Τον Μάρτιο του 2017 η Renault είχε παρουσιάσει το Zoe e-Sport concept, ένα τουμπανιασμένο Zoe που φορά δύο ηλεκτροκινητήρες, ένας στον μπροστά άξονα και ένας στον πίσω, απόδοσης 466 ίππων με 640 Nm ροπής.

Και ενώ πιστεύαμε πως το concept αυτό δεν θα περνούσε ποτέ στη παραγωγή, ο Gilles Normand, ο επικεφαλής ηλεκτρικών οχημάτων της Renault, σε πρόσφατη συνέντευξή του είπε πως το Zoe e-Sport δεν είναι νεκρό.

Το e-Sport ήταν περισσότερο για να δείξουμε πως μπορούμε να κατασκευάσουμε ένα ηλεκτρικό μοντέλο που δεν θα είναι βαρετό. Ήταν ένα εργαλείο επικοινωνίας που έκανε πολύ καλά τον σκοπό του. Η αντίδραση ήταν πολύ δυνατή. Οι άνθρωποι μου έλεγαν μας ενδιαφέρει, μπορείτε να κατασκευάσετε κάτι τέτοιο;

Δεν έχουμε ακόμη αποφασίσει ακόμη εάν το περάσουμε στη παραγωγή, αλλά η υποδοχή που είχε το συγκεκριμένο πρωτότυπο ήταν τόσο θετική, που ορισμένοι από τους ανταγωνιστές μας έχουν εντοπίσει πως υπάρχει ένα επιχειρηματικό πλάνο για κάτι τέτοιο.

Ακόμη το εξετάζουμε σαν ιδέα, με την Renault Sport να συνεργάζεται με την ομάδα της Formula 1. Ήδη εργαζόμαστε στην επόμενη γενιά μπαταριών, στις μπαταρίες στερεάς κατάστασης (solid state), που θα μπορούσαν να είναι η απάντηση σε πολλές ερωτήσεις που έχουμε σχετικά με τα αυτοκίνητα απόλυτων επιδόσεων.

Έχουμε κάποιες τεχνικές ιδέες αλλά δεν έχουμε καταφέρει ακόμα να βρούμε το κατάλληλο σημείο μεταξύ όλων αυτών των προκλήσεων σε μια λογική τιμή.

Τέλος ο Normand είπε πως με τους κανονισμούς εκπομπών ρύπων να γίνονται όλο και πιο αυστηροί, η επόμενη γενιά των γρήγορων hot hatchback είναι πολύ πιθανό να εξοπλίζονται με plug-in υβριδικούς κινητήρες. Με απλά λόγια, το επόμενο Megane RS θα είναι υβριδικό.