Νερό και φωτιά. Δύο από τα τέσσερα στοιχεία της φύσης και οι ιδιοκτήτες μιας Ferrari FF και μιας McLaren 570S τα γνώρισαν με τον χειρότερο τρόπο. Ας ξεκινήσω αρχικά με τον οδηγό της Ferrari FF, ο οποίος έπεσε θύμα των πλημμυρών στο Κλίβελαντ του Οχάιο των ΗΠΑ, με το ιταλικό αυτοκίνητο να σταματά μέσα στα λιμνάζοντα νερά.

Ας έρθουμε στην Ευρώπη και συγκεκριμένα στη πόλη Heywood της Αγγλίας, εκεί όπου ο οδηγός μιας πορτοκαλί McLaren 570S, έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου του, με αυτό να πέφτει πάνω σε ένα σπίτι. Από το ατύχημα, τόσο ο επιβάτης, όσο ο συνεπιβάτης τραυματίστηκαν ελαφρά, αλλά η πορτοκαλί 570S κάηκε ολοσχερώς.

  • rafael

    Να εχεις όνειρο ζωης να αγορασεις μια ferrari, και να την εχεις ως κορην οφθαλμου….και να βουλιαζει στο νερο. Θλιψη

    • Γιώργος Εμπέρ

      Η Ferrari δεν ειναι το αμαξι που δουλευεις μια ζωη σκληρα για να αποκτησεις ενα. Δεν παει ετσι. Η εχεις τα εκατομμυρια για να μπορεις να εχεις 5-6-10 η δεν την εχεις καθολου.

      Τα κοστη συντηρησης και ανταλλακτικων / επισκευων ειναι τετοια που δεν επιτρεπει να το εχεις “ονειρο ζωης”.

      Δεν λες θα δουλεψω μια ζωη να βγαλλω 800.000 ευρω για να δωσω τις 500.000 να παρω μια Ferrari γιατι με τα 300.000 που σου μενουν ειναι η συντηρηση της τα πρωτα 5 χρονια. Χώρια πως αν σε τρακαρει καποιος και βγει ολικη? Η θα εχεις μια Ferrari και ο τραπεζικος λογαριασμος θα ειναι μηδεν?

      Οι τυποι αυτοι αυριο θα ειναι με καινουργια supercars και λιγο τους νοιαζει αν θα βγαλλουν 300-500.000 ευρω απο τον τραπεζικο τους λογαριασμο!

    • rafael

      δεν ειναι παντα ετσι….εχω φιλο με φερραρι που ειναι χρηματσιστης και κανει γαμω τις ζωες αλλα δεν τρελενεται και στα τρελα φραγκα. αυτο σημαινει οτι δεν ειναι κατω ουτε πανω….

    • Γιώργος Εμπέρ

      Oταν εχει
      – 400.00 ευρω για να την αγορασει
      – 4000 ευρω φορο πολυτελειας με τελη καθε χρονο
      – 2000 ευρω λαστιχα
      – 1000 ευρω σερβις καθε 5000 χιλιομετρα
      – 2000 ευρω ασφαλεια μικτη
      – 800 ευρω τακακια
      – 10.000 ευρω βενζινες τον χρονο οπου 100 ευρω ειναι το μπαμπα μην τρεχεις

      κλπ κλπ κλπ

      Ε ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΡΕΛΑ ΦΡΑΓΚΑ!

      Φαντασου τι δηλωνει στην εφορια για να μπορει να την δικαιολογησει και να μην πληρωνει και τεκμηρια!

      Δηλαδη αυτος ο ανθρωπος θες να μου πεις πως αν παθει κατι η Ferrari του δεν εχει 2-3 ακομα εκατομμυριακια στην τραπεζα? Δλδ αν τρακαρει αυριο θα κυκλοφορει με datsun?

    • Γιώργος Εμπέρ

      Oταν εχει
      – 400.00 ευρω για να την αγορασει
      – 4000 ευρω φορο πολυτελειας με τελη καθε χρονο
      – 2000 ευρω λαστιχα
      – 1000 ευρω σερβις καθε 5000 χιλιομετρα
      – 2000 ευρω ασφαλεια μικτη
      – 800 ευρω τακακια
      – 10.000 ευρω βενζινες τον χρονο οπου 100 ευρω ειναι το μπαμπα μην τρεχεις

      κλπ κλπ κλπ

      Ε ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΣ ΠΩΣ ΔΕΝ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΤΡΕΛΑ ΦΡΑΓΚΑ!

      Φαντασου τι δηλωνει στην εφορια για να μπορει να την δικαιολογησει και να μην πληρωνει και τεκμηρια!

      Δηλαδη αυτος ο ανθρωπος θες να μου πεις πως αν παθει κατι η Ferrari του δεν εχει 2-3 ακομα εκατομμυριακια στην τραπεζα? Δλδ αν τρακαρει αυριο θα κυκλοφορει με datsun?

    • rafael

      αχαχαχχχα δεν ειπα οτι ειναι ελληνας και δεν ειπα οτι ειναι ελλαδα!!!! χααχχααχχα

    • sergio360

      Οι τιμες που λες δεν στεκουν.Ειδικα στα προηγουμενα μοντελα.Αυτα ηταν μια φορα και εναν καιρο.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Ενδεικτικα. Το ποσο κοστιζει μια Ferrari δεν εχω την παραμικρη ιδεα! Αλλα φανταζομαι πως δεν φοραει λαστιχα 500 ευρω ουτε εχει ασφαλεια 800 ευρω. Αν ηταν ετσι θα ειχαμε ολοι απο μια!

    • sergio360

      Μια χαρα βρισκεις ασφαλεια με 800 ευρω,και με λιγοτερα.
      Λαστιχα μπορεις να βρεις αριστα και με 900 ευρω ανα 3-4 χρονια.Σερβις κανεις μεχρι και μονος σου ΑΝ θες,αλλιως υπαρχουν λυσεις εκτος επισημης με 600 τον χρονο χοντρικα.Για τις βενζινες δεν το σχολιαζω καν,γιατι δεν ειναι αμαξι καθημερινο.Περισσοτερα δινω για τις βενζινες του σιτροεν που κανει 20.000 χιλιομετρα τον χρονο περιπου.Το προβλημα υπαρχει ΑΝ σου χαλασει κατι γιατι τα ανταλλακτικα ειναι πανακριβα.

    • Γιώργος Εμπέρ

      Μου ακουγονται πολυ λιγα! Δεν μπορω να φανταστω πως αυτα ειναι τα κοστη μιας 488GTB η μιας 458 italia πχ! Ισως καμιας 360 modena ναι. Δεν μπορει να μιλαμε για λαστιχα κατω απο χιλιαρικο οταν τα δικα μου στο lancer με τα 120 αλογα κανουν 550 ευρω και του GTR ενδεικτικα κανουν κοντα στο 1.5 χιλιαρικο!

      Και για ασφαλεια μου ακουγονται πολυ λιγα. Αν το αμαξι παθει τελεια κοστιζει πολλα. Πας αναγκαστικα σε μικτη και καλη μικτη να το ασφαλιζει απο ΤΑ ΠΑΝΤΑ. Σεισμους, καταποντισμους, απο την αποκαλυψη την ιδια και να σου γυρισουν πισω οχι 20.000 ευρω αν κλαπει αλλα τουλαχιστον τα 250 απο τα 400.000.

      Ειμαι σιγουρος πως υπαρχει ασφαλεια με 800 ευρω για Ferrari και οντως μπορεις να κανεις μονος σου τα service αλλα αν ειχα Ferrari δεν θα της εκανα ασφαλεια με 800 ευρω ουτε θα εκανα τα σερβις μονος μου!

      Το νοημα του να εχεις Ferrari ειναι να την χαιρεσαι. Οχι να κοβεις απο οπου μπορεις για να την συντηρησεις.

    • sergio360

      Το να την χαιρεσαι δεν παει να πει και οτι θα την κανεις ΤΑΞΙ να πας με αυτο για καφε και να την διπλαπαρκαρεις,γιατι χανει το νοημα του και τον σκοπο για τον οποιο δημιουργηθηκε.Προφανως και η μεικτη δεν σου αποζημιωνει ουτε το 1/3 αν δεν δινεις πχ 8-9 χιλιαρικα τον χρονο.Δεν αξιζει με τιποτα.Σερβις αμα δεν θες μονος σου κανε σε μηχανικο εξω που ξερει το αμαξι απ’εξω.Ουτε στην επισημη αξιζει τοσο αν δεν σε νοιαζει η μεταπωλητικη αξια.Μονο για την εγγυηση,δηλαδη τα τρια πρωτα χρονια.Οσο για τα λαστιχα,εγω βαζω μονο semi,τα οποια ναι μεν δεν ειναι καλα για βροχη κλπ αλλα και δεν το βγαζω στην βροχη.
      Υ.Γ.Το κοστος χρησης/χιλιομετρο μιας 360 σε σχεση με μιας 458,ειναι μεγαλυτερο.Ειδικα αν δεν ειναι το χειροκινητο.Οχι οτι ειναι αναξιοπιστο αμαξι αλλα βγαζουν γενικα μικροπροβληματα ηλικιας που εχουν τεραστιο κοστος.Παγουρι ψυκτικου πχ ειναι απο αλουμινιο και ”χωνευει” αν ειναι γεματο με τα χρονια.450 ευρω.Κατι τετοια χαζα…

    • Γιώργος Εμπέρ

      Οταν ειπα να την χαιρεσαι εννοουσα χωρις να εχεις το οικονομικο αγχος της συντηρησης της (Γενικα μιλωντας. Οχι εσυ συγκεκριμενα). Προφανως και ειναι ενα πολυ ειδικο αμαξι.

      Τελος παντων. Δεν επιμενω. Λογικα ξερεις καλυτερα απο εμενα και μακαρι οντως να ειναι τοσσα τα κοστη!