lotus_evora_s

Κάθε CEO έχει το δικό του πλάνο και έπειτα από τα μεγαλεπήβολα σχέδια του Dany Bahar, αυτά του Jean-Marc Gales φέρνουν την ισορροπία και τον ρεαλισμό που χρειάζεται η Lotus για να βγει από κρίση. Φυσικά, έπρεπε να γίνουν κάποιες θυσίες πρώτα…

Όταν έφτασα στη Lotus πριν 6 μήνες, είχαμε 1.200 ανθρώπους να κατασκευάζουν 1.200 αυτοκίνητα τον χρόνο. Δεν θα επιβιώναμε έτσι. Τώρα, έχουμε 900 ανθρώπους και θέλουμε να κάνουμε 2.000 αυτοκίνητα. Τον επόμενο χρόνο και για αρκετά χρόνια ακόμα, θέλουμε να κάνουμε 3.000 αυτοκίνητα. Αυτό θα αλλάξει εντελώς την εξίσωση.

Δήλωσε ο Gales, ο οποίος πιστεύει πως η Lotus είναι ικανή για παραγωγή 10.000 αυτοκινήτων τον χρόνο αν μάθει από άλλους κατασκευαστές “ειδικών” αυτοκινήτων. Ωστόσο, η σκληρή πραγματικότητα είναι ότι η Lotus δεν θα έχει τα χρήματα να κατασκευάσει ολοκαίνουρια αυτοκίνητα για τα επόμενα χρόνια. Οπότε θα πρέπει να βασιστεί στις σωστές ανανεώσεις για να αυξήσει τις πωλήσεις της.

Η Evora facelift θα παρουσιαστεί κατά πάσα πιθανότητα στην έκθεση της Γενεύης το 2015 με 15% περισσότερη ισχύ και 15% λιγότερο βάρος. Η 2015 Evora, θα είναι σε θέση να ξεπερνά τις ανταγωνιστικές Porsche σε επιδόσεις –σύμφωνα με τον Gales– και αυτό, πριν καν παρουσιαστεί η Cup έκδοση της με ακόμα μικρότερο βάρος και ακόμα μεγαλύτερη ισχύ. Το 2016, θα ανανεωθεί η Exige ενώ τον ίδιο χρόνο, θα παρουσιαστεί και ένα μοντέλο “έκπληξη”, στον δρόμο που χάραξε το 2-Eleven. Υπάρχουν επίσης ιδέες για ένα ελαφρύ, sport crossover που θα βασίζεται σε υπάρχον μοντέλο αλλά όχι για τον διάδοχο της Esprit.