Audi R8

Ανανέωση: Επίσημο πλέον.


Αυτή τη φορά διέρρευσε επίσημη φωτογραφία του νέου Audi R8, το οποίο θα παρουσιαστεί επίσημα την ερχόμενη εβδομάδα στην έκθεση της Γενεύης.

Το νέο R8 έχει μήκος 4.444 mm, πλάτος 1.944 mm (+39 mm), ύψος 1.241 mm (-9 mm) και ζυγίζει 1.454 κιλά, 66 λιγότερα από τη προηγούμενη γενιά. Τα μετατρόχια είναι τα ίδια με αυτά του πρώτου R8, με το αυτοκίνητο να έχει 40% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία. Φορά ζάντες 19″ με ελαστικά διαστάσεων 235/35 μπροστά και 295/30 πίσω, ενώ όταν τοποθετηθούν οι ζάντες 20″, υπάρχουν ελαστικά 245/30 μπροστά και 305/30 πίσω.

Ο V10 5,2-λίτρων στην απλή έκδοση αποδίδει 540 άλογα στις 8.000 σ.α.λ με 540 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ, ενώ στην Plus 610 άλογα στις 8.150 σ.α.λ με 560 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Ο κινητήρας συνδυάζεται με νέο 7-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο που προσφέρει ταχύτερες και ομαλότερες αλλαγές, ενώ διαθέτει και σύστημα Start/Stop. Φυσικά η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω ενός ηλεκτρο-υδραυλικού πολύδισκου συμπλέκτη. Το Audi R8 V10 Plus κάνει τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,2 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 330 χλμ/ώρα. To νέο R8 θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης, μαζί με την e-tron έκδοση του, η οποία θα έχει αυτονομία 400 χλμ περίπου. Το R8 e-tron θα εφοδιάζεται με σύστημα ασύρματης φόρτισης, με την Audi να ετοιμάζει για το μέλλον τόσο την plug-in υβριδική έκδοση του, η οποία θα χρησιμοποιεί το υβριδικό σύνολο της Lamborghini Asterion concept, αλλά και μια έκδοση του με έναν diesel κινητήρα. Φήμες θέλουν να αποκτήσει V6 twin-turbo κινητήρα και πισωκίνητες εκδόσεις, ενώ δεν θα φορά τον V8 4,2-λίτρων κινητήρα.

Διαθέτει επιθετικό σχεδιασμό του αποτελείται από κυψελοειδή μάσκα, μεγάλες εισαγωγές αέρα, γωνιακής σχεδίασης νέα Matrix φωτιστικά σώματα LED με μεταβλητή ένταση, carbon πλαϊνές εισαγωγές αέρα μπροστά από τους πίσω τροχούς, φουσκωμένα φτερά, είναι μερικές από τις στιλιστικές λεπτομέρειες που συναντάμε στο νέο R8. Επίσης συναντάμε ενεργή πίσω αεροτομή, διαχύτη αλλά και τετραπλές απολήξεις εξατμίσεων. Στο εσωτερικό υπάρχει ένας διπλός κεντρικός αεραγωγός, τριάκτινο κοφτό τιμόνι με αλουμινένια μέρη, Head-Up Display, ψηφιακός πίνακας οργάνων όπως αυτό που συναντάμε στο νέο TT, ψηφιακό κεντρικό καθρέπτη και νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI.

Θα διαθέτει carbon-αλουμινένιο monocoque σασί, (23% από carbon και 77% από αλουμίνιο) το οποίο θα ζυγίζει 198 κιλά. Το νέο R8 θα διαθέτει 13% μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από την τωρινή γενιά, με το βάρος του να μην ξεπερνά τα 1.500 κιλά. Το σώμα και τα anti-roll bars θα είναι κατασκευασμένα από CFRP, ενώ θα φορά carbon-κεραμικά φρένα και εξάτμιση τιτανίου. Έχει ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζετα, θα χρησιμοποιεί το “ίδιο γενικό layout” με την Lamborghini Huracan. Θα έχει ωστόσο μεγαλύτερο μεταξόνιο και μεγαλύτερα μετατρόχια. Θα ζυγίζει περίπου 50 με 60 κιλά λιγότερα από τη τρέχουσα γενιά, λόγω του carbon κεντρικού τούνελ και του carbon πατώματος. Παρότι το νέο R8 (κωδική ονομασία AU724) θα είναι κατασκευασμένο πάνω στην νέα MSS (Modular Sports Car System) πλατφόρμα του VW Group, την ίδια που φορά και η Lamborghini Huracan, θα διαθέτει τη δική του οδική συμπεριφορά σε σχέση με την Huracan.