425355

Έχουμε δει πολλά Nissan GT-R σε πολλά στάδια βελτίωσης αλλά το video που θα δεις παρακάτω, αφορά ένα τερατώδες Ελληνικό GT-R που όχι μόνο δεν λέει να πατήσει κάτω, αλλά αλλάζει και την εμφάνιση του.

Ας ξεκινήσουμε απ’ έξω. Όπως θα δεις και στο video, το GT-R είναι λευκό. Ξέχνα το αυτό. Ο ιδιοκτήτης του βαριέται εύκολα και το εν λόγω GT-R, είναι πλέον μαύρο και look-Nismo. Παράλληλα με το χρώμα και το bodykit, άλλαξαν και οι ζάντες αφού οι εντυπωσιακές και σπάνιες διαιρούμενες BBS, έδωσαν τη θέση τους στις εργοστασιακές. Stealth…

Πόσο stealth μπορεί να είναι όμως ένα αυτοκίνητο σαν το Nissan GT-R και πολύ παραπάνω, ένα GT-R με σχεδόν 1.360 άλογα; Αρκετά για να το χρησιμοποιεί ο πανευτυχής ιδιοκτήτης του καθημερινά. Ναι, το GT-R μπορεί να έφτασε τα 1.100 άλογα στους τροχούς με την ψηλή πίεση των 2.1 bar –“μόλις” 700 άλογα στους τροχούς στην χαμηλή πίεση– αλλά τα έφτασε αξιόπιστα. Επαναλαμβάνω, ο ιδιοκτήτης, το χρησιμοποιεί καθημερινά! Βέβαια, για να φτάσει εκεί που έφτασε, ο 3.8 λίτρων, twin-turbo V6 έχει αλλάξει. Ο στροφαλοφόρος άξονας είναι ο εργοστασιακός αλλά τα πιστόνια και οι μπιέλες είναι σφυρήλατα της Mahle και της Manley αντίστοιχα. Το valvetrain είναι της Tomei και οι εκκεντροφόροι της Procam ενώ τα turbos έχουν αντικατασταθεί με δύο Garrett GT3582R. Να τονίσουμε ότι ο κινητήρας του GT-R των 1.358 ίππων, έχει ανοιχτεί δύο φορές. Μία για την μετατροπή και μία ακόμα για έλεγχο. Αξιόπιστα είπαμε! Το ίδιο βέβαια δεν μπορούμε να πούμε και για την μετάδοση που παρά το Stage 5 kit της Dodson Motorsport, παρέδωσε το πνεύμα κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων.

Επιδόσεις; Ένα νούμερο θα σου πω. 9,998 δευτερόλεπτα για το 400άρι. Στον δρόμο. Με “δρομίσια” ελαστικά. Και 2 άτομα. Και μπόλικο σπινιάρισμα. Πολλά είπα όμως. Δες το video…