Το δεύτερο μισό της περσινής σεζόν και η ικανότητα των τεχνικών στο Milton Keynes να βρίσκουν απόδοση από ένα μονοθέσιο δημιουργούν ελπίδες ακόμα και για διεκδίκηση του φετινού τίτλου από την αυστριακή ομάδα, κάτι που έχει να συμβεί από το 2013, όταν και η Red Bull κατέκτησε το τελευταίο της πρωτάθλημα.

Για να συμβεί αυτό, θα πρέπει κατ’ αρχάς η RB14 να έχει στο πίσω μέρος της έναν αξιόπιστο και δυνατό κινητήρα, διότι δεν πρέπει να χαθούν οι βαθμοί που χάθηκαν πέρυσι με τις πολλές εγκαταλείψεις λόγω προβλημάτων. Ακόμα κι έτσι, όμως, δε θα είναι καθόλου εύκολο να νικηθούν οι Mercedes και Ferrari, οι οποίες δεν έχουν παρουσιάσει ακόμα τα νέα μονοθέσια, κάτι που θα συμβεί την ερχόμενη Πέμπτη.

Ο Helmut Marko θεωρεί ότι δεν υπάρχουν πολλές πραγματικές πιθανότητες ώστε να παλέψει η ομάδα του για τίτλο, ενώ ανησυχεί για το τι ετοιμάζει η Mercedes με τον κινητήρα της, ο οποίος θα είναι καινούριος φέτος.

Δεν πιστεύω ότι είμαστε σε μια κατάσταση που μπορούμε να παλέψουμε για το παγκόσμιο πρωτάθλημα. Ο κινητήρας της Renault θα πρέπει να είναι πιο αξιόπιστος και δυνατός το 2018, και θα παλεύουμε με ένα ανταγωνιστικό σασί. Αλλά, η Mercedes κατασκευάζει έναν νέο κινητήρα, οπότε το ερώτημα είναι αν θα αποκτήσει ακόμα μεγαλύτερο πλεονέκτημα. Αν ο κινητήρας κάνει αυτά που μας έχουν υποσχεθεί, τότε θα πρέπει να είμαστε πολύ πιο κοντά στη Mercedes.

Ο τεχνικός σύμβουλος της Red Bull Racing πιστεύει ότι το γεγονός πως φέτος παρουσίασαν νωρίτερα το μονοθέσιο, θα βοηθήσει την ομάδα του να είναι πιο έτοιμη στις δοκιμές, ενώ εκθειάζει το σασί που είχαν οι Αυστριακοί στο δεύτερο μισό της περασμένης σεζόν.

Ο Adrian είδε για πρώτη φορά ότι μπορούμε να κερδίσουμε μόνοι μας τη Mercedes και ότι μπορείς να αγωνιστείς καλά μπροστά όταν ο κινητήρας αποδίδει καλά. Στο παρελθόν, πάντα ήμασταν πιο δυνατοί στο δεύτερο μισό της σεζόν. Η ανάλυση έδειξε ότι πάντα προσπαθήσουμε για όσο το δυνατόν πιο αργά, αλλά δε βοηθάει να προσπαθείς να βρεις μερικά δέκατα κάθε δύο βδομάδες. Είναι πιο σημαντικό να ξεκινάς μια σεζόν καλά προετοιμασμένος.