Μετά από χρόνια αμείωτης ανάπτυξης η κινέζικη αγορά νέων αυτοκινήτων εδώ και 13 συνεχόμενους μήνες παρουσιάζει ύφεση. Συγκεκριμένα τον Ιούλιο οι πωλήσεις υποχώρησαν κατά 5,3%, σε σχέση με τον Ιούλιο του 2018, μιας και πουλήθηκαν 1,51 εκατ. νέα αυτοκίνητα. Οι πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων παρουσίασαν και αυτές πτώση κατά 4,7%.
Ο λόγος για την πτώση των πωλήσεων εξακολουθεί να είναι η επιβράδυνση της συνολικής οικονομίας, ο εμπορικός πόλεμος μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, τα πρότυπα εκπομπών China VI που ορισμένες επαρχίες της Κίνας τα έχουν θέσει νωρίτερα σε ισχύ και η μείωση της κατανάλωσης στις μικρές και μεσαίες πόλεις.
Η Κίνα προσπαθεί να “γυρίσει τον τροχό”, καθώς οι αξιωματούχοι του Πεκίνου προσπαθούν τώρα να κάνουν τους καταναλωτές να ξοδέψουν. Έτσι εισήγαγαν φορολογικές ελαφρύνσεις προκειμένου να κάνουν τους Κινέζους να αγοράσουν νέα αυτοκίνητα.
Στις σχετικές ειδήσεις, η PSA και η Dongfeng, συμφώνησαν να απολύσουν το 50% των υπαλλήλων της μεταξύ τους κοινοπραξίας σε βάθος τριετίας (από 8.000 υπαλλήλους θα πέσει στις 5.500 υπαλλήλους μέχρι το τέλος του έτους και στις 4.000 μέχρι το 2022), ενώ κλείνουν και δύο από τα τέσσερα εργοστάσια, λόγω των μειωμένων πωλήσεων. Από τις 731.000 ετήσιες πωλήσεις του 2014, πέρυσι η κοινοπραξία της PSA στη Κίνα πούλησε μόλις 251.700 μονάδες, ενώ για φέτος αναμένεται ακόμη μεγαλύτερη πτώση.