Το 1992, η Alfa Romeo παρουσίασε την διάδοχο της 75, που δεν ήταν άλλη από την 155, και σίγουρα δεν μπορείς να πεις ότι ενθουσίασε τους alfisti. Κάτι η κίνηση στο “λάθος άξονα” (μπροστά ντε!), κάτι ότι βασιζόταν στο πάτωμα του Fiat Tempra, ήταν μερικοί από τους λόγους που ξενέρωναν τους φίλους της ιταλικής φίρμας.

Ως απάντηση και για να μπουν και οι πίσω τροχοί στο παιχνίδι, παρουσιάστηκε η τετρακίνητη έκδοση της 155, η Q4. Πρακτικά, επρόκειτο για μια Delta Integrale με το μοντέρνο, για τα δεδομένα της εποχής, αμάξωμα της 155. Η τετρακίνηση κι ο δίλιτρος, υπετροφοδοτούμενος κινητήρας της Integrale, απόδοσης 190 ίππων, βρήκαν “στέγη” στην Μιλανέζα και τα 0-100 χ.α.ω έρχονταν σε περίπου 7”.

Η ιταλική εταιρία θέλοντας να γιορτάσει την κατάκτηση του πρωταθλήματος του DTM, ήθελε να βγάλει μια έκδοση δρόμου (homologation special) αντίστοιχη των BMW M3 E30 και Mercedes 190E 2.5-16. Δυστυχώς, όμως, εξαιτίας οικονομικών δυσκολιών αλλά και της απογοήτευσης του διοικητικού συμβουλίου της Fiat, ότι το αυτοκίνητο δεν μπορούσε να φιλοξενήσει ένα ισχυρότερο V6 κινητήρα, οδήγησε στην ακύρωση του project.

Παρόλα αυτά, κατασκευάστηκε ένα πρωτότυπο, και αυτό είναι που θα βγει σε δημοπρασία του οίκου Bonhams, προσφέροντας σε έναν τυχερό τη σπάνια ευκαιρία να το βάλει στη συλλογή του. Ο οίκος εκτιμά ότι θα αλλάξει χέρια σε μια τιμή μεταξύ 180.000 και 220.000 ευρώ.

Το αυτοκίνητο έχει αριθμό πλαισίου ZAR16700000005892 και κατασκευάστηκε από την Abarth. O κινητήρας του είχε τροποποιήσεις για τους Group N κανονισμούς, ενώ η 155 GTA Stradale φορούσε ένα νέο body kit, που το έκανε πιο επιθετικό και αεροδυναμικό. Βελτιώσεις υπήρχαν και στην ανάρτηση, όπως και στο εσωτερικό, το οποίο ήταν πιο σπαρτιάτικο.

Το concept παρουσιάστηκε στην έκθεση της Bologna το 1994 και μετά χρησιμοποιήθηκε ως το αυτοκίνητο του γιατρού κατά την διάρκεια του αγώνα της Formula 1 του ίδιου έτους, στη Monza. Έκτοτε, φυλάχτηκε σε γκαράζ, και όλοι οι προηγούμενοι ιδιοκτήτες του έχουν γράψει συνολικά 40.000 χλμ.