Μία από τις πολλές αλλαγές του 2017 ήταν η αύξηση της ποσότητας καυσίμου που μπορεί να καταναλωθεί κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, από τα 100 στα 105 κιλά, αφού τα μονοθέσια έγιναν πιο γρήγορα, συνεπώς παράγουν περισσότερο έργο, και κατ’ επέκταση χρειάζονται περισσότερο καύσιμο για τον λόγο αυτό.

Το νούμερο αυτό διατηρήθηκε σταθερό φέτος, ωστόσο το Strategy Group και η Επιτροπή της Formula 1 συμφώνησαν να αυξήσουν το όριο από τα 105 στα 110 για το 2019. Στόχος είναι η χρήση της μέγιστης δύναμης του κινητήρα διαρκώς, προκειμένου να βλέπουμε λιγότερη διαχείριση καυσίμου. Για να επισημοποιηθεί η συγκεκριμένη αλλαγή, θα πρέπει να εγκριθεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, αλλά αυτό είναι πιθανότατα τυπικό θέμα.

Παράλληλα, θα διαχωριστεί το ελάχιστο όριο του βάρους για τους οδηγούς, όπως είχαμε διαβάσει πριν από τρεις μήνες. Έτσι, ο κάθε οδηγός μαζί με το κάθισμά του θα πρέπει ζυγίζει τουλάχιστον 80 κιλά, τα οποία θα αφαιρούνται από το συνολικό ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου, και στόχος είναι η εξάλειψη του φαινομένου του ελλιποβαρών ψηλών κυρίως οδηγών, που προσπαθούν να κερδίσουν μερικά δέκατα μέσα από αυστηρές δίαιτες.

Τέλος, όλοι οι πιλότοι θα φορούν βιομετρικά γάντια, για την αύξηση της ασφάλειάς του, αλλά και για να διευκολύνουν τους ιατρούς σε περίπτωση που πρέπει να τους βγάλουν από το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια ενός σοβαρού ατυχήματος.

1Αλλαγές για την αύξηση των προσπερασμάτων

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία κάνει λόγω για αλλαγές στον σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2019, προκειμένου να αυξηθούν τα προσπεράσματα. Με την προθεσμία για τους κανονισμού του 2019 θα είναι στα τέλη του μήνα, η FIA θέλει γρήγορες αποφάσεις, με τις ομάδες να παρέχουν τη δική τους βοήθεια, κάνοντας χρήση του CFD.

2Κινητήρες του 2021

Ένα βήμα πιο κοντά φτάνουμε στην οριστικοποίηση των κανονισμών του 2021. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως οι turbo V6 κινητήρες θα διατηρήσουν τη θέση τους, ωστόσο δε θα υπάρχει MGU-H. Μάλιστα, λέγεται ότι η FIA και η Liberty Media εξακολουθούν να διαφωνούν σε μερικά εξαρτήματα του κινητήρα.

Οι κανονισμοί για τους κινητήρες του 2021 θα πρέπει να οριστικοποιηθούν στα τέλη του Μαΐου, αφού η Παγκόσμια Ομοσπονδία και το Τεχνικό Επιτελείο θα βρεθούν και πάλι με τους κατασκευαστές κινητήρων, αλλά και όσους θέλουν να εισέλθουν στο άθλημα, ώστε να καταλήξουν στις τελικές λεπτομέρειες.

  • zet125

    Βαλτε 2 σαλιγκαρους αυξηστε το οριο περιστροφων του κινητηρα και την καταναλωση και γιναμε

  • an0nymouS

    βάλτε ανεφοδιασμούς άχρηστοι!!!!

    • τους ανεφοδιασμους δεν τους καταργησαμε ομως για το θεαμα ????

    • an0nymouS

      όχι, για ασφάλεια τους καταργήσανε νομίζω απο τότε που ξήλωσε την μάνικα και πήρε παραμάζωμα τους μηχανικούς ο Μάσα..

    • εισαι σιγουρος ??? νομιζω τα ειχαν αλλαξει για να ειναι πιο απλα και να μην παιζουν τοσο ρολο στην εκβαση του αποτελεσματος….
      αλλα να πω τωρα με προβληματισες…..και δεν βαζω το χερι μου στη φωτια !!! :-)

    • an0nymouS

      babino απ όσο θυμάμαι ο λόγος ήταν για την ασφάλεια..

      να αυξήσεις το θέαμα κόβοντας τους ανεφοδιασμούς δεν παίζει.. γιατί απλά οι ομάδες μετά δεν ξέρουν τι στρατηγική θα ακολουθήσουν οι υπόλοιποι αφού δεν ξέρεις τι καύσιμα κουβαλάει..

      με τους ανεφοδιασμούς ωραία ήταν παλιά.. ελπίζω να τους ξανα επαναφέρουν.. κάτι είχε ακουστεί πριν 2 χρόνια ότι θα τους επαναφέρουν το 19 αλλά μάλλον δεν απ ότι φαίνεται.

    • Maleas George

      Ξέχασέ το, δυστυχώς δεν παίζει

    • an0nymouS

      Καλά δεν ελπίζω.. ξέρω ότι δεν παίζει να γίνει.

  • 2000 κυβικα V8 biturbo και KERS χωρις DRS με 18″ ζαντες και pirelli και michelin στο παιχνιδι και αντε γεια

  • Akis-F1 FAN

    Καλά είναι τόσο υπερβολικά πολύ καθυστερημένοι ???? Λες και το πρόβλημα τους που δεν πιέζουν τώρα είναι ότι τους λείπουν 5 κιλά καύσιμο και όχι ότι έχουν 3 pu για 21 αγώνες…

    • Maleas George

      Είναι θετικό βήμα πάντως…

    • Akis-F1 FAN

      Θα ήταν θετικό πριν 2-3 χρόνια…πλέον είναι άχρηστο νομίζω. Πέρα απ΄ ότι θα προσθέσει βάρος στα ήδη υπέρβαρα μονοθέσια, δεν είναι η έλλειψη καυσίμου που δεν τους αφήνει να πιέσουν, αλλά το γεγονός ότι πρέπει να συντηρούν τα pu. Άσε που πλέον, εκτός από κάποιες πίστες που η κατανάλωση είναι πολύ υψηλή, δεν ξεκινάν καν με γεμάτο το ντεπόζιτο…απλώς ποντάρουν σε κάποιο sc ή στο να κάνουν οικονομία κάποια στιγμή μέσα στον αγώνα.

    • Maleas George

      Ναι αλλά σε άλλες πιστες το fuel saving υπάρχει ακόμα… Και είναι πραγματικά γελοίο να υπάρχει έστω και σε αυτές τις πίστες. Και είναι φυσικά διαφορετικό από τη διαχείριση των ελαστικών, τουλάχιστον εκεί παίζει ρόλο ο οδηγός, εδώ είναι ένα καθαρά μια ηλιθιότητα που προέκυψε από το “οικολογικό προφιλ” της FIA. Εννοείται κατά τ’ αλλά πως οι 3 κινητήρες είναι επίσης γελοίο.

    • Akis-F1 FAN

      Καλά ισχύει αυτό…ακόμα και στις 3-4 πίστες που χρειάζεται να κάνουν οικονομία καυσίμου είναι γελοίο για την F1. Αλλά πλέον η συντήρηση του κινητήρα είναι πολύ πιο σηματνικός παράγοντας από την οικονομία καυσίμου……γι αυτό είναι λες σε κοροϊδεούν όταν λένε θα τους δώσουμε άλλα 5 κιλά καύσιμο για να πηγαίνουν flat out όλη την ώρα, γιατί πολύ απλά δε θα γίνει αυτό και το ξέρουν και οι ίδιοι.

  • Emmanouil Laios

    ΠΩ ΠΩ ΠΩ ΠΩ Αλλαγές!!!! Απο υπερχείλιση καυσίμου θα πνιγούνε!!! Ε ρε δεν πάνε καλά οι άνθρωποι, λες και τα 5 λίτρα είναι το πρόβλημα στα σημερινά μονοθέσια… Δώσε 15000+ στροφές με 10 μοτέρ όλη την χρονιά και άσε ελεύθερο λαδάκι και καύσιμο, μην σου πω και ανεφοδιασμούς και εκεί να δεις αγώνες!!!