Παρότι η Volkswagen θέλει μέχρι το 2022 να πουλά περισσότερα από 30 αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα, δεν σημαίνει πως γυρνά την πλάτη στους κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Πρόσφατα ανακοίνωσε πως η επόμενη γενιά των μοντέλων της που θα εφοδιάζονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης της θα κυκλοφορήσουν το 2026 και θα είναι τα τελευταία που θα κατασκευάσει, μιας και μετά θα επικεντρωθεί κυρίως στην ανάπτυξη ηλεκτρικών μοντέλων.

Οι κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα συνεχίσουν να υπάρχουν όμως ακόμη και μετά το 2040, με τον Frank Welsch, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της VW να δηλώνει πως:

Είμαστε ακόμα δεσμευμένοι να αναπτύξουμε ένα ευρύ φάσμα κινητήρων βενζίνης, ντίζελ, CNG, υβριδικούς, plug-in υβριδικούς και ηλεκτροκινητήρες, για τα οχήματά μας.

Θα υπάρξουν πολλές διαφορετικές λύσεις και θα ποικίλουν ανάλογα με την περιοχή. Η VW θα συνεχίσει να τροποποιεί την τεχνολογία εσωτερικής καύσης μετά την εισαγωγή της νέας πλατφόρμας την επόμενη δεκαετία. Μετά το 2050, ενδέχεται να υπάρχουν μονάχα ορισμένα μοντέλα βενζίνης και πετρελαίου σε περιοχές που δεν υπάρχουν οι κατάλληλες υποδομές φόρτισης.

Στις σχετικές ειδήσεις η VW εγκαινίασε ένα νέο κέντρο 3D εκτύπωσης που αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την HP. Στόχος της γερμανικής εταιρίας είναι να τυπώνει 3D μέρη μαζικά μέσα στα επόμενα 2-3 χρόνια. Αυτά θα είναι δομικά ανταλλακτικά και μέρη για οχήματα μαζικής παραγωγής.