Η Land Rover κατέθεσε τον Απρίλιο του 2015 αίτηση ευρεσιτεχνίας για ένα ένα σύστημα κεντρικής πλήρωσης αέρα των ελαστικών, με σκοπό να κάνει την κίνηση εκτός δρόμου ευκολότερη, καθώς και να βελτιώσει την κατανάλωση καυσίμου.

Αντίστοιχο σύστημα βρίσκει εδώ και χρόνια εφαρμογή σε στρατιωτικά οχήματα, με το σύστημα της Land Rover να προσφέρει μια υψηλής τεχνολογίας υλοποίηση αυτής της ιδέας, που θα μπορούσε να φουσκώνει ή να ξεφουσκώνει τα λάστιχα σε συγκεκριμένες πιέσεις, ανάλογα με τον τρόπο οδήγησης, με την αυξομείωση δυνητικά να γίνεται αυτόματα, με βάση τα δεδομένα αισθητήρων ή μετά από αίτηση του οδηγού.

Η πατέντα της βρετανικής εταιρίας παρουσιάζει 4 προγράμματα οδήγησης, τα on-road, economy, off-road, και recovery, με κάθε ένα να έχει διαφορετική πίεση για τα ελαστικά. Έτσι, στο πρόγραμμα δρόμου θα φουσκώνει τα ελαστικά με περισσότερο αέρα, έτσι ώστε να επιτυγχάνεται καλύτερη οικονομία καυσίμου. Στο εκτός δρόμου πρόγραμμα, αρχικά το σύστημα θα σετάρει τα ελαστικά με το ελάχιστο επιτρεπτό όριο, αλλά από την στιγμή που ο οδηγός κινείται κάτω από ένα ορισμένο όριο ταχύτητας, τα ελαστικά θα ξεφουσκώνουν για μεγαλύτερη πρόσφυση.