Η Fiat παρουσιάζει την MY2019 έκδοση του 124 Spider, με την βασική έκδοση 124 Spider Classica να διαθέτει πλέον στον βασικό εξοπλισμό οθόνη αφής 7″, ενώ προσφέρεται και στο νέο γκρι χρώμα “Ceramic Gray”. Επίσης προσφέρεται με δίχρωμες διακοσμητικές λωρίδες και με το πακέτο Technology Group που διαθέτει είσοδο χωρίς χρήση κλειδιού και XM satellite ραδιόφωνο.

Η έκδοση 124 Spider Lusso έχει Monza εξάτμιση, ενώ το 124 Spider Abarth φέρει κόκκινες λεπτομέρειες σε καπό, προφυλακτήρα και καθρέπτες. Στο εσωτερικό υπάρχουν νέα πατάκια και νέα πεντάλς.

Το μοντέλο αποκτά βελτιωμένο αυτόματο κιβώτιο, νέα εξάτμιση και αλουμινένιο άξονα διεύθυνσης, αντικαθιστώντας τον χαλύβδινο. Επίσης διαθέτει ευκολότερο σύστημα ανοίγματος πορτών, νέο τηλεσκοπικό τιμόνι, νέα οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας, νέες επενδύσεις και νέες ποτηροθήκες. Επίσης συναντάμε αυτόματο σύστημα πέδησης, σύστημα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας, κάμερα οπισθοπορείας, με το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να υποστηρίζει Apple Carplay και Android Auto.

Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές στον 1.400αρη turbo κινητήρα βενζίνης.

  • teddy boy

    Την εποχή που η Fiat έβγαζε το Fiat coupe και ειδικά στις εκδόσεις 20vt turbo plus εν έτη 1998-2000 με αποκορύφωμα την έκδοση Limited Edition της οποίας ήμουν ευτυχής κάτοχος για 7 χρόνια,σε ένα price range γύρω 12.500.000δρχ (30.000 ευρώ περίπου) τιμή τιμοκαταλόγου, στον ανταγωνισμό λίγα πράγματα υπήρχαν να το συναγωνιστουν. Προφανως και υπήρχαν ομως αλλα σε διαφορετικά επίπεδα τιμής…γερμανία μεριά…Τότε στο πακέτο έπαιρνες 5κυλινδρο μοτέρ, viscodrive μπλοκέ διαφορικό, 6ταχυτο κιβώτιο που η έκτη άπλωνε έως τα 250…και φρενάρες brembo 4τραπίστονες, ρεκάρο καθισματάκια…και πολλά άλλα.
    Τώρα, για να δώσεις κάποιος αυτά τα χρήματα για να πάρει έναν πουσαρισμένο 1400άρι μοτέρ με τα μισά απο αυτά που ανέφερα ποιο πάνω , ΓΙΑΤΙ? Too much overpriced….Βλάλε μου ένα νέο FIAT coupe με ανάλογα προσόντα, σωστά τιμολογιμένο και θα μπώ στην ουρά…(ξέχασα όμως, τα γρηγορα τα έχει αναλάβει το άλλο group member του ομίλου, Alfa…;όμορφα τουτουνια, αλλά ΠΟΛΥ ΑΚΡΙΒΑ…………..)

    • Anestis Genk

      Για πες για το κουπέ…
      πως είναι για κάθε μέρα;
      πόσο καίει;
      βλάβες; κόστος σέρβις;
      πως στρίβει;
      γιατί το έδωσες; το μετάνοιωσες;

      να μιλήσουμε για κάνα σοβαρό αμάξι βρε αδερφέ :)

    • teddy boy

      Αν μετάνιωσα? Μακάρι να μπορούσα να το έχω και τώρα. Ανέφερα τις τιμές για Ελλάδα που ίσχυαν τότε, εγω το αμάξι το πήρα το 2002 και το κυκλοφόρησα με γερμανικές πινακίδες στο εξωτερικο και Ελλαδα . Έκανα 130.000 χιλ. που αν θές να με πιστέψεις εκτός απο την περιοδική συντήρηση δεν είχα βλάβες. Το μονο βαρύ έξοδο στην συντήρηση είναι η αλλαγή στους ιμάντες γιατι κατεβαίνει μοτερ…και μαζι με γενικο σέρβις που είχα κάνει θυμάμαι είχε πάει 1500 ευρώ. Α θυμάμαι, άλλαξα και μία φορά το start button!. Το αμάξι καίει…αλλα προσφερει απόδοση και ηχητική πανδεσία, Το πόσο καίει ακριβώς μή με ρωτάς, σίγουρα με βαρυ πόδι στα 10λτ, μπορουσες όμως να πάς και ταξίδι με την 6κτη να γουργουριζει στις 2200 και 130 Km/h με πολύ χαμηλη κατανάλωση. Το δυναμομέτρησα μαμά και έδειξε 242 αλογα επιβεβαιώνοντας τις φήμες οτι ποτε δεν ηταν 220 που έλεγε η φιατ και θυμάμαι που είχα κάνει πολύ κόσμο να κλάψει. Το αμάξι όπως έρχεται μαμά το setup της ανάρτησης δεν θα έλεγα οτι ήταν αρκετό για τον απαιτητικό, Εγω προσωπικά είχα επέμβει με ανάρτηση bilstein ρυθμιζόμενη πηγαίνοντας σε άλλο επίπεδο την κατάσταση που σε συνδυασμό με το μπλοκέ δεν μπορώ να σου εξηγήσω με λόγια την απόδοση.
      Το έδωσα γιατί επέστρεψα Ελλάδα απο το εξωτερικό και ο εκτελωνισμός του ήταν ασύμφορος…. euro 2. Απλά μου έχει μείνει μια γλυκιά ανάμνηση, φοβερό αυτοκίνητο…(αμα ψαχνεσαι να πάρεις κάντο …βέβαια όταν το πήρα εγώ ήταν σχεδόν καινούριο. Τώρα έχουν περάσει και 15 χρόνια…θέλει πολύ ψαξιμο)

  • Mad Hatter

    και εδώ βάζεις TD04 , απλα εδώ έχεις και τρελό πακέτο.

  • Anestis Genk

    Μόνο εκεί που έπρεπε δεν είχε βελτιώσεις (ευρώ/ίππο).