20140905114640-7443387d

Η Lotus μπορεί να αναδιοργανώνεται, απολύοντας δυστυχώς σημαντικό μέρους του ανθρώπινου δυναμικού της, μπορεί να “κόβει” την –σχεδόν έτοιμη- Esprit και να μην είχε stand στην έκθεση του Παρισιού, αλλά ο νέος CEO της, έχει σχέδιο και μοιάζει αισιόδοξος για το μέλλον.

Το όλο concept των αυτοκινήτων μας, είναι εξαιρετικά μοντέρνο. Η Alfa Romeo 4C που μόλις λανσαρίστηκε, έχει ανθρακονημάτινη “μπανιέρα” που ζυγίζει μόλις 3.5 κιλά λιγότερο από την “μπανιέρα” της Elise που μετρά 17 χρόνια ζωής! Αν οδηγήσει κανείς τα αυτοκίνητα, φυσικά θα δει πως μπορούμε να τα βελτιώσουμε. Θα τα κάνουμε πιο ελαφριά, πιο ακριβή, ταχύτερα. Θα βεβαιωθούμε πως η καθημερινή συμβίωση με αυτά είναι ευκολότερη.


Δήλωσε ο Jean-Marc Gales. Συμπλήρωσε δε πως είναι πιθανό να γίνουν σημαντικές αλλαγές στην τρέχουσα πλατφόρμα (διαστάσεις, μεταξόνια κλπ) αλλά τόνισε πως αυτό που δεν θα αλλάξει, είναι οι κινητήρες που χρησιμοποιεί η Lotus και προέρχονται από την Toyota. Δεν θα δούμε τον V8 του οποίου η εξέλιξη είχε ξεκινήσει υπό την ηγεσία του Dany Bahar ούτε αλλαγές στον προμηθευτή. Ο Gales πιστεύει ακράδαντα πως οι κινητήρες που χρησιμοποιούνται τώρα, έχουν ακόμα πολλά να δώσουν. Από εκεί και πέρα, αισιοδοξία και πίστη προωθεί ο Gales:

Συγχωρέστε με που αναφέρω έναν ανταγωνιστή, αλλά η Porsche 911 έχει διατηρήσει το ίδιο βασικό concept για 50 χρόνια. Εξελίχθηκε, ξανα-εξελίχθηκε, βελτιώθηκε. Αυτό θα κάνουμε με την πλατφόρμα μας. Είναι μοντέρνα, είναι δικιά μας και πολύς κόσμος θέλει κάτι παρόμοιο. Τα περισσότερα πετυχημένα sports cars στην ιστορία, είναι εξελίξεις προηγούμενων.

Σκληρή δουλειά και βελτίωση του υπάρχοντος concept λοιπόν, ατενίζοντας το μέλλον.