#18 Augusto Farfus, BMW M4 DTM, #13 António Félix da Costa, BMW M4 DTM, #7 Bruno Spengler, BMW M4 DTM

Μετά το χθεσινό, ιστορικό “1-2-3-4-5-6-7”, η BMW συνέχισε ακάθεκτη το θρίαμβό της στην ολλανδική πίστα, καθώς ο Antonio Felix da Costa, εκτός από την πρώτη pole position της καριέρας του στο DTM, αναδείχθηκε για πρώτη φορά νικητής στο πρωτάθλημα. Η BMW είδε 5 οδηγούς της στην πρώτη πεντάδα, με τους Augusto Farfus και Bruno Spengler να συνοδεύουν τον 23χρονο Πορτογάλο στο βάθρο και οι Timo Glock και ο χθεσινός νικητής, Marco Wittmann να τερματίζουν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.

Eπανάληψη της χθεσινής κυριαρχίας είχαμε στα δοκιμαστικά, αφού 4 οδηγοί της BMW ξεκινούσαν στις 2 πρώτες σειρές της εκκίνησης. Συννεφιά επικρατούσε πάνω από την πίστα, με την υποψία βροχής να είναι υπαρκτή. Οι da Costa, Spengler, Farfus και Wittmann διατήρησαν τις θέσεις τους μετά την εκκίνηση, ενώ ο Maxime Martin είχε επαφή με τον Eduardo Mortara και ο Βέλγος οδηγός της BMW έπεσε στην τελευταία θέση. Ήδη στους 4 πρώτους γύρους, οι τέσσερις πρώτοι έχουν ξεχωρίσει,με τον Glock να πιέζει τον Juncadella (Mercedes) για την έκτη θέση και μια θέση παραπάνω βρισκόταν ο Molina (Audi) Το DRS είναι στη διάθεση των οδηγών και η διαφορά μεταξύ da Costa και Wittmann ήταν στα 1,4” και πιο πίσω (θέσεις 9-12), οι οδηγοί της Mercedes-Wehrlein, Paffett, Vietoris, Wickens- έχουν τη δική τους μάχη.

Ο Ekström βρισκόταν εκτός δεκάδας και στο δέκατο γύρο, χάρη στην εφαρμογή του DRS, οι 10 πρώτοι είχαν 5” διαφορά, με τον δεύτερο Spengler να είναι σε απόσταση βολής, αλλά να μην μπορεί να περάσει τον πρώτο da Costa. Επειδή η πίστα του Zandvoort είναι αρκετά στενή ως προς το πλάτος και τα προσπεράσματα δεν είναι “αναίμακτα’ πολλές φορές λόγω των πολλών επαφών των οδηγών, το αποτέλεσμα θα κριθεί από τη στρατηγική των ομάδων για το ένα και υποχρεωτικό pit stop. Στον 12ο γύρο, οι Glock και Green μπήκαν πρώτοι για αλλαγή ελαστικών και ένα γύρο μετά, οι Spengler, Wittmann, Molina, Mortara, Juncadella και Wehrlein σχημάτιζαν “τρενάκι” στην είσοδο των pits. O μηχανικοί του Juncadella καθυστερούν και οι Molina και Wittmann είχαν επαφή στην έξοδο, με τον πρωταθλητή να είναι κερδισμένος.

Στον 14ο γύρο, da Costa και Farfus μπήκαν ταυτόχρονα, με το προσπέρασμα μέσα στα pits να μην πραγματοποιείται για τον Βραζιλιάνο, αλλά όμως, να βγαίνει μπροστά από τον Spengler. O Paffett έμεινε για 9” μέσα στα Pits και ο Wittmann στον 16ο γύρο είχε επαφή με τον Lucas Auer, με τον νεαρό Αυστριακό να βγαίνει εκτός πίστας. Τomczyk, Molina, Vietoris, Wehrlein στριμώχνονταν πιο πίσω, με επαφές εκατέρωθεν, με την BMW M4 DTM του πρωταθλητή του 2011 Tomczyk,  να είναι αρκετά πληγωμένη και ο Γερμανός να φαίνεται να μένει στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με τους οδηγούς που τον ακολουθούσαν να τον αποφεύγουν εντυπωσιακά την τελευταία στιγμή.

Οι 4 πρώτοι οδηγοί του αγώνα Rockenfeller, Götz, Müller kai Scheider δεν έχουν μπει μέχρι στιγμής στα pits και στον 22ο, ο Mortara στη μάχη με τον Juncadella, είχε επαφή με αποτέλεσμα ο Ισπανός οδηγός να βγει εκτός πίστας, να πατάει πάνω στα κερμπς, με την C63 DTM να πέφτει κάπως άτσαλα στην πίστα, το πάτωμα του αυτοκινήτου να πληγώνεται και τον ίδιο, στην εγκατάλειψη μετά, να δηλώνει ότι είχε πόνους στην πλάτη μετά το συμβάν αυτό. Επίσης, οδηγήθηκε στην εγκατάλειψη ο Mortara. Mε τους 4 πρώτους να μπαίνουν για το piti stop, η τάξη αποκαταστάθηκε στον 26ο γύρο, με τις θέσεις 1-5 να είναι κατειλημμένες από οδηγούς της BMW (Da Costa, Farfus, Spengler, Glock, Wittmann).

Στον 28ο γύρο, οι Wehrlein, Vietoris και Ekström μάχονταν για την έκτη θέση, με τονFarfus να αγχώνει τον da Costa, βρισκόμενος 0,3” πίσω του.Ο 5ος Wittmann δεν απειλεί τους 4 πρώτους, αφού είναι 2,8 πίσω από τον Glock, αλλά 7 λεπτά πριν το τέλος, οι πρώτες ψιχάλες έπεσαν στην πίστα, με όλους να εύχονται να μην έρθει η βροχή.

Τελικώς η βροχή δεν ήρθε και ο da Costa πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο DTM, με το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο να χαρακτηρίζεται από την απόλυτη κυριαρχία της BMW.

Στις βαθμολογίες, δεν άλλαξε κάτι στην κορυφή, με τον Green να προηγείται, αλλά είδε τη διαφορά να μειώνεται από τον δεύτερο Ekström στους 3 βαθμούς, η Audi είναι πρώτη στους κατασκευαστές, αλλά με την BMW να πλησιάζει.

Οι αγώνες εκτός Γερμανίας συνεχίζονται, με τον επόμενο αγώνα να είναι την 1η Αυγούστου στο Red Bull Ring στην Αυστρία.

Θέση Οδηγός Αυτοκίνητο Χρόνος Διαφορά Ενδ. Διαφορά Γύροι
1 António Félix da Costa BMW M4 DTM 1:02:07.601 39
2 Augusto Farfus BMW M4 DTM 1:02:08.074 +00.473 +00.473 39
3 Bruno Spengler BMW M4 DTM 1:02:08.692 1.091 +00.618 39
4 Timo Glock BMW M4 DTM 1:02:09.311 1.710 +00.619 39
5 Marco Wittmann BMW M4 DTM 1:02:12.576 4.975 3.265 39
6 Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:18.555 10.954 5.979 39
7 Mattias Ekström Audi RS5 DTM 1:02:18.876 11.275 +00.321 39
8 Christian Vietoris Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:19.168 11.567 +00.292 39
9 Adrien Tambay Audi RS5 DTM 1:02:19.511 11.910 +00.343 39
10 Gary Paffett Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:19.848 12.247 +00.337 39
11 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM 1:02:20.262 12.661 +00.414 39
12 Miguel Molina Audi RS5 DTM 1:02:22.731 15.130 2.469 39
13 Jamie Green Audi RS5 DTM 1:02:23.543 15.942 +00.812 39
14 Paul Di Resta Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:24.057 16.456 +00.514 39
15 Timo Scheider Audi RS5 DTM 1:02:24.454 16.853 +00.397 39
16 Maximilian Götz Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:25.920 18.319 1.466 39
17 Maxime Martin BMW M4 DTM 1:02:37.309 29.708 11.389 39
18 Tom Blomqvist BMW M4 DTM 1:02:40.271 32.670 2.962 39
19 Robert Wickens Mercedes-AMG C 63 DTM 1:02:59.836 52.235 19.565 39
20 Lucas Auer Mercedes-AMG C 63 DTM 1:03:00.419 52.818 +00.583 39
21 Nico Müller Audi RS5 DTM 49:57.860 8L 8L 31
Edoardo Mortara Audi RS5 DTM 33:56.029 18L 10L 21
Daniel Juncadella Mercedes-AMG C 63 DTM 34:52.409 18L 56.380 21
Martin Tomczyk BMW M4 DTM 25:50.980 23L 5L 16
Θέση No Οδηγός/Αυτοκίνητο Ομάδα Βαθμοί
1 53 Jamie Green Audi RS5 DTM Audi Sport Team Rosberg 81
2 5 Mattias Ekström Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt Sportsline 76
3 94 Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C63 DTM gooix/Original-Teile Mercedes-AMG 76
4 48 Edoardo Mortara Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt 58
5 6 Robert Wickens Mercedes-AMG C63 DTM SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG 57
6 7 Bruno Spengler BMW M4 DTM BMW Team MTEK 52
7 1 Marco Wittmann BMW M4 DTM BMW Team RMG 49
8 13 Antonio Felix da Costa BMW M4 DTM BMW Team Schnitzer 43
9 8 Christian Vietoris Mercedes-AMG C63 DTM gooix/Original-Teile Mercedes-AMG 40
10 2 Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM EURONICS/BWT Mercedes-AMG 37
11 18 Augusto Farfus BMW M4 DTM BMW Team RBM 35
12 36 Maxime Martin BMW M4 DTM BMW Team RMG 32
13 17 Miguel Molina Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt Sportsline 27
14 16 Timo Glock BMW M4 DTM BMW Team MTEK 25
15 99 Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM Audi Sport Team Phoenix 25
16 3 Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG 23
17 77 Martin Tomczyk BMW M4 DTM BMW Team Schnitzer 20
18 10 Timo Scheider Audi RS5 DTM Audi Sport Team Phoenix 16
19 12 Daniel Juncadella Mercedes-AMG C63 DTM PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) 14
20 51 Nico Müller Audi RS5 DTM Audi Sport Team Rosberg 12
21 31 Tom Blomqvist BMW M4 DTM BMW Team RBM 6
22 27 Adrien Tambay Audi RS5 DTM Audi Sport Team Abt 2
23 22 Lucas Auer Mercedes-AMG C63 DTM EURONICS/BWT Mercedes-AMG 2
24 84 Maximilian Götz Mercedes-AMG C63 DTM PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) 0
Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 gooix/Original-Teile Mercedes-AMG 116
2 Audi Sport Team Abt Sportsline 103
3 Audi Sport Team Rosberg 93
4 BMW Team RMG 81
5 SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG 80
6 BMW Team MTEK 77
7 BMW Team Schnitzer 63
8 Audi Sport Team Abt 60
9 BMW Team RBM 41
10 Audi Sport Team Phoenix 41
11 EURONICS/BWT Mercedes-AMG 39
12 PETRONAS Mercedes-AMG 14
Θέση Κατασκευαστής Βαθμοί
1 Audi 297
2 Mercedes-Benz 249
3 BMW 237