H CCXR παρουσιάστηκε το 2007 και αποτέλεσε την πιο “φιλική προς το περιβάλλον” έκδοση της CCX, καθώς ο twin-turbo 4,8-λίτρων V8 κινητήρας είχε τις απαραίτητες μετατροπές ώστε να καταναλώνει αιθανόλη E85 και E100, καθώς και βενζίνη 98 οκτανίων. Πιο συγκεκριμένα, το CCXR είχε τροποποιημένα μπεκ καυσίμου, αναβαθμισμένα σωληνάκια καυσίμου, νέα δακτυλίδια στα πιστόνια και μεγαλύτερη πίεση στους υπερσυμπιεστές. Με χρήση αιθανόλης, η ισχύς του ήταν 1.018 άλογα στις 7000 σ.α.λ. και 1.080 Nm στις 5600 σ.α.λ.

Το αμάξωμα της CCXR χαρακτηρίζεται από την βελτιστοποιημένη αεροδυναμική του, καθώς σε σχέση με το CCX διέθετε -μεταξύ άλλων- νέο πίσω διαχύτη και εμπρός splitter, και τον Μάρτιο του 2009 η CCXR επιλέχθηκε από το Forbes ως ένα από τα δέκα πιο όμορφα αυτοκίνητα της ιστορίας.

Από το εργοστάσιο της Koenigsegg στο Angelholm της Σουηδίας βγήκαν μόλις τέσσερα CCXR, εκ των οποίων μόνο ένα με το τιμόνι στην -λάθος- δεξιά θέση. Αυτό είναι που βλέπεις στις φωτογραφίες και βρίσκεται προς πώληση στο Λονδίνο από την αντιπροσωπεία GVE London για £1.800.000, που με την σημερινή ισοτιμία μεταφράζεται σε €2.060.000, έχοντας διανύσει μόλις 1.722 χλμ.