Αυτό δήλωσε σε πρόσφατη συνέντευξη του σε βρετανικό μέσο ο CEO της Seat και της Cupra, Luca de Meo, ο οποίος τόνισε ότι είναι αρνητικός α τέτοια προοπτική για την Cupra, τουλάχιστον για τα επόμενα χρόνια, λέγοντας χαρακτηριστικά:
Θέλετε roadster, διθέσια, cabrio; Αυτή είναι μια τυπική αντίληψη της [βρετανικής] αγοράς. Δεν μας κάνουν αυτή την ερώτηση άλλες αγορές, ίσως μερικές φορές δεχόμαστε τέτοιες ερωτήσεις από τη Γερμανία. Δεν έχω την πολυτέλεια να πετάξω μερικές εκατοντάδες εκατομμύρια σε κάτι που θα πουλήσει 15.000 αυτοκίνητα και με ζημιά, μόνο για να φτιάξουμε ένα σπορ αυτοκίνητο. Όταν έχουμε κάποιους πόρους, μπορώ να σας πω ότι έχουμε πολλή δημιουργικότητα, αλλά αυτή τη στιγμή δεν είναι προτεραιότητα. Η Seat πουλά 500.000 αυτοκίνητα [ετησίως]. Δεν έχω την πολυτέλεια να κάνω τέτοια πράγματα, αν και μου αρέσει.
Αυτή τη στιγμή, η Cupra έχει στην γκάμα της μόνο το Ateca, ενώ έχει παρουσιάσει δύο εντυπωσιακά concepts, το Tavascan και το Formentor, και τα δύο SUV, με τον de Meo να εξηγεί:
Τα SUV ονομάζονται sports utility vehicles επειδή αντιπροσωπεύουν μια νέα έννοια σπορ μετακίνησης. Αυτά τα είδη, τα SUV με coupe look, είναι ότι ήταν για εμάς τα δίπορτα μη πρακτικά coupe που μπορούσες ίσα-ίσα να χωρέσεις μέσα, αλλά ήταν γρήγορα, ο χειρισμός τους ήταν εκπληκτικός λόγω χαμηλού κέντρου βάρους κλπ. Αυτά τα πράγματα αποτελούν παρελθόν.
Έτσι, παρότι η Cupra θα έχει κυρίως SUV μοντέλα, ο de Meo παραδέχεται ότι η αρχική ιδέα για την εταιρία ήταν διαφορετική, λέγοντας:
Ήθελα να δημιουργήσω μια εταιρία γύρω από το motorsport τμήμα για να την προστατέψω από τον διάδοχό μου, που θα έρθει να μου πει “Αγώνες; Δεν τους χρειαζόμαστε αυτούς.” και να κλείσει την εταιρία. Ήθελα να δημιουργήσω μια εταιρία γύρω από το μηχανοκίνητο αθλητισμό που να μπορεί να χρηματοδοτήσει τις δραστηριότητές της. Αυτή ήταν η αρχική ιδέα. Έπειτα έγινε κάτι πολύ μεγαλύτερο.