H επισημοποίηση της συμφωνίας DTM και Super Gt για την νέα Class One του 2019 έχει συγκεντρώσει το ενδιαφέρον κατασκευαστών που θα ήθελαν να συμμετέχουν στο παγκόσμιο, πια, πρωτάθλημα που θα διέπεται από τους κοινούς κανονισμούς της κατηγορίας, και, όπως θα θυμάσαι, δύο από τους κατασκευαστές που θα μπορούσαν να πάρουν μέρος είναι η Aston Martin και η Lexus. Δεδομένου ότι το 2019 θα είναι μια μεταβατική χρονιά για το DTM, με τις μόνες συμμετέχουσες εταιρείες να είναι, εκτός απροόπτου, η BMW και η Audi, μετά τη φυγή της Mercedes για την Formula E, όποια περαιτέρω συζήτηση ανοίξει για νέους κατασκευαστές θα είναι για το 2020.

Έτσι, λοιπόν, νέες πληροφορίες έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας για τα σχέδια εμπλοκής της Aston Martin στο πρωτάθλημα του 2020. Κατ΄αρχάς, η ελβετική ομάδα της R-Motorsport που προετοιμάζει τα αγωνιστικά της Aston Martin για το Blancpain GT Series Endurance Cup εκδήλωσε ενδιαφέρον να αναλάβει την εξέλιξη των αγωνιστικών της αγγλικής εταιρείας για το DTM. Τη νέα ομάδα θα την “τρέχει” η Arden, της οποίας ο CEO είναι ο Garry Horner, πατέρας του πολύ γνωστού μας από την ομάδα της Red Bull στην Formula 1, Christian Horner.

Όπως γνωρίζουμε, η Red Bull Racing μετονομάστηκε σε Aston Martin Red Bull Racing. Η συνεργασία ανάμεσα στις δύο εταιρίες αποτελεί την εξέλιξη της εταιρικές σχέσης τους που ξεκίνησε πριν μερικά χρόνια και συνεχίστηκε με την κοινή ανάπτυξη της Aston Martin Valkyrie, και έτσι, πίσω από τη χρηματοδότηση του μεγαλοπήβολου σχεδίου εμπλοκής της AM είναι o αυστριακός κολοσσός. Επειδή στο επίκεντρο της Class One είναι η περικοπή του κόστους συμμετοχής όσο το δυνατόν περισσότερο, η AF-Racing, θυγατρική της R-Motorsport, ανακοίνωσε τη σύμπραξη με την HWA. Πρακτικά, η HWA-από το αρχικά του ονόματος του Hans Werner Aufrecht, ενός εκ των ιδρυτών της AMG και προκάτοχος του Berger στην ηγεσία του DTM- είναι η υπεύθυνη ομάδα για την εξέλιξη και την προετοιμασία των αγωνιστικών της “μαμάς” Mercedes για το DTM κι όχι μόνο. Στο τέλος του 2018, η Mercedes εγκαταλείπει το DTM και η HWA θα μπορούσε να παρέχει στην νέα ομάδα της Aston Martin όλα τα απαραίτητα “υλικά”, όπως ανταλλακτικά, σασί κλπ, για την εξέλιξη και κατασκευή των αγωνιστικών.

Αν και το δελτίο τύπου της R-Motorsport δεν ανέφερε το όνομα του DTM ως προς τα μελλοντικά σχέδια της ομάδας, εντούτοις έλεγε χαρακτηριστικά:

Σκοπός της σύμπραξης είναι η σύναψη στρατηγικής εταιρικής σχέσης καινοτομίας για αναπτυξιακά προγράμματα στον τομέα των αγώνων και στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας γενικότερα. Η AF Racing AG και η HWA AG σκοπεύουν να συγκεντρώσουν τις δυνάμεις τους σε αυτή τη νέα εταιρεία.

Tη δήλωση της R-Motorsport ήρθε να συμπληρώσει ο συνιδιοκτήτης της AF Racing,  Andreas Baenziger, φωτογραφίζοντας παράλληλα μια μελλοντική συμμετοχή στο DTM:

H HWA ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένη στο DTM και στα πρωταθλήματα GT εδώ και αρκετές δεκαετίες. Αυτή είναι η ιδανική βάση για τη σύμπραξή μας, ώστε να αποτελέσει μία πετυχημένη τεχνολογικά εταιρεία.

Από την άλλη, ο CEO της HWA, Ulrich Fritz, πρόσθεσε:

Το περιβάλλον της αγοράς στο οποίο λειτουργεί η HWA – ειδικότερα ο διεθνής μηχανοκίνητος αθλητισμός- βρίσκεται σε ταχύτατη εξέλιξη

Η AF Racing είναι μια εταιρεία που είναι καινούργια και άκρως δυναμική σε ίση βάση. Αναζητά συνεχώς νέες κατευθύνσεις και ευκαιρίες.

Σε συνδυασμό με την πολυετή πείρα που απέκτησε η HWA στον διεθνή μηχανοκίνητο αθλητισμό, αυτό προσφέρει μεγάλες δυνατότητες, τις οποίες θέλουμε να αξιοποιήσουμε με την ίδρυση της εταιρείας μας.

Σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες, το πιθανό line up της Αston Martin θα μπορούσε να περιλαμβάνει τους Sebastian Buemi, πρώην πιλότο της Toro Rosso και νυν αγωνιζόμενο στην Formula E, τον νυν πιλότο της Toro Rosso, Brendon Hartley, και τους εργοστασιακούς οδηγούς της AM, Maxime Martin και Nicki Thiim, με τον πρώτο να έχει εμπειρία από το DTM, καθώς ανήκε στο δυναμικό της BMW μέχρι πέρσι. Παρ’ όλα αυτά, δε θα πρέπει να αποκλείσουμε κανέναν οδηγό από την νυν HWA που αγωνίζεται φέτος με την Mercedes, καθώς η εταιρεία θα ήθελε να ασκήσει κάποια επιρροή στη νέα ομάδα.

Όσον αφορά τον κινητήρα που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει, οι πληροφορίες θέλουν, μετά και τη σύναψη συνεργασίας Red Bull και Honda για την παροχή κινητήρων στα “ποτά” από τους Ιάπωνες στην F1, να ανοίγει ο δρόμος και για την ΑΜ να κάνει χρήση των δίλιτρων, turbo κινητήρων του Honda NSX, με τους οποίους αγωνίζεται φέτος η ιαπωνική εταιρεία στο Super GT.