Smedley - Massa

Καθιερώνοντας αυτή τη σειρά άρθρων με τις πιο χρήσιμες πληροφορίες της Formula 1, ας δούμε τα σημαντικότερα νέα από τον κόσμο της F1 την εβδομάδα που μας πέρασε.

Καταρχάς, ξεκίνησε επιτέλους να δουλεύει ο Rob Smedley στην Williams, μετά την οκταετία του στην Ferrari. Ο Smedley θα βρίσκεται στο pitwall της ομάδας, αφήνοντας τον Rod Nelson να ασχολείται με το εργοστάσιο και τις δοκιμές της ομάδας. Παρόλο που ο 40-χρονος Βρετανός δεν θα ασχολείται αποκλειστικά με τον Felipe Massa, το bromance που κρατάει εδώ και 135 αγώνες μεταξύ τους, δεν έφτασε ακόμα στο τέλος του.

Geri Halliwell - Christian Horner

Το τέλος όμως ήρθε για την σχέση του Christian Horner με την Beverly Allen, έξι μόνο μήνες μετά την γέννηση της κόρης τους Olivia. O λόγος ήταν ότι ο Horner ήθελε λίγο περισσότερο γεύση στη ζωή του… γι’ αυτό και ξεκίνησε να βγαίνει με την Geri Halliwell των Spice Girls.

Τι σου είναι το κάρμα; Την ίδια χρονιά που αποφάσισε να εγκαταλείψει την οδήγηση ο Horner για να αφοσιωθεί στην διαχείριση ομάδων, ήταν η ίδια χρονιά που αναδημοσιεύτηκαν και οι γυμνές φωτογραφίες της Ginger Spice. Μπορεί να πέφτω και κάνα δύο χρόνια έξω, αλλά μπορείτε να καταλάβετε ότι ήταν θέμα χρόνου να καταλήξουν μαζί.

Ferrari Burn Out

Αφήνοντας όμως τις αγάπες και τους έρωτες ας περάσουμε στην πιο αισιόδοξη ομάδα για φέτος… την Ferrari. Μπορεί η ομάδα να ξέρει ότι το μονοθέσιό της θέλει βελτίωση παντού, μπορεί οι tifosi να αναρωτιούνται “αν ο Kimi Raikkonen προσπαθεί όσο θα έπρεπε”, μπορεί ακόμη και να φαίνεται αδύνατον να φτάσει η F14 T, όπως είναι τώρα, σε νίκη. Αν όμως… αν όλα πάνε για τους Ιταλούς, αν η τύχη γυρίσει υπέρ τους, αν βελτιωθούν σημαντικά τα μονοθέσιά τους, τότε η Scuderia είναι έτοιμη να πανηγυρίσει με το κουμπάκι “Burnοut” που έχει στα τιμόνια των μονοθεσίων της.

Αν αυτό δεν είναι αισιοδοξία από την Ιταλική ομάδα, δεν ξέρω τι είναι. Το μόνο σίγουρο είναι, ότι ξέρουμε ήδη πως θα πανηγυρίσουν οι πιλότοι της Ferrari, σε περίπτωση που επιτύχουν το αποτέλεσμα που θέλουν. Θα πατήσουν το μαγικό κουμπάκι και θα σχηματίσουν μερικά σύννεφα καπνού μπροστά στους θεατές. Εντάξει, μπορεί η πραγματική λειτουργία του κουμπιού burnout να είναι τελείως διαφορετική, αλλά η ελπίδα πεθαίνει τελευταία για τους κόκκινους.

SnappySilverBoutu

Ελπίδα στους κόκκινους φαίνεται να έχει και ένας από τους βασικούς χορηγούς της ομάδας, καθώς η εταιρία Santander δήλωσε πως θέλει να συνεχίσει την συνεργασία της με την Ferrari και τον Fernando Alonso για τουλάχιστον μια δεκαετία:

Θέλουμε να συνεχίσουμε στην F1 για τουλάχιστον άλλα δέκα χρόνια. Είμαστε σίγουροι πως σε δέκα χρόνια ο Fernando Alonso θα είναι όσο καλός είναι και σήμερα. Υπάρχει μόνο μία Ferrari, τέλος. Ενδιαφερόμασταν να μείνουμε και με την McLaren, γιατί έχουμε τράπεζα και στην Αγγλία, αλλά ήταν μικρή η χορηγία (στην ομάδα).

Όταν ήταν εκεί ο Hamilton, ήταν δικαιολογημένη (η χορηγία). Ο Button είναι ένας φοβερός οδηγός, αλλά είναι άλλου επιπέδου. Η συμφωνία μας με την Ferrari ήταν η καλύτερη που είχαμε στην ιστορία μας. Είναι το κλειδί για να γίνει γνωστή η Santander σε όλο τον κόσμο.

Κοντά στον Πρόεδρο της Ισπανικής εταιρίας Emilio Botin, παρευρισκόταν και ο Stefano Domenicali, ο οποίος βιάστηκε να απαντήσει πως στην Κίνα θα έρθει η πρώτη μεγάλη αναβάθμιση των Ιταλικών μονοθεσίων, στην ερώτηση του Botin για ένα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.

Botin - Domenicali

Ο Jenson Button φυσικά δεν φαίνεται να ενδιαφέρεται για τις δηλώσεις του Botin, αφού θα συμπληρώσει το 250ο του GP στο Μπαχρέιν. Ο ίδιος αναγνωρίζει τον Hamilton ως τον καλύτερο team-mate του, από τους 10 που είχε στην καριέρα του μέχρι στιγμής, ενώ δίπλα στον Lewis τοποθετεί τους Alonso, Raikkonen και Mark Webber, ως τους σημαντικότερους αντιπάλους του.

Τα καλύτερα λόγια που έχει ακούσει στην καριέρα του ήταν αυτά του πατέρα του, που του είπε ευθέως:

Μπορεί να μην είσαι ο ταχύτερος οδηγός στον κόσμο… αλλά είσαι ο καλύτερος.

Jenson and John Button

Το ρόλο του μέντορα του δεύτερου οδηγού της McLaren, Kevin Magnussen, φαίνεται να έχει πάρει ο Eric Boullier, ο οποίος τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα φροντίζει έχει ένα μεγάλο διάλογο με τον Δανό.

Παρακολουθώ στενά την συμπεριφορά του και τον τρόπο σκέψης του. Τον προσέχω αρκετά, όπως έκανα και τον Romain. Προσπαθώ να τον κλειδώσω σε ένα δωμάτιο τουλάχιστον μια φορά κάθε σαββατοκύριακο για να βεβαιωθώ πως είναι καλά.

Καθίσαμε μαζί δύο δεκάλεπτα στη Μαλαισία και ήταν πολύ ανοιχτόμυαλος, οπότε ότι και να του πω με μορφή συμβουλής, το δέχεται.

Save Mitsos

Ο ακόμη νεότερος Sergey Sirotkin, θα οδηγήσει για λογαριασμό της Sauber, στις δοκιμές που θα γίνουν στο Μπαχρέιν την ερχόμενη εβδομάδα. Ο 18-χρονος Ρώσος ελπίζει να συμπληρώσει τα απαραίτητα χιλιόμετρα, για να πάρει την ειδικό δίπλωμα των οδηγών Formula 1 (Super Licence). Για την Sauber ο δεύτερος οδηγός, στις δοκιμές που θα ξεκινήσουν την Τρίτη και θα ολοκληρωθούν μια μέρα μετά, θα είναι ο Giedo van der Garde, ο οποίος αναμένεται να οδηγήσει το μονοθέσιο του Esteban Gutierres και στις αυριανές ελεύθερες δοκιμές.

Sergey_Sirotkin-Sauber_Visit

Θετικά είδαν τον Benedict Cumberbatch οι οπαδοί της Formula 1 ανά τον κόσμο, αφού ο πολυτάλαντος ηθοποιός, γνωστός κυρίως για τον ρόλο του ως Sherlock στην ομώνυμη σειρά, ήταν σύντομος και περιεκτικός στην συνέντευξη των οδηγών στη Μαλαισία. Μάλλον θα πρέπει οι πρώην οδηγοί να παίρνουν μαθήματα από τον Βρετανό, ο οποίος δήλωσε ερωτευμένος πλέον με την F1. Αν αναρωτιέται κανείς γιατί έκανε την συνέντευξη αυτός, αντί κάποιου πρώην πιλότου, η απάντηση είναι απλή. Του το ζήτησε προσωπικά ο Bernie Ecclestone. Ξέρετε πολλούς που να λένε όχι στον Bernie;

2014 Formula 1 Malaysian Grand Prix - Sepang International Circuit - Winners Podium Featuring: Lewis Hamiton,Benedict Cumberbatch Where: Sepang, Malaysia When: 30 Mar 2014 Credit: ATP/WENN.com **Not Available for Publication in Germany**

Όχι, λέει όμως ο Pedro de la Rosa στους υπόλοιπους οδηγούς Formula 1, αφού θέλει να παραιτηθεί από Πρόεδρος του GPDA (σύλλογος οδηγών F1). Πιθανότεροι διάδοχοί του είναι ο Jenson Button και ο Sebastian Vettel, οι οποίοι είναι και αντιπρόεδροι του 43-χρονου Ισπανού. Ο σύλλογος τον οδηγών Formula 1 ιδρύθηκε το 1961 και σχεδόν όλοι οι οδηγοί του φετινού grid αποτελούν μέλη του, εκτός των: Valtteri Bottas, Adrian Sutil και Kimi Raikkonen, οι οποίοι προτιμούν να ξοδέψουν αλλιώς την εγγραφή, κόστους περίπου 2.500€.

Mateschitz

Το ίδιο φαίνεται να αρχίζει να σκέφτεται και η Red Bull, αφού έβαλε προθεσμία στην Renault για την βελτίωση του κινητήρα της. Όπως είπε χαρακτηριστικά ο σύμβουλος της ομάδας Helmut Marko:

Αν δεν υπάρξει σαφής βελτίωση τους επόμενους 2-3 μήνες, σίγουρα θα αρχίσουμε να συζητάμε για εναλλακτικές λύσεις. Για την ώρα δεν μπορούμε να κάνουμε πιο δυνατό τον κινητήρα μας, αλλά μπορούμε να ελπίζουμε για προβλήματα ανάμεσα στους Rosberg και Hamilton.

Τα προβλήματα όμως, μάλλον θα είναι για την Red Bull και όχι για την Γερμανική ομάδα, καθώς η FIA ετοιμάζεται να απαγορεύσει την όποια αλλαγή στον μετρητή ροής καυσίμου, από το GP της Ισπανίας και μετά. Δεν είναι τυχαίο που οι μοναδικές ομάδες που έχουν “πειράξει” τον μετρητή ροής της Gill, ήταν οι Red Bull, Toro Rosso και Lotus με την Red Bull να έχει ήδη χάσει βαθμούς, από τον μηδενισμό του Ricciardo. Όλες οι ομάδες που προμηθεύονται τον κινητήρα της Renault, εκτός από την Caterham, θα πρέπει να σταματήσουν σύντομα τις όποιες αλλαγές κάνουν στον αισθητήρα ροής.

Τώρα είσαι σίγουρος ότι δεν έχεις χάσει κανένα νέο από το GP της Μαλαισίας, μέχρι και σήμερα.

[Πηγές: GMM, AutoSport, DailyMail, Ferrari, Marca, SkySportsYouTube (1), (2) | Photo Copyrights: Getty Images, Lat Photographic]