Η Porsche ετοιμάζει την επόμενη γενιά της 911 και αναφορές θέλουν την εταιρία να ετοιμάζει όχι μια, αλλά δύο plug-in υβριδικές εκδόσεις. Η πρώτη έκδοση θα τοποθετηθεί πάνω από την 911 Carrera, έχοντας παρόμοιο υβριδικό σύστημα με αυτό της Cayenne E-Hybrid, με τον ηλεκτροκινητήρα να είναι τοποθετημένος ανάμεσα στον boxer κινητήρα και στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Θα συνδυάζει έναν 3,0-λιτρο turbo επίπεδου κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα 94 ίππων με 310 Nm ροπής. Το σύνολο θα αποδίδει συνδυαστικά 485 άλογα με 761 Nm ροπής, με τον ηλεκτροκινητήρα να τροφοδοτείται με ενέργεια από μια μπαταρία 10,8 kWh που θα δίνει ηλεκτρική αυτονομία στο αυτοκίνητο περίπου 65 χλμ. Τα 0-100 χλμ/ώρα θα τα κάνει σε περίπου 3,5 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 317 χλμ/ώρα.
Η δυνατότερη έκδοση 911 Turbo S E-Hybrid θα τοποθετηθεί σχεδόν στη κορυφή της γκάμας, δίπλα από την Turbo S, αλλά κάτω από τις GT3 και GT2 εκδόσεις. Η 911 Turbo S E-Hybrid αναμένεται να αποδίδει 700 άλογα
Αναμένεται προς τα μέσα του κύκλου ζωής της νέας γενιάς της 911, κάτι που σημαίνει πως το πιθανότερο είναι να την δούμε στην αγορά το διάστημα μεταξύ 2022/2023. Θα κάνει χρήση ενός turbo επίπεδου κινητήρα, με τον ηλεκτροκινητήρα να αποδίδει περισσότερα από τα 136 άλογα, που διαθέτει ο αντίστοιχος της Panamera 4 E-Hybrid. Η Porsche θα εξοπλίσει το συγκεκριμένο μοντέλο με torque boost 20 δευτερολέπτων, τεχνολογία coasting και on-demand σύστημα τετρακίνησης.