Στην έκθεση του Ντιτρόιτ έγιναν τα αποκαλυπτήρια του νέου Avalon. Η πέμπτη γενιά του μεγάλου σεντάν της Toyota κατασκευάζεται πάνω στην TNGA πλατφόρμα έχοντας μήκος 4.978 mm, πλάτος 1.849 mm, ύψος 1.435 mm και μεταξόνιο 2.870 mm.

Στο εσωτερικό συναντάμε ξύλινα διακοσμητικά, δερμάτινες επενδύσεις, μια οθόνη 9″ στο κέντρο του ταμπλό και μια 7″ ανάμεσα στον πίνακα οργάνων, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας Entune 3.0, Wi-Fi hotsport, ηχοσύστημα 7.1 της JBL απόδοσης 1.200 watt, 10″ head-up display, Qi ασύρματο σύστημα φόρτισης κινητών τηλεφώνων, συμβατότητα με Amazon Alexa, Apple CarPlay και Android Auto, 5 θύρες USB και το σύστημα Toyota Remote Connect.

Προσφέρεται με δύο κινητήρες. Ένας V6 3,5-λίτρων που συνδυάζεται με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο και με έναν υβριδικό 2,5-λίτρων τετρακύλινδρο κινητήρα που συνδυάζεται με CVT κιβώτιο, με τον ηλεκτροκινητήρα να διαθέτει μπαταρία νικελίου-υδριδίου. Η ανάρτηση είναι ενεργή και κάνει 650 ρυθμίσεις μέσα σε μόλις 20 χιλιοστά του δευτερολέπτου. Η πίσω ανάρτηση είναι πολλαπλών συνδέσμων, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρία προγράμματα οδήγησης, τα Eco, Normal και Sport.

Στο επίπεδο εξοπλισμού Touring υπάρχει και μια ακόμη λειτουργία, η Sport + με την Toyota να εξοπλίζει το νέο Avalon με ψεύτικο σύστημα ενίσχυσης του ήχου του κινητήρα, σύστημα ακύρωσης θορύβων στο εσωτερικό αλλά και με την σουίτα ασφαλείας Toyota Safety Sense P που διαθέτει τα συστήματα Pre-Collision με Pedestrian Detection, Full-Speed Range Dynamic Radar Cruise Control, Lane Departure Alert με Steering Assist και αυτόματη μεγάλη σκάλα.

Επίσης το μοντέλο εφοδιάζεται με Blind Spot Monitor με Rear Cross Traffic Alert, Back Guide Monitor, Panoramic View Monitor με σύστημα ειδοποίησης και με το Intelligence Clearance Sonar με σύστημα Rear Cross Traffic Braking. Οι πωλήσεις του αναμένεται να ξεκινήσουν μέσα στην άνοιξη.

  • DimitrisBXL

    Κριμα που δεν φερνουν αυτα τα μοντελα στην Ευρωπη. Εχουμε πηξει στην ασχημια με τα Ευρωπαικα Τογιοτα.

  • SAMURAI-66

    Ισως λιγοτερο σπορ και ντελικατο απο το αδελφο του camry αλλα σαφως περισσοτερο λιμουζινα με ολη την σημασια της λεξεως προσεγμενο σε καθε σημειο του να αποτελεσει σημειο αναφορας στα premium σενταν της αμερικανικης ηπειρου οπως και αυτη της ασιας με την σοβαρη προχωρημενη και υψηλου επιπεδου τεχνολογιας κατασκευης του!
    Καταπληκτικο το εσωτερικο σε πορτοκαλι αποχρωσεις και ομορφα σχεδιασμενη κονσολα ειναι ο καλυτερος συνδυασμος με την υπερ μεγεθη οθονη στο κεντρο.
    Και δεν μπορεις να μην σκεφτεις οτι στην toyota δημιουργουν τοσο δυναμικες συγχρονες παρουσιες που ανεβαζουν την αισθητικη και απο την αλλη βλεπεις αστεια σενταν τυπου vw jeeta και γελας με την ψυχη σου ετσι οπως ειναι!!
    …..https://youtu.be/XuzeURXQtZg

  • MPAMPIS

    μπράβο στη toyota για το Avalon και συγκρίνοντας το με το vw jetta που παρουσίασαν χτες οι Γερμανοί σαν νέο μοντέλο , είναι σαν το avalon να ερχεται από το μέλλον και η γέρικη φωτοτυπία της vw σαν να ερχεται από το 1990

  • vaggscoobys

    Ζητω τα sedan!!!!

  • Smartass

    Εξοπλίζετε με ηχοσύστημα 7.1 της JBL απόδοσης 1.200 watt!!!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ πανέμορφο, να μας ζήσουν τα σεντάν και η TOYOTAPA! Ας το φέρνανε κι εδώ!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ πανέμορφο, να μας ζήσουν τα σεντάν και η TOYOTAPA! Ας το φέρνανε κι εδώ!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Σούπερ πανέμορφο, να μας ζήσουν τα σεντάν και η TOYOTAPA! Ας το φέρνανε κι εδώ!

  • δεν ξερω που το βλεπετε το ομορφο …ειναι χοντροκομενο και ασυναρτητο ..οι γραμμες του δεν δενουν πουθενα με τις ροδες δεν εχει σαν σχεδιο και φιλοσοφία καμια λογικη .. μου δινει την αισθηση οτι εχει τσακιση στην μεση απο ενα βαρος στο κεντρο του μεταξονιου … το εσωτερικο οκ ειναι πανεμορφο και ξεχωριστο αλλα απεξω προσωπικα δεν βλεπετε …

    • insider greece

      Εχεις πτυχιο απο καλων τεχνων η αντιστοιχο? “σαν σχεδιο και φιλοσοφία καμια λογικη”

  • Mika

    Περα απο τη τραγικη μασκα-σιδερακια,που ειναι κακη αντιγραφη της χλιδατης ξαδερφης Lexus, το υπολοιπο ειναι συμπαθητικο…