε πάνω σε αυτό στους πρώτους αγώνες στην Ευρώπη.

Η McLaren βρίσκεται στο τέλος της εικοσαετούς συνεργασίας της με τη Mercedes, η οποία την προμηθεύει με κινητήρες από το 1995. Του χρόνου η Ιαπωνική Honda θα επιστρέψει στη Formula 1, μετά από απουσία 6 ετών, με σκοπό να αναβιώσει τις επιτυχίες του συνδυασμού McLaren-Honda.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής της Mercedes, Toto Wolff, έχει δηλώσει πως η σχέση τους με τη McLaren μπορεί να αλλάξει εξαιτίας της στροφής προς τη Honda. Η τελευταία, ακόμη εξελίσσει το δικό της turbo κινητήρα και η Mercedes δεν θέλει σε καμία περίπτωση να περάσουν μυστικά του PU106A Hybrid σε αντίπαλους κατασκευαστές. Αυτό, κατά πάσα πιθανότητα, θα οδηγήσει σε διαφορετικά spec του power unit ανάμεσα σε McLaren και τις υπόλοιπες ομάδες που χρησιμοποιούν το Γερμανικό P.U. και στο Woking γνωρίζουν πολύ καλά, πως οι πιθανότητές τους για βάθρα, βαθμούς και νίκες, είναι μεγαλύτερες στο πρώτο κομμάτι της χρονιάς.

[Πηγή: Formula 1 | Photo Copyrights: McLaren-Mercedes]