Sahara Force India Factory and Logistics Feature. 18th May 2012

Ακόμη μια ομάδα σκοπεύει να χρησιμοποιήσει την αεροδυναμική σήραγγα της Toyota στη Κολωνία, σύμφωνα με τον Τεχνικό Διευθυντή της Force India, Andy Green.

Η αεροδυναμική μας σήραγγα είχε κατασκευαστεί αρχικά για μοντέλα κλίμακας 30%, οπότε δεν έχουμε αρκετό χώρο για τα μοντέλα κλίμακας 60%.

Εκτός από τη Force India και την Caterham, η McLaren είναι ακόμη μια ομάδα που σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις της Toyota, καθώς νοικιάζει τη δική της στη Marussia. H Ferrari, που χρησιμοποιούσε την αεροδυναμική σήραγγα της Κολωνίας, πλέον χρησιμοποιεί την αναβαθμισμένη της στο Maranello, όπως επιβεβαίωσε ο James Allison.

Δεν έχουμε χρησιμοποιήσει τις εγκαταστάσεις στην Κολωνία εδώ και αρκετό καιρό.

Πόσο κοστίζει αυτό στις ομάδες; Σύμφωνα με πληροφορίες από το Γερμανικό Auto Motor und Sport οι χρεώσεις κυμαίνονται κοντά στις 100.000 ευρώ ανά βδομάδα, με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος για την αεροδυναμική εξέλιξη του μονοθεσίου της Force India να αυξάνεται κατά 4.000.000 ευρώ, παρά την υποχρεωτική μείωση στις επιτρεπόμενες ώρες αεροδυναμικής μελέτης.