Sebastian Ogier: Θα μπορούσα να είμαι ανταγωνιστικός στο DTM

Σχετικά άρθρα

Η μάχη για τον φετινό τίτλο στο DTM έχει ανάψει για τα καλά μετά το πέρας του ένατου και προτελευταίου γύρου πρωταθλήματος στο Red Bull Ring στην Αυστρία, με τους Paul di Resta, Gary Paffett και Rene Rast να διεκδικούν το στέμμα του πρωταθλητή. Στο τέλος, μόνος ένας θα γευτεί τη χαρά του πρωταθλητή και θα κατακτήσει τον τίτλο για δεύτερη φορά, αφού και οι τρεις προαναφερθέντες οδηγοί έχουν πανηγυρίσει από μία φορά τον τίτλο (Paffett-2005, di Resta-2010, Rast-2017).

Μπορεί πρόσωπο του περασμένου Σαββατοκύριακου να ήταν ο πρωταθλητής του 2017, Rene Rast, με τις δύο νίκες του στην αυστριακή πίστα, ισοφαρίζοντας το ρεκόρ των 4 συνεχόμενων νικών των Ludwig, Larini και Nannini (σ.σ ο Rast είχε κατακτήσει και τις 2 νίκες στο Nürburgring), αλλά τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν στον πεντάκις παγκόσμιο πρωταθλητή του WRC, Sebastian Ogier, ο οποίος ήταν ο τρίτος και τελευταίος οδηγός που έκανε guest εμφάνιση στο φετινό DTM, μετά τους Mattias Ekström και Alex Zanardi. O Γάλλος βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της επετειακά βαμμένης για τα 30 χρόνια της AMG C63 DTM και άφησε καλές εντυπώσεις με την επίδοσή του στο φίλαθλο κοινό.

#17 Sébastien Ogier , Mercedes-AMG C 63 DTM, Gerhard Berger

Αν και προκρίθηκε τελευταίος στις δύο χρονομετρημένες διαδικασίες, ήταν περίπου 0,250” πίσω από τον προτελευταίο, καθόλου άσχημα για έναν οδηγό που είχε ελάχιστη εμπειρία από αγωνιστικό του DTM. Στους δύο αγώνες, έβαλε δύσκολα στους Gary Paffett και Augusto Farfus, έδωσε ωραίες μάχες, και τερμάτισε στην δωδέκατη θέση το Σάββατο μετά από ένα καλό δεύτερο stint. Την Κυριακή βρέθηκε-μοιραία-στην τελευταία θέση, έπειτα από ένα μη προγραμματισμένο pit stop για αλλαγή ζελατίνας στο παρμπριζ, τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits, “έφαγε” γύρο από τους πρωτοπόρους, και γενικά βίωσε σε μεγάλο βαθμό τι εστί DTM.

Όπως διάβασες σήμερα, ο Γάλλος πολυπρωταθλητής αποφάσισε να γυρίσει στην ομάδα που ξεκίνησε. Η Citroen Total Abu Dhabi WRT ανακοίνωσε σήμερα πως ο Οgier έκανε το μεγάλο βήμα της επιστροφής στη γαλλική ομάδα. Όμως, η συμμετοχή του στους δύο αυτούς αγώνες του DTM θα του μείνει αξέχαστη και, ερωτηθείς για μια μελλοντική εμπλοκή του στο θεσμό και πώς αντιμετώπισε τη συμμετοχή αυτή, απάντησε χαρακτηριστικά:

Δεν ξέρω τι θα φέρει το μέλλον, επί του παρόντος πιστεύω ότι θα συνεχίσω για λίγο ακόμα στα rallies. Αλλά, σε ένα τόσο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα, όντας guest εμφανιζόμενος, ήταν αρκετά δύσκολο. Πήρα μια πρώτη γεύση και νομίζω ότι έδειξα κάποιες δυνατότητες με την πρώτη μου εμφάνιση.

Σίγουρα θα περάσει αρκετός καιρός για να είμαι ανταγωνιστικός εδώ, αλλά ίσως μια μέρα θα κάνω το βήμα μετάβασης στο DTM και να δοκιμάσω μια νέα καριέρα στις πίστες.

Ήξερα ήδη από πριν ότι θα έπρεπε να αντιμετωπίσω ένα δύσκολο Σαββατοκύριακο. Δεν ήρθα εδώ για να εξασφαλίσω ένα καλό αποτέλεσμα. Ήταν μια μεγάλη ευκαιρία για μένα να αγωνιστώ με ένα από τα hightech αγωνιστικά σε αυτή το εξαιρετικά ανταγωνιστικό πρωτάθλημα. Οι μεταβαλλόμενες καιρικές συνθήκες κατέστησαν ακόμη πιο δύσκολη το έργο μου. Λόγω της περιορισμένης μου εμπειρίας, το να κινηθώ στο όριο σε αυτές τις συνθήκες, ήταν ένα πολύ δύσκολο έργο.

#17 Sébastien Ogier , Mercedes-AMG C 63 DTM; #2 Gary Paffett, Mercedes-AMG C 63 DTM

Προς το παρόν, ο Γάλλος επικεντρώνεται πλήρως στο WRC με τη Ford. Από την άλλη, ο Ogier έχει πρότερη εμπειρία από αγώνες σε πίστες, καθώς ο Γάλλος έχει πάρει μέρος σε δύο αγώνες στο Porsche Supercup το 2013 και 2014 και έχει κάνει one-off εμφανίσεις στα πρωταθλήματα των FFSA GT και ADAC GT Masters. Τέλος, έχει οδηγήσει το μονοθέσιο της Red Bull για το 2011 πέρσι στην Αυστρία.

ΠηγήAutosport

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

H Hyundai παρουσιάζει το αγωνιστικό Ioniq 5 eN1 Cup

Τέσσερις μήνες μετά την προεπισκόπηση η Hyundai αποκάλυψε το Ioniq 5 eN1 Cup, με το μοναδικό αυτό ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο να βασίζεται στο Ioniq...