21236780664_b847c6508a_k

Η αποχώρηση –ή απόλυση, ανάλογα με την οπτική του καθενόςτου Darren Cox από το motorsport division της Nissan, μας θύμισε το GT-R LM Nismo, το οποίο σημείωσε προόδους κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Η Ιαπωνική ομάδα, είχε δύο tests στο Circuit of the Americas και αυτά τα test χαρακτηρίζονται ως “επιτυχημένα”. Βέβαια, ακριβώς έτσι είχε χαρακτηρίσει και την παρουσία του ZEOD RC στο Le Mans, οπότε…


Δεν είναι μόνο η αποχώρηση του Cox όμως. Όπως είχαμε γράψει, η Torotrak που είχε αναλάβει την εξέλιξη του υβριδικού συστήματος του GT-R LM Nismo φαίνεται να έχει αποχωρήσει από την εικόνα και ενώ το σύστημα ακόμα δεν έχει λειτουργήσει, δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα ο νέος συνεργάτης της Nissan. Φήμες που κυκλοφορούν, αναφέρουν ότι εμπλέκεται η ίδια η Renault Sport στο πρόγραμμα αλλά αυτό δεν έχει επιβεβαιωθεί. Άσχετα με το ποιος εξελίσσει πλέον το σύστημα, οι πληροφορίες λένε ότι δεν πρόκειται για ολικό ανασχεδιασμό αλλά βελτίωση και τροποποίηση του ήδη υπάρχοντος.

21238491653_02374c7e57_k

Αλλαγές έχουν γίνει και στην αεροδυναμική όπως βλέπεις στις φωτογραφίες. Αλλαγές που σύμφωνα με τη Nissan βελτίωσαν τους χρόνους του LMP1 αγωνιστικού. Το splitter στο εμπρός μέρος έχει πλέον σταθερή απόσταση από το έδαφος ενώ προστέθηκαν dive planes και άλλαξαν λίγο οι αεραγωγοί. Φήμες που κάνουν λόγο για συνεργασία του Adrian Newey με την σχεδιαστική ομάδα της Nissan χαρακτηρίζονται ως εξαιρετικά ενδιαφέρουσες αλλά ανυπόστατες. Αυτό που είναι σίγουρο είναι ότι το Nissan GT-R LM Nismo θα επιστρέψει το 2016 στο World Endurance Championship και ότι έχουν ήδη ξεκινήσει οι συζητήσεις για την κατεύθυνση που θα ακολουθηθεί το 2017 και το 2018.