Lamborghini-Huracan-Super-Trofeo-tilt

Η Lamborghini φλέρταρε κάποια στιγμή με τους αγώνες όταν στη δεκαετία του ’80 παρείχε κινητήρες F1 ενώ τη δεκαετία του ’90 υπήρχαν μερικές Diablo GT1 που κυκλοφορούσαν σε πίστες ανά τον κόσμο. Τελευταία, η μοναδική ενασχόληση της με τους αγώνες είναι η Blancpain Super Trofeo Series. Όλα αυτά όμως, δεν σημαίνουν πως η Ιταλική εταιρία δεν έχει φιλοδοξίες.

Δεν θέλω απλά να συμμετέχω στο Le Mans. Θέλω να κερδίσω.

Δήλωσε ο νέος συντονιστής Motorsport και επικεφαλής test driver της Lamborghini, Giorgio Sanna. Και συνέχισε:

Το αγωνιστικό μας πρόγραμμα και ο προϋπολογισμός, εκτείνονται μέχρι το 2018. Η F1 δεν είναι καν στο μυαλό μας αφού η VW δεν ενδιαφέρεται. Αλλά οι αγώνες αντοχής είναι ένα καλό πρόγραμμα και πρέπει να κοιτάξουμε στα LMP1. Πρέπει να μεγαλώσουμε βήμα-βήμα.

Φυσικά, δεν πρόκειται να κάνει κάποιο τεράστιο άλμα από τη μία χρονιά στην επόμενη η Lamborghini. Μέχρι πρότινος, είχε την Gallardo Super Trofeo – ένα αυτοκίνητο δρόμου που μετατράπηκε σε αγωνιστικό. Τώρα, το πρώτο βήμα έχει γίνει. Η Huracan Super Trofeo δεν είναι αυτό που ήταν η Gallardo ST. Η αγωνιστική Huracan γεννήθηκε αγωνιστική – εξελίχθηκε δίπλα στην έκδοση δρόμου και όχι από αυτήν. Στα σχέδια τώρα είναι η Huracan GT3, μία ακόμα πιο ακραία εκδοχή της Huracan Super Trofeo που όπως λέει ο Sanna θα είναι κατά 80% διαφορετική! Αυτό είναι το δεύτερο βήμα. Από εκεί και πέρα, ποιος ξέρει τι θα γίνει. Μπορεί να μην είναι LMP1. Μπορεί να είναι LMP2 και “βλέποντας και κάνοντας”. Θα δείξει. Πάντως μόνο και μόνο που υπάρχει η σκέψη, η βούληση και ο προϋπολογισμός, μόνο θετικό είναι.