Μία από τις πολλές αλλαγές του 2017 ήταν η αύξηση της ποσότητας καυσίμου που μπορεί να καταναλωθεί κατά τη διάρκεια ενός αγώνα, από τα 100 στα 105 κιλά, αφού τα μονοθέσια έγιναν πιο γρήγορα, συνεπώς παράγουν περισσότερο έργο, και κατ’ επέκταση χρειάζονται περισσότερο καύσιμο για τον λόγο αυτό.

Το νούμερο αυτό διατηρήθηκε σταθερό φέτος, ωστόσο το Strategy Group και η Επιτροπή της Formula 1 συμφώνησαν να αυξήσουν το όριο από τα 105 στα 110 για το 2019. Στόχος είναι η χρήση της μέγιστης δύναμης του κινητήρα διαρκώς, προκειμένου να βλέπουμε λιγότερη διαχείριση καυσίμου. Για να επισημοποιηθεί η συγκεκριμένη αλλαγή, θα πρέπει να εγκριθεί από το Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, αλλά αυτό είναι πιθανότατα τυπικό θέμα.

Παράλληλα, θα διαχωριστεί το ελάχιστο όριο του βάρους για τους οδηγούς, όπως είχαμε διαβάσει πριν από τρεις μήνες. Έτσι, ο κάθε οδηγός μαζί με το κάθισμά του θα πρέπει ζυγίζει τουλάχιστον 80 κιλά, τα οποία θα αφαιρούνται από το συνολικό ελάχιστο βάρος του μονοθεσίου, και στόχος είναι η εξάλειψη του φαινομένου του ελλιποβαρών ψηλών κυρίως οδηγών, που προσπαθούν να κερδίσουν μερικά δέκατα μέσα από αυστηρές δίαιτες.

Τέλος, όλοι οι πιλότοι θα φορούν βιομετρικά γάντια, για την αύξηση της ασφάλειάς του, αλλά και για να διευκολύνουν τους ιατρούς σε περίπτωση που πρέπει να τους βγάλουν από το μονοθέσιο κατά τη διάρκεια ενός σοβαρού ατυχήματος.

1Αλλαγές για την αύξηση των προσπερασμάτων

Η Παγκόσμια Ομοσπονδία κάνει λόγω για αλλαγές στον σχεδιασμό των μονοθεσίων του 2019, προκειμένου να αυξηθούν τα προσπεράσματα. Με την προθεσμία για τους κανονισμού του 2019 θα είναι στα τέλη του μήνα, η FIA θέλει γρήγορες αποφάσεις, με τις ομάδες να παρέχουν τη δική τους βοήθεια, κάνοντας χρήση του CFD.

2Κινητήρες του 2021

Ένα βήμα πιο κοντά φτάνουμε στην οριστικοποίηση των κανονισμών του 2021. Αυτό που γνωρίζουμε είναι πως οι turbo V6 κινητήρες θα διατηρήσουν τη θέση τους, ωστόσο δε θα υπάρχει MGU-H. Μάλιστα, λέγεται ότι η FIA και η Liberty Media εξακολουθούν να διαφωνούν σε μερικά εξαρτήματα του κινητήρα.

Οι κανονισμοί για τους κινητήρες του 2021 θα πρέπει να οριστικοποιηθούν στα τέλη του Μαΐου, αφού η Παγκόσμια Ομοσπονδία και το Τεχνικό Επιτελείο θα βρεθούν και πάλι με τους κατασκευαστές κινητήρων, αλλά και όσους θέλουν να εισέλθουν στο άθλημα, ώστε να καταλήξουν στις τελικές λεπτομέρειες.