Πριν από 30 χρόνια, οι γείτονες υπερέβαλαν εαυτούς και λογική όταν αποφάσισαν πως τα 160 άλογα της 2,0-λιτρης Thema Turbo δεν επαρκούσαν.


Αντί να καταφύγουν στην απλοϊκή και πεζή λύση του tuning, αποφάσισαν να εκμεταλλευτούν τις γνωριμίες τους. Όπερ ήρθαν σε επαφή με τη Ferrari, δανείστηκαν τον 3,0-λιτρο V8 της 308 GTS και τον στρίμωξαν κάτω από το καπό του πολυτελούς 4θυρου. Με τους εμπρός τροχούς να πρέπει να χαλιναγωγήσουν 215 ιταλικά άτια και 285 Nm ροπής, τα ο 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρωνόταν σε 6,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να φτάνει τα 240 χλμ/ώρα. Ναι, μία M5 της εποχής μπορεί να ήταν ταχύτερη, αλλά στη συγκεκριμένη περίπτωση, το γεγονός ότι κάτω από το καπό βρίσκεται κινητήρας Ferrari, αναπληρώνει πολλούς από τους χαμένους πόντους.

Ως αποτέλεσμα, η “σεντάν Ferrari” (όπως είναι το παρατσούκλι της) έγινε το πιο αξιόλογο αυτοκίνητο της χώρας στον συνδυασμό επιδόσεων/μεταφοράς οικογένειας και μπαγκαζιών (οι Maserati Quattroporte της εποχής και οι 424 χρησίμευαν μόνο ως ανέκδοτα του Αρκά). Μόλις 1.601 Thema 8.32 κατασκεύασε η Lancia και σήμερα πωλούνται για περίπου 30.000 ευρώ.

  • thibet

    Δεν είναι μόνο αυτό! Ο ήχος και το κράτημα ήταν απίθανα! Αλλά ο ήχος…. ποσό τέλειος

  • Smartass

    Αυτό είναι πραγματικά σπάνιο αυτοκίνητο.
    Όχι σαν τα bmw-alpine και τις διάφορες παραλλαγές των porsche!!

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ναι,σπανιο ειναι,επισης καταφερνει το αντίστοιχα σπάνιο,όντας σπανιο να μην εχει καμια αξια.
      Αλλα ειναι αφου ειναι σπανιο……

    • John

      Κατάλαβες τι έγραψες?

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Και εγω ξερω,τι εγραψα,και εσυ καταλαβες τι εγραψα,δικαιωμα σου να μην συμφωνεις,αλλα το γεγονος,ειναι γεγονος.

  • SAMURAI-66

    Την εποχη που ηταν στα πανω του ο ιταλικος οικος και τιποτα δεν προμηνυε την πτωση του….υπεροχη λιμουζινα!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Aπίστευτη!!!

  • Mika

    Αυτη ηταν μια εξαιρετικα Lancia της παλιας καλης εποχης…

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Σιγουρα το να κυκλοφοριες το ’87 με αυτο,ουτε ευκαταφρονητο ηταν,ουτε τυχαιος ησουν.
      Αλλα,φιλε πια παλια καλη εποχη και φουμαρα;
      Η αρχη του τελους ηταν.
      Οι Ιταλιανοι μετρ της mafia και του spaghetti western πηραν το fiat croma του βαλαν ωραια μπεζ καθισματα,παχια μοκετα,πηραν και τα αδιαθετα v8 των εργων τεχνης Modena,βαλαν πολυχρωμα κουμπακια computerizoni aircondizioni,με αναδιπλουμενη ξαπλωστρα,και ιδου.
      Τωρα στο περι τα αυτα, ερχεται ο καθεις ταλαιπωρος,κουτοπονηρος ,ημιμαθης-ξερολας Ελληναρας και σου λεει -Γερμανικο κοπια.
      -Ιταλικο αριστουργημα.
      Συγνωμη κουρασα,κλεινω.
      Δεν προσπαθω την αποδόμηση μιας ξεχωριστης κατασκευης,συλλεκτικης μονο συναισθηματικά γιατι εμπορικα δεν,αλλα ‘καμαρωνω’ την νεοελληνικη αντι-αισθητική των πραγματων.

    • ε ρε προβλήματα που έχει ο κόσμος.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Αδίκησε εισαι φτιαγμενος για μεγαλα πραγματα,σου λεω.

    • John

      Είσαι ο μοναδικός εδώ μέσα με αυτή την άποψη. Αυτό κάτι λέει.

    • ///M5 Αλεξανδρος

      Ουτε Τσιπρα ψηφισα,και αυτο κατι λεει.
      Και για να στο κανω φρουτοκρεμα,μπας και ξυπνησεις,αναφερωμαι,περι σωστου επι πλειοψηφιας.
      Και αμα εχεις χρονο ψαξε στα σχολια μου,και κρατα τα κρυφα συμπλεγματα σου για σενα.

  • antonis

    Επίσης είχε ηλεκτρικά αναδιπλούμενη αεροτομή.

  • a_f_a

    H τάβλα!!!
    το απόλυτο για εμενα!