Η Roborace συνεχίζει την ανάπτυξη του Robocar και το DevBot, το πρωτότυπο αυτοκίνητο του αγωνιστικού, στο περιθώριο του ePrix του Βερολίνου, έκανε ορισμένους γύρους στη πίστα, κινούμενο όχι με την μέγιστη ταχύτητα που μπορεί, αλλά με μια “μέτρια” ταχύτητα.

Σύμφωνα με την Roborace, στόχος της είναι το Robocar να γίνει η πλατφόρμα για τους καλύτερους μηχανικούς του κόσμου, προκειμένου να δημιουργήσουν το καλύτερο λογισμικό, το οποίο θα αλλάξει τους δρόμους του κόσμου, μιας και η Roborace θέλει η τεχνογνωσία των αυτόνομων αγωνιστικών να περάσει στα μοντέλα παραγωγής. Η Roborace παρέχει μια ανοικτή AI πλατφόρμα για τις εταιρίες να αναπτύξουν το δικό τους λογισμικό πρόγραμμα οδήγησης.

Το αγωνιστικό ζυγίζει 975 κιλά, έχει 4,8 μέτρα μήκος, 2 μέτρα πλάτος και 2,8 μέτρα μεταξόνιο. Κίνηση παίρνει από 4 ηλεκτροκινητήρες 300 kW ο καθένας, που αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 540 kW. Κατασκευασμένα από carbon, τα Robocars μπορούν να πιάσουν ταχύτητα μεγαλύτερη των 320 χλμ/ώρα.

Σε ένα κλασσικό αγωνιστικό ο οδηγός μπορεί να μην είναι μεγάλο βάρος, αλλά το cockpit έχει την μερίδα του λέοντος στο θέμα του όγκου που καταλαμβάνει. Απουσία πιλότου, πλέον, αυτόν τον όγκο τον καταλαμβάνουν οι μπαταρίες και το σύστημα ελέγχου. Τα τελευταίο χρησιμοποιεί το Drive PX2 της Nvidia και λαμβάνει δεδομένα από επιταχυνσιόμετρα, κάμερες, ανιχνευτές υπέρηχων, radar και LIDAR (LIght Detection And Ranging) που λειτουργούν με παλμούς laser, σαν οπτικό sonar, σαν τα radar της τροχαίας, ή μάλλον καλύτερα σαν τα συστήματα τοπογραφίας.

Η Michelin είναι επίσημος συνεργάτης του Roborace, παρέχοντας τα ελαστικά στα αυτόνομα οχήματα, με την Michelin να χρησιμοποιεί τα δεδομένα προκειμένου να αναπτύξει την επόμενη γενιά των ελαστικών δρόμου, που θα είναι σε θέση να χειρίζονται τις ταχύτητες και την οδική συμπεριφορά των αυτόνομων μοντέλων του μέλλοντος.

Οι αγώνες του πρώτου πρωταθλήματος αυτόνομων αγωνιστικών αυτοκίνητων στην ιστορία θα διεξάγονται παράλληλα με αυτούς της Formula E.

  • ακομα και ετσι πιο γρηγορο απο τον μεσο ορο του καθημερινου οδηγου !!! ;-)
    αλλα ακομα αυτος ο οδηγος…πιστευει πως μπορει να το παει πιο γρηγορα !!!!

  • sotirisb

    Ουτε ενα apex δεν επιασε!!

  • Γιώργος Εμπέρ

    Ωραια.παει μονο του. Και που ειναι το fun σε αυτο???

    • ποιο ειναι το πιο γρηγορο αυτοκινητο στο οποιο εχεις μπει ??

    • Γιώργος Εμπέρ

      Evo 500+ αλογα αλλα που κολλαει αυτο?

    • εσυ το οδηγουσες ??η συνοδηγος ?

    • Γιώργος Εμπέρ

      Συνοδηγος. Δεν εχω ακομα ουτε την εμπειρια, ουτε το μυαλο να διαχειριστω τοση δυναμη! Αν και νομιζω πως παω να καταλαβω που το πας. Αλλο να πηγαινω βολτα και να ειμαι συνοδηγος σε ενα γρηγορο αμαξι και αλλο να πηγαινει μονο του χωρις κανεναν μεσα! Στο ενα βιωνω καποια G και μια επιταχυνση. Στο αλλο ειναι σαν να ανοιγω την tv και να βλεπω F1. Η διαφορα ειναι πως στην F1 εχει ενδιαφερον γιατι οδηγανε ανθρωποι. Οχι υπολογιστης με gps.

      Επιπλεον τον ανθρωπο που οδηγουσε το evo τον εμπιστευομαι. Τον υπολογιστη οχι. Ασε που με τον υπολογιστη δεν πιανεις κουβεντα. Μερικα πραγματα καλο ειναι να τα κραταμε αγνα οπως ειναι και να μην κοιταμε να τα αλλαξουμε ολα για χαρη της τεχνολογιας και της προοδου.

    • τωρα επιασα και γω γιατι ελεγες το fun….
      σαν αγωνας δεν ξερω αν εχει θεαμα…….αλλα θα βοηθησει πολυ στο θεμα αυτονομα αυτοκινητα !!!

      οπως βεβαια..σκεψου να εχεις ενα αυτοκινητο 500+ αλογων…και να μην μπορεις να το πας οπως πρεπει…ενω με ενα τετοιο συστημα θα μπορεσεις να απολαυσεις μια εξαιρετικη βολτα !!!

      οπως βεβαια οταν θα σε κανει βολτα ο πολογιστης…μπορει να μην πιανεις κουβεντα μαζι του…..αλλα θα εχεις ολον τον χρονο να μιλησεις με εναν φιλο σου ειτε απο το τηλεφωνο ειτε απο το ιντερνετ……

  • Mika

    Boring!!!
    Κι αυτο flying lap δεν το λες!