Με μεγάλη της χαρά υπέγραφε η McLaren το διαζύγιο με τη Honda, αλλά και την έναρξη της συνεργασίας της με τη Renault. Όσο κι αν οι Ιάπωνες θέλουν να μας πείσουν ότι ο RA617H είναι πολύ κοντά στον R.E.17, η πραγματικότητα είναι διαφορετική, αφού το power unit των Γάλλων φαίνεται πως είναι μπροστά σε όλους τους τομείς, έστω και με τα απογοητευτικά προβλήματα στο Μεξικό.


Ο Fernando Alonso πιστεύει ότι το σασί της MCL32 είναι κορυφαίο, κάτι που σημαίνει ότι το 2018 θα πρέπει να περιμένουμε μια διαφορετική McLaren, αφού η Red Bull έχει δείξει ότι ο κινητήρας της Renault μπορεί να σε οδηγήσει στη νίκη. Ο Emerson Fittipaldi ισχυρίζεται πως η βρετανική ομάδα θα είναι ικανή να επιτρέψει στον Ισπανό να παλέψει για τον παγκόσμιο τίτλο, με τον δις Παγκόσμιο Πρωταθλητή να πατάει στο φετινό σασί για τη συγκεκριμένη άποψη.

Πιστεύω ότι θα είναι πολύ καλύτερα τώρα. Πιστεύω ότι ο Fernando είναι ο καλύτερος και ότι η McLaren έχει ένα σπουδαίο μονοθέσιο. Όπως είπε και ο Alonso, είναι πάρα πολύ καλό μονοθέσιο στις στροφές. Οπότε, αν εξακολουθήσουν να έχουν την ποιότητα του σασί και της αεροδυναμικής, με τον κινητήρα της Renault του χρόνου, μπορούν να παλεύουν για βάθρα, νίκη ή ακόμα και τον τίτλο.

  • Lefteris2432

    H Renault επισης εδειξε σημαδια αναξιοπιστιας.

  • Christos-

    Ερώτηση; Έχουν όντως χρησιμοποιήσει στοιχεία του 2018 σε φετινά μονοθεσία που έχουν κινητήρα Renault;

  • Kalathakia

    Ανυπομονώ να δω τον ALO στο βάθρο! Νομίζω θα γίνει χαμός απο κάτω και κυρίως στο κόσμο του F1 Banter! :D

  • thymios tsilimparis

    Αν ισχύουν όλα όσα διαβάζουμε, τότε λόγικα΄του χρόνου 4 ομάδες θα διεκδικούν τη νίκη. Και με δεδομένη την εξέλιξη της ομάδας Ρενω, δεν αποκλείεται να δούμε ωραία πραγματάκια…

  • Mika

    Kαταρχας, να δουμε ενα οδηγο της Μακλαρεν σε βαθρο, μετα απο κανονικο αγωνα!! Γιατο κοντευουμε να ξεχασουμε ποτε εγινε αυτο…Θυμιζει μακρινο παρελθον..Απο εκει και περα, βλεπουμε!!