Τον Φεβρουάριο του 2017, η Bugatti ξεκίνησε την παραγωγή της Chiron στο εργοστάσιο της στο Molsheim της Γαλλίας, με σκοπό να βγουν συνολικά από αυτό 500 αυτοκίνητα, κάνοντας χαρούμενους περίπου 70 τυχερούς κάθε χρόνο. Σήμερα, ο CEO της γαλλικής εταιρίας, Stephan Winkelmann, δήλωσε ότι έχουν απομείνει λιγότερες από 100 Chiron διαθέσιμες. Ο Γερμανός εκτιμά ότι αυτές θα παραδοθούν πριν το τέλος του 2021, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι ειδικές εκδόσεις όπως η Divo ή η Centodieci, ή όποια άλλη -τυχόν- παρουσιαστεί στο μέλλον.

Μιλώντας για τα μελλοντικά σχέδια της εταιρίας, ο Winkelmann δεν αποκάλυψε πολλά, λέγοντας χαρακτηριστικά:

Το μόνο που μπορώ να πω είναι αυτό: θα παρουσιάσουμε μερικές ενδιαφέρουσες εκπλήξεις το 2020. Έχουμε αρκετές ιδέες και συνεχίζουμε να εργαζόμαστε για το μέλλον της παραδοσιακής μας μάρκας. Θα παρουσιάσουμε και άλλα αυτοκίνητα υψηλής απόδοσης το 2020, επειδή η Bugatti παραμένει πιστή στη φιλοσοφία της ανάπτυξης των καλύτερων αυτοκινήτων στον κόσμο.

Να θυμίσω ότι η η Bugatti χρειάστηκε πάνω από 10 χρόνια για να πουλήσει τις 450 Veyron που κατασκεύασε, κάτι που όπως φαίνεται η Chiron θα το καταφέρει σε λιγότερο από τον μισό χρόνο. 

O Winkelmann είπε πως το δεύτερο μοντέλο της Bugatti θα αναπτυχθεί προκειμένου οι ιδιοκτήτες του να το οδηγούν καθημερινά. Το πότε αυτό θα παρουσιαστεί, είναι κάτι που ακόμη δεν μπορεί να το ανακοινώσει ο Winkelmann, αφού πρέπει να δώσει το πράσινο φως το VW Group. Το νέο μοντέλο, που κατά πάσα πιθανότητα θα είναι SUV, πιθανώς να είναι αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ θα πρέπει να κατασκευαστεί πάνω σε μια νέα πλατφόρμα της Bugatti, που δεν θα βασίζεται σε κάποια πλατφόρμα του VW Group.