ferrari-FF-production-line-designboom03

Για να παραφράσω το γνωστό ελληνικό απόφθεγμα, την δόξα πολλοί εμίσησαν, τον πλούτο ουδείς. Στην αίτηση που έκανε η Ferrari στην επιτροπή κεφαλαιαγοράς των Η.Π.Α. για την IPO και την απόσχιση της από την μητρική, FCA, αναφέρεται ότι σχεδιάζει να αυξήσει την παραγωγή της κατά περίπου 30% μέχρι το 2019.

Αυτό σημαίνει ότι από 7.000 αυτοκίνητα που κατασκευάζονται σήμερα –κάτι παραπάνω για να είμαστε ακριβείς-, το 2019 θα κατασκευάζονται περί τα 9.000. Σύμφωνα με την Ιταλική εταιρία, η απόφαση αυτή πάρθηκε για να καλυφθεί “η αυξανόμενη ζήτηση σε αναπτυσσόμενες αγορές και λόγω δημογραφικών αλλαγών αφού το μέγεθος και η αγοραστική ικανότητα των πελατών αυξάνεται”. Αν την δει κανείς ψυχρά, η αύξηση αυτή στην παραγωγή είναι λογική και αναμενόμενη αφού μετά την απόσχιση της, η Ferrari δεν είναι κάτω από την ομπρέλα της FCA που σημαίνει ότι πρέπει να ικανοποιεί εκτός από τους πελάτες και τους μετόχους της.

Αυτό που πιθανώς θα δυσαρεστήσει κάποιους, είναι η αγορά των μεταχειρισμένων. Δεν αναφέρομαι στα περιορισμένης παραγωγής μοντέλα ή τα κλασικά, αλλά στις “απλές” Ferrari που μέχρι τώρα διατηρούσαν εξαιρετικά την αξία τους μιας που όποιος ήθελε να αγοράσει μία, θα έπρεπε να περιμένει αρκετό καιρό. Με την παραγωγή να αυξάνεται όμως και τον χρόνο αναμονής να μειώνεται, η αξία των μεταχειρισμένων Ferrari θα πέσει…