Μετά το χθεσινό, ιστορικό “1-2-3-4-5-6-7”, η BMW συνέχισε ακάθεκτη το θρίαμβό της στην ολλανδική πίστα, καθώς ο Antonio Felix da Costa, εκτός από την πρώτη pole position της καριέρας του στο DTM, αναδείχθηκε για πρώτη φορά νικητής στο πρωτάθλημα. Η BMW είδε 5 οδηγούς της στην πρώτη πεντάδα, με τους Augusto Farfus και Bruno Spengler να συνοδεύουν τον 23χρονο Πορτογάλο στο βάθρο και οι Timo Glock και ο χθεσινός νικητής, Marco Wittmann να τερματίζουν στην τέταρτη και πέμπτη θέση αντίστοιχα.
Eπανάληψη της χθεσινής κυριαρχίας είχαμε στα δοκιμαστικά, αφού 4 οδηγοί της BMW ξεκινούσαν στις 2 πρώτες σειρές της εκκίνησης. Συννεφιά επικρατούσε πάνω από την πίστα, με την υποψία βροχής να είναι υπαρκτή. Οι da Costa, Spengler, Farfus και Wittmann διατήρησαν τις θέσεις τους μετά την εκκίνηση, ενώ ο Maxime Martin είχε επαφή με τον Eduardo Mortara και ο Βέλγος οδηγός της BMW έπεσε στην τελευταία θέση. Ήδη στους 4 πρώτους γύρους, οι τέσσερις πρώτοι έχουν ξεχωρίσει,με τον Glock να πιέζει τον Juncadella (Mercedes) για την έκτη θέση και μια θέση παραπάνω βρισκόταν ο Molina (Audi) Το DRS είναι στη διάθεση των οδηγών και η διαφορά μεταξύ da Costa και Wittmann ήταν στα 1,4” και πιο πίσω (θέσεις 9-12), οι οδηγοί της Mercedes-Wehrlein, Paffett, Vietoris, Wickens- έχουν τη δική τους μάχη.
Ο Ekström βρισκόταν εκτός δεκάδας και στο δέκατο γύρο, χάρη στην εφαρμογή του DRS, οι 10 πρώτοι είχαν 5” διαφορά, με τον δεύτερο Spengler να είναι σε απόσταση βολής, αλλά να μην μπορεί να περάσει τον πρώτο da Costa. Επειδή η πίστα του Zandvoort είναι αρκετά στενή ως προς το πλάτος και τα προσπεράσματα δεν είναι “αναίμακτα’ πολλές φορές λόγω των πολλών επαφών των οδηγών, το αποτέλεσμα θα κριθεί από τη στρατηγική των ομάδων για το ένα και υποχρεωτικό pit stop. Στον 12ο γύρο, οι Glock και Green μπήκαν πρώτοι για αλλαγή ελαστικών και ένα γύρο μετά, οι Spengler, Wittmann, Molina, Mortara, Juncadella και Wehrlein σχημάτιζαν “τρενάκι” στην είσοδο των pits. O μηχανικοί του Juncadella καθυστερούν και οι Molina και Wittmann είχαν επαφή στην έξοδο, με τον πρωταθλητή να είναι κερδισμένος.
Στον 14ο γύρο, da Costa και Farfus μπήκαν ταυτόχρονα, με το προσπέρασμα μέσα στα pits να μην πραγματοποιείται για τον Βραζιλιάνο, αλλά όμως, να βγαίνει μπροστά από τον Spengler. O Paffett έμεινε για 9” μέσα στα Pits και ο Wittmann στον 16ο γύρο είχε επαφή με τον Lucas Auer, με τον νεαρό Αυστριακό να βγαίνει εκτός πίστας. Τomczyk, Molina, Vietoris, Wehrlein στριμώχνονταν πιο πίσω, με επαφές εκατέρωθεν, με την BMW M4 DTM του πρωταθλητή του 2011 Tomczyk, να είναι αρκετά πληγωμένη και ο Γερμανός να φαίνεται να μένει στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, με τους οδηγούς που τον ακολουθούσαν να τον αποφεύγουν εντυπωσιακά την τελευταία στιγμή.
Οι 4 πρώτοι οδηγοί του αγώνα Rockenfeller, Götz, Müller kai Scheider δεν έχουν μπει μέχρι στιγμής στα pits και στον 22ο, ο Mortara στη μάχη με τον Juncadella, είχε επαφή με αποτέλεσμα ο Ισπανός οδηγός να βγει εκτός πίστας, να πατάει πάνω στα κερμπς, με την C63 DTM να πέφτει κάπως άτσαλα στην πίστα, το πάτωμα του αυτοκινήτου να πληγώνεται και τον ίδιο, στην εγκατάλειψη μετά, να δηλώνει ότι είχε πόνους στην πλάτη μετά το συμβάν αυτό. Επίσης, οδηγήθηκε στην εγκατάλειψη ο Mortara. Mε τους 4 πρώτους να μπαίνουν για το piti stop, η τάξη αποκαταστάθηκε στον 26ο γύρο, με τις θέσεις 1-5 να είναι κατειλημμένες από οδηγούς της BMW (Da Costa, Farfus, Spengler, Glock, Wittmann).
Στον 28ο γύρο, οι Wehrlein, Vietoris και Ekström μάχονταν για την έκτη θέση, με τονFarfus να αγχώνει τον da Costa, βρισκόμενος 0,3” πίσω του.Ο 5ος Wittmann δεν απειλεί τους 4 πρώτους, αφού είναι 2,8 πίσω από τον Glock, αλλά 7 λεπτά πριν το τέλος, οι πρώτες ψιχάλες έπεσαν στην πίστα, με όλους να εύχονται να μην έρθει η βροχή.
Τελικώς η βροχή δεν ήρθε και ο da Costa πανηγύρισε την πρώτη του νίκη στο DTM, με το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο να χαρακτηρίζεται από την απόλυτη κυριαρχία της BMW.
Στις βαθμολογίες, δεν άλλαξε κάτι στην κορυφή, με τον Green να προηγείται, αλλά είδε τη διαφορά να μειώνεται από τον δεύτερο Ekström στους 3 βαθμούς, η Audi είναι πρώτη στους κατασκευαστές, αλλά με την BMW να πλησιάζει.
Οι αγώνες εκτός Γερμανίας συνεχίζονται, με τον επόμενο αγώνα να είναι την 1η Αυγούστου στο Red Bull Ring στην Αυστρία.
[tabs slidertype=”top tabs” fx=”slide”] [tabcontainer][tabtext]Αποτελέσματα[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Οδηγών[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Ομάδων[/tabtext] [tabtext]Βαθ/γία Κατασκευαστών[/tabtext] [/tabcontainer] [tabcontent] [tab]
Θέση | Οδηγός | Αυτοκίνητο | Χρόνος | Διαφορά | Ενδ. Διαφορά | Γύροι |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | António Félix da Costa | BMW M4 DTM | 1:02:07.601 | 39 | ||
2 | Augusto Farfus | BMW M4 DTM | 1:02:08.074 | +00.473 | +00.473 | 39 |
3 | Bruno Spengler | BMW M4 DTM | 1:02:08.692 | 1.091 | +00.618 | 39 |
4 | Timo Glock | BMW M4 DTM | 1:02:09.311 | 1.710 | +00.619 | 39 |
5 | Marco Wittmann | BMW M4 DTM | 1:02:12.576 | 4.975 | 3.265 | 39 |
6 | Pascal Wehrlein | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:18.555 | 10.954 | 5.979 | 39 |
7 | Mattias Ekström | Audi RS5 DTM | 1:02:18.876 | 11.275 | +00.321 | 39 |
8 | Christian Vietoris | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:19.168 | 11.567 | +00.292 | 39 |
9 | Adrien Tambay | Audi RS5 DTM | 1:02:19.511 | 11.910 | +00.343 | 39 |
10 | Gary Paffett | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:19.848 | 12.247 | +00.337 | 39 |
11 | Mike Rockenfeller | Audi RS5 DTM | 1:02:20.262 | 12.661 | +00.414 | 39 |
12 | Miguel Molina | Audi RS5 DTM | 1:02:22.731 | 15.130 | 2.469 | 39 |
13 | Jamie Green | Audi RS5 DTM | 1:02:23.543 | 15.942 | +00.812 | 39 |
14 | Paul Di Resta | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:24.057 | 16.456 | +00.514 | 39 |
15 | Timo Scheider | Audi RS5 DTM | 1:02:24.454 | 16.853 | +00.397 | 39 |
16 | Maximilian Götz | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:25.920 | 18.319 | 1.466 | 39 |
17 | Maxime Martin | BMW M4 DTM | 1:02:37.309 | 29.708 | 11.389 | 39 |
18 | Tom Blomqvist | BMW M4 DTM | 1:02:40.271 | 32.670 | 2.962 | 39 |
19 | Robert Wickens | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:02:59.836 | 52.235 | 19.565 | 39 |
20 | Lucas Auer | Mercedes-AMG C 63 DTM | 1:03:00.419 | 52.818 | +00.583 | 39 |
21 | Nico Müller | Audi RS5 DTM | 49:57.860 | 8L | 8L | 31 |
– | Edoardo Mortara | Audi RS5 DTM | 33:56.029 | 18L | 10L | 21 |
– | Daniel Juncadella | Mercedes-AMG C 63 DTM | 34:52.409 | 18L | 56.380 | 21 |
– | Martin Tomczyk | BMW M4 DTM | 25:50.980 | 23L | 5L | 16 |
[/tab] [tab]
Θέση | No | Οδηγός/Αυτοκίνητο | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|---|---|
1 | 53 | Jamie Green Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Rosberg | 81 |
2 | 5 | Mattias Ekström Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Sportsline | 76 |
3 | 94 | Pascal Wehrlein Mercedes-AMG C63 DTM |
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 76 |
4 | 48 | Edoardo Mortara Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt | 58 |
5 | 6 | Robert Wickens Mercedes-AMG C63 DTM |
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 57 |
6 | 7 | Bruno Spengler BMW M4 DTM |
BMW Team MTEK | 52 |
7 | 1 | Marco Wittmann BMW M4 DTM |
BMW Team RMG | 49 |
8 | 13 | Antonio Felix da Costa BMW M4 DTM |
BMW Team Schnitzer | 43 |
9 | 8 | Christian Vietoris Mercedes-AMG C63 DTM |
gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 40 |
10 | 2 | Gary Paffett Mercedes-AMG C63 DTM |
EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 37 |
11 | 18 | Augusto Farfus BMW M4 DTM |
BMW Team RBM | 35 |
12 | 36 | Maxime Martin BMW M4 DTM |
BMW Team RMG | 32 |
13 | 17 | Miguel Molina Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt Sportsline | 27 |
14 | 16 | Timo Glock BMW M4 DTM |
BMW Team MTEK | 25 |
15 | 99 | Mike Rockenfeller Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Phoenix | 25 |
16 | 3 | Paul di Resta Mercedes-AMG C63 DTM |
SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 23 |
17 | 77 | Martin Tomczyk BMW M4 DTM |
BMW Team Schnitzer | 20 |
18 | 10 | Timo Scheider Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Phoenix | 16 |
19 | 12 | Daniel Juncadella Mercedes-AMG C63 DTM |
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) | 14 |
20 | 51 | Nico Müller Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Rosberg | 12 |
21 | 31 | Tom Blomqvist BMW M4 DTM |
BMW Team RBM | 6 |
22 | 27 | Adrien Tambay Audi RS5 DTM |
Audi Sport Team Abt | 2 |
23 | 22 | Lucas Auer Mercedes-AMG C63 DTM |
EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 2 |
24 | 84 | Maximilian Götz Mercedes-AMG C63 DTM |
PETRONAS Mercedes-AMG (Mücke Motorsport) | 0 |
[/tab] [tab]
Θέση | Ομάδα | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | gooix/Original-Teile Mercedes-AMG | 116 |
2 | Audi Sport Team Abt Sportsline | 103 |
3 | Audi Sport Team Rosberg | 93 |
4 | BMW Team RMG | 81 |
5 | SILBERPFEIL Energy Mercedes-AMG | 80 |
6 | BMW Team MTEK | 77 |
7 | BMW Team Schnitzer | 63 |
8 | Audi Sport Team Abt | 60 |
9 | BMW Team RBM | 41 |
10 | Audi Sport Team Phoenix | 41 |
11 | EURONICS/BWT Mercedes-AMG | 39 |
12 | PETRONAS Mercedes-AMG | 14 |
[/tab] [tab]
Θέση | Κατασκευαστής | Βαθμοί |
---|---|---|
1 | Audi | 297 |
2 | Mercedes-Benz | 249 |
3 | BMW | 237 |
[/tab] [/tabcontent] [/tabs]