audi-r18-e-tron-2017-2

Το Dieselgate οδήγησε στο VW Group να ανακοινώσει πως η Audi μετά από 18 χρόνια πετυχημένης πορείας στους αγώνες αντοχής, αποχωρεί από το πρωτάθλημα. Οι μηχανικοί της όμως, προτού μάθουν τα δυσάρεστα είχαν προλάβει να ολοκληρώσουν το R18 που θα έτρεχε στο Le Mans αλλά και στους υπόλοιπους αγώνες του WEC για το πρωτάθλημα του 2017.

audi-r18-e-tron-2017-1

Όπως βλέπεις από τις φωτογραφίες το νέο R18 θα είχε παρόμοια σχεδίαση με το φετινό μονοθέσιο, αλλά με σημαντικές αλλαγές στην αεροδυναμική του. Σύμφωνα με τους μηχανικούς της γερμανικής εταιρίας, το νέο R18 θα ήταν το πιο αποδοτικό αυτοκίνητο που κατασκεύασαν ποτέ για το WEC, ενώ σύμφωνα με τον Stefan Dreyer, επικεφαλής του προγράμματος LMP1 της Audi, το νέο R18 ήταν ένα αυτοκίνητο που σχεδιάστηκε να κερδίζει.

audi-r18-e-tron-2017-3

Τις φωτογραφίες ανέβασαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι οδηγοί Oliver Jarvis, Loic Duval και Filipe Albuquerque, με τον Dreyer να δηλώνει σε συνέντευξη του πως το νέο αγωνιστικό ήταν σχεδόν έτοιμο, όταν το VW Group ανακοίνωσε την απόφαση αποχώρησης της Audi από τον θεσμό.