toyota-manufacturing-plant-at-altona-data

Σύμφωνα με τα επίσημα νούμερα, η Toyota κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του 2015, πούλησε 2,52 εκατ. αυτοκίνητα, με το VW Group να ακολουθεί με 2,49 εκατ. αυτοκίνητα και την GM με 2,4 εκατ. αυτοκίνητα.

Αυτό σημαίνει πως η VW δεν έχει καταφέρει για την ώρα να πετύχει τον στόχο της, ώστε να γίνει η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία παγκοσμίως. Μάλιστα η Toyota, που διατηρεί τον τίτλο της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας τα τελευταία 3 χρόνια, κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, πούλησε λιγότερα αυτοκίνητα σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2014, χάρη σε ορισμένες απώλειες στην Ιαπωνική αγορά.

Ferdinand-Piech Martin Winterkorn

Η VW όμως έχει να λύσει άλλα προβλήματα, μιας και τα δύο αφεντικά της, ο πρόεδρος και ο CEO της, συνεχίζουν “να μαλώνουν” για το ποιος θα γίνει χαλίφης στη θέση του χαλίφη. Τη περασμένη εβδομάδα το εποπτικό συμβούλιο του VW Group ανακοίνωσε την υποστήριξη του στον CEO Martin Winterkorn, με γερμανικά μέσα να θέλουν τον Ferdinand Piech, τον πρόεδρο του Εποπτικού Συμβουλίου της VW, και εγγονό του Ferdinand Porsche, να πιέζει με νύχια και με δόντια ώστε ο Winterkorn να απομακρυνθεί από τη θέση του.

Γερμανικές αναφορές σήμερα κάνουν λόγω πως ο Piech έχει ζητήσει από τις οικογένειες Porsche και Piech, που έχουν από κοινού το 50,7% των ψήφων στο διοικητικό συμβούλιο του VW Group, να απομακρύνουν τον Winterkorn από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της Volkswagen, και να αντικατασταθεί είτε από τον Matthias Müller το αφεντικό Porsche, είτε από τον Winfried Vahland, τον CEO της Skoda. Ο Piech θέλει η αλλαγή αυτή να συμβεί πριν από τη συνέλευση των μετόχων του VW Group της 5ης Μαΐου. Πηγές δίπλα στον Piech δήλωσαν σε γερμανικά μέσα πως ο πρόεδρος της VW δεν επιδιώκει την αντικατάσταση του CEO, αλλά όπου υπάρχεις καπνός, υπάρχει και φωτιά.