2015-dodge-challenger-srt-hellcat-engine-03

Το 2015 Dodge Challenger SRT Hellcat είναι ένα πολύ δυνατό αυτοκίνητο. Για την ακρίβεια, ο Hellcat Hemi V8 είναι ένας πολύ δυνατός κινητήρας. Πηγές εντός της Dodge όμως, αναφέρουν πως θα μπορούσε να είναι πολύ ισχυρότερος αν δεν ήταν αυτές οι καταραμένες εκπομπές ρύπων. Ναι, κατά τη διάρκεια των δοκιμών, οι μηχανικοί της Αμερικάνικης εταιρίας, δυναμομέτρησαν τον Hellcat στα 825 άλογα (!!!) αλλά αναγκάστηκαν να μειώσουν λίγο την απόδοση γιατί αντιμετώπιζαν “πολύ σοβαρά” προβλήματα με τις εκπομπές ρύπων. Κρίμα, τώρα οι μελλοντικοί ιδιοκτήτες θα πρέπει να αρκεστούν σε 635 άλογα και 800 Nm στους τροχούς… Και έχε στα υπόψιν πως άνθρωποι της Dodge έχουν δηλώσει πως τα Challenger SRT Hellcat δεν θα πωληθούν σε αριθμούς που να επηρεάζουν τον μέσο όρο εκπομπών της Fiat-Chrysler και πως ακόμα και στην παρούσα μορφή, ο Hellcat καταπίνει σχεδόν 7 λίτρα βενζίνης το λεπτό με τέρμα το γκάζι… οπότε το “πολύ σοβαρό” πρόβλημα που αντιμετώπιζαν, πρέπει όντως να είναι πολύ σοβαρό.

Όμως δεν είναι μόνο το απόλυτο νούμερο της δυναμικής του Hellcat η είδηση. Σίγουρα, αν το εργοστάσιο μπορεί να παράγει 825 άλογα από έναν κινητήρα, τότε με ένα καλό πρόγραμμα, τροχαλίες για τον supercharger και μερικά περιφερειακά, το μέσο βελτιωμένο Challenger SRT Hellcat θα παίζει στα 900 άλογα… Όμως οι ίδιες πηγές, λένε πως ο Hellcat Hemi έχει χρησιμοποιηθεί για δοκιμές από την εταιρία. Μέχρι τώρα, η Chrysler χρησιμοποιεί MAP αισθητήρες για να μετρήσει την πυκνότητα του αέρα που μπαίνει στον κινητήρα. Στον Hellcat, χρησιμοποιήθηκε ένας MAF της Mazda καθώς και wideband αισθητήρας λ (περισσότερα για τους αισθητήρες μπορείς να μάθεις εδώ και εδώ).

Τέλος, η πηγή λέει πως εξετάζεται η πιθανότητα supercharger σε μικρούς κινητήρες ως ένας τρόπος βελτίωσης της οικονομίας καυσίμου και επίτευξης μεγαλύτερης απόδοσης. Θα ήταν ενδιαφέρον να δούμε κάποια στιγμή έναν supercharged MultiAir να τοποθετείται σε κάποιο entry-level μοντέλο αλλά δεν ξέρουμε ούτε πόσο προχώρησαν οι δοκιμές, ούτε το τελικό πόρισμα που πάρθηκε από αυτές. Πολλά ενδιαφέροντα πράγματα συμβαίνουν στο Αμερικάνικο κομμάτι της FCA