Ήταν Φεβρουάριος όταν η Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος των Η.Π.Α, η EPA, έκανε γνωστό πως εξέτασε να καταστήσει παράνομη την τροποποίηση επιβατικών αυτοκινήτων για αγώνες ταχύτητας, ενώ θα μπορούσε ακόμη να απαγορέψει την πώληση aftermarket αξεσουάρ, τα οποία κάνουν τα επιβατικά αυτοκίνητα να εκπέμπουν περισσότερους ρύπους.
Τελικά μετά από δύο μήνες έντονων συζητήσεων, η EPA αποφάσισε να μην προχωρήσει την πρότασή της, στην οποία αναφερόταν πως η τροποποίηση των αυτοκινήτων αποτελεί παραβίαση του νόμου περί καθαρού αέρα. Η EPA ήθελε να διαχωρίσει τα αυτοκίνητα που πουλήθηκαν για χρήση σε δημόσιους δρόμου με τα οχήματα που πουλήθηκαν ως αγωνιστικά, ενώ από την πρόταση της δεν εξαιρούνταν ούτε εκείνα τα επιβατικά αυτοκίνητα που οι ιδιοκτήτες τους τα μετέτρεψαν σε αγωνιστικά και τα χρησιμοποιούν πλέον μόνο μέσα σε πίστα.
Ουσιαστικά αυτό που πρότεινε αρχικά η EPA ήταν η απαγόρευση της αφαίρεσης του καταλύτη ενός επιβατικού αυτοκινήτου, ή και η βελτίωση του κινητήρα μέσω αναβάθμισης της ECU ή με άλλον τρόπο. Τελικά η πρόταση αποσύρθηκε λόγω των πολλών ασαφειών που είχε.