DTM 2016: Ολοκληρώθηκε το τετραήμερο τεστ δοκιμών στο Hockenheim

Σχετικά άρθρα

1460066572

Ολοκληρώθηκε την Παρασκευή στην πίστα του Hockenheim, πίστα που θα φιλοξενήσει και την πρεμιέρα του φετινού πρωταθλήματος του DTM, το τετραήμερο τεστ δοκιμών, στο οποίο οι BMW, Mercedes, Audi παρουσίασαν, επίσημα αυτή τη φορά και με τα νέα liveries, τους “μονομάχους” για το 2016, την M4 DTM, τη νέα C 63 DTM και το RS 5 DTM. Πάμε να δούμε πιο αναλυτικά τι συνέβη σε κάθε μία από αυτές τις τέσσερις μέρες.

Τρίτη

Tην πρώτη μέρα των δοκιμών, η  κάθε εταιρεία συμμετείχε με 4 οδηγούς. Για την πρωταθλήτρια BMW, επιλέχθηκαν οι Augusto Farfus, Maxime Martin, Timo Glock και ο πρωταθλητής του 2011, Martin Tomczyk. Για την Audi, οι Miguel Molina, Timo Scheider, Nico Müller και ο Adrien Tambay ανέλαβαν χρέη δοκιμαστή και η νέα C 63 DTM “πάτησε” επίσημα πίστα για πρώτη φορά φέτος με τους Maximilian Götz, Daniel Juncadella, Lucas Auer και τον πρωτοεμφανιζόμενο Esteban Ocon. H κάθε μέρα δοκιμών χωριζόταν σε δυο μέρη, τις πρωινές και τις απογευματινές δοκιμές. Ωστόσο, κύριο χαρακτηριστικό της πρώτης μέρας δοκιμών ήταν η έντονη βροχή το πρωί, με τον Scheider να σημειώνει τον καλύτερο χρόνο, εν μέσω βροχής το πρωί, και ο Farfus τον καλύτερο της ημέρας, επίδοση που σημείωσε το απόγευμα, γυρίζοντας στη γερμανική πίστα σε 1.33.326, 1” πιο γρήγορος από την πρώτη C 63 DTM (Götz στην όγδοη θέση)

1460066544

Τετάρτη

Ο Τοm Blomqvist πήρε την σκυτάλη από τον Farfus και έγραψε τον καλύτερο χρόνο την Τετάρτη, εκπλήσοντας και τον ίδιο τον Βραζιλιάνο team mate του, όντας 100 χιλιοστά γρηγορότερος. Ο Βρετανός ήταν μόλις έβδομος το πρωί, με τον οδηγό της Audi, Mike Rockenfeller και πρωταθλητή του 2013 να είναι ο πιο γρήγορος  στην πίστα το πρωί, σημειώνοντας  1.33.330.

Ο πρωταθλητής του 2014, Marco Wittmann, και ο Antonio Felix da Costa με BMW ήταν εντός δύο δεκάτων του Rockenfeller, ενώ οι Jamie Green και Μatiias Ekström ήταν ένα δέκατο πιο πίσω. Υποτονικά τα πράγματα το πρωί για τη Mercedes, οι οδηγοί της οποίας κατέλαβαν τις 4 από τις 5 τελευταίες θέσεις, με τον Daniel Juncadella να έχει μια σύγκρουση στην είσοδο του pitlane, αναγκάζοντας τους διοργανωτές να δείξουν κόκκινη σημαία και προσωρινή διακοπή των δοκιμών.

Η Mercedes βρήκε ρυθμό  νωρίς το απόγευμα, με τον Götz να σημειώνει τον καλύτερο γύρο των δοκιμών μέχρι εκείνη τη στιγμή (1m33.647s.). Ωστόσο,  οι Blomqvist, Ekström και Rockenfeller, κατέλαβαν τις τρεις πρώτες θέσεις, αφήνοντας τον Götz στην τέταρτη.

12931214_1071163976256096_3206356960848886229_n

Πέμπτη

Ήταν η σειρά της Audi να απαντήσει στους καλύτερους χρόνους των οδηγών της BMW τις δύο προηγούμενες μέρες. Ο Σουηδός Mattias Ekström κατέβασε τον μέχρι στιγμής καλύτερο χρόνο του Blomqvist κατά δύο δέκατα (1:32.964) και έγινε ο πρώτος οδηγός που γύρισε στη γερμανική πίστα κάτω από 1:33. Επανάληψη των καιρικών συνθηκών της Τρίτης είχαμε κατά τις πρωινές δοκιμές, με τον Juncadella να είναι ταχύτερος, μπροστά από Μartin και Scheider και την πρώτη πεντάδα συμπλήρωσαν οι Vietoris (Mercedes) και Tambay (Audi).

Σημάδια ανταγωνιστικότητας έδειξε η νέα C 63 DTM στα χέρια του Ισπανού Juncadella, αφού ήταν αυτός που απείλησε τον Σουηδό οδηγό της Audi, καταφέρνοντας να σημειώσει το δεύτερο καλύτερο χρόνο της ημέρας ( 1:33.141). Ο ταχύτερος οδηγός της BMW ήταν ο Tomczyk (τρίτη θέση), τον τέταρτο καλύτερο χρόνο σημείωσε ο Scheider, ενώ μόλις 4 χιλιοστά του δευτερολέπτου χώρισαν τον πέμπτο Miguel Molina (Audi) από τον πρωταθλητή του 2005 Gary Paffett (Mercedes). Συνολικά, 15 οδηγοί συμμετείχαν στις δοκιμές της Πέμπτης.

12140723_1718952008352433_737925044264016515_n

Παρασκευή

Η τελευταία μέρα των δοκιμών ανήκε και αυτή στην Audi. Kαι στις δύο περιόδους των δοκιμών, οι οδηγοί της Audi σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο. Ο Mike Rockenfeller σημείωσε το πρωί την καλύτερη επίδοση της ημέρας με 1:33.197, με τον Γερμανό να ήταν μόλις 0.025s πιο γρήγορος από τον Mortara και το “1-2-3” για την Audi συμπλήρωσε ο Ekström. O οδηγός της Mercedes, Robert Wickens, ήταν τέταρτος, ακολουθούμενος από τους  Jamie Green, Antonio Felix da Costa και Tom Blomqvist.

Το απόγευμα, ήταν ο Timo Scheider (που δε συμμετείχε το πρωί) ο γρηγορότερος στην πίστα, μισό όμως δευτερόλεπτο πιο αργός (1:33.709) από τον χρόνο που σημείωσε ο Rockenfeller το πρωί. Ο δύο φορές πρωταθλητής ήταν μπροστά από τον Augusto Farfus και ένα δέκατο πιο γρήγορος από τον τρίτο Paffett με Mercedes. O κορυφαίος rookie της περσινής χρονιάς Blomqvist ήταν τέταρτος και την οκτάδα συμπλήρωσαν οι Green, da Costa, Wickens και Glock, ο οποίος επέστρεψε στις δοκιμές μετά από το σοβαρό ατύχημα που είχε την Τρίτη.

12928166_10154118329341151_8199721016463572888_n

Η πρεμιέρα του πρωταθλήματος είναι σε λιγότερο από ένα μήνα, πάλι στην ίδια πίστα, με τους φετινούς “μονομάχους” να παίρνουν μαι πρώτη γεύση από την πίστα, αλλά και από τα καινούρια ελαστικά που έφερε η Hankook, μοναδικός προμηθευτής του πρωταθλήματος.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...