Εκτός από το Rodin FZED, μια ακόμη εταιρία, η βρετανική Tour de Force (TDF) προσφέρει στην αγορά ένα μονοθέσιο που είναι ότι πιο κοντά σε ένα μονοθέσιο της Formula 1.

Η TDF που ειδικεύεται στη συντήρηση αγωνιστικών αυτοκινήτων, έχει μετατρέψει ένα στόλο πραγματικών μονοθεσίων της Formula 1, δίνοντας την ευκαιρία σε ιδιώτες να τα κάνουν δικά τους. Με το TDF-1, η εταιρεία θέλει να κάνει πιο προσιτή και εύκολη τη δυνατότητα να αγοράσει κάποιος ένα αξιόπιστο και πιο “εύχρηστο” μονοθέσιο της F1 για χρήση εντός πίστας.

Το TDF-1 βασίζεται στα μονοθέσια της Marussia του 2011 (MVR02) ή σε εκείνα της Sauber του 2012 (C31), ενώ φέρει τις αναρτήσεις, το σασί και τα υπόλοιπα μηχανικά μέρη των μονοθεσίων. Διαφορετικός, όμως, είναι κινητήρας που κινεί τα μονοθέσια, καθώς πίσω από την πλάτη του οδηγού υπάρχει ένας τετρακύλινδος turbo κινητήρας, χωρητικότητα 1.730 κ.εκ., το οποίο έχει εξελίξει η Mountune.

Η απόδοση του αγγίζει τα 608 άλογα στις 9.000 σ.α.λ., και σύμφωνα με την TDF αυτός προσφέρει το 90% της ισχύος του 2,4-λίτρων ατμοσφαιρικού κινητήρα που υπήρχε στα δύο μονοθέσια, όταν έτρεχαν στο πρωτάθλημα της F1. O παραπάνω κινητήρας, όμως, έχει μεγαλύτερο παράθυρο ροπής και ισχύος, που τον καθιστά πιο εύχρηστο για την πλειοψηφία των οδηγών. Για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα του TDF-1 υπερβαίνει τα 322 χλμ./ώρα.

Η TDF τονίζει ότι ο κινητήρας δεν χρειάζεται προθέρμανση, ενώ χρειάζεται συντήρηση μια φορά το χρόνο ή αν “γράψεις” 3.000 χλμ. στην πίστα. Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα ημι-αυτόματου κιβωτίου 6 σχέσεων, το οποίο συνεργάζεται με συμπλέκτη που έχει εξελίξει η AP Racing και είναι κατασκευασμένος από μαγνήσιο και carbon.

Το TDF-1 ζυγίζει μόλις 600 κιλά, με το αεροδυναμικό του πακέτο να είναι ακριβώς το ίδιο με αυτό της Marussia MVR02 ή της Sauber C31, κάτι που σημαίνει ότι εφοδιάζεται και με το σύστημα DRS, το οποίο ενεργοποιείται μηχανικά από τον ίδιο τον οδηγό. Ωστόσο, για λόγους ασφαλείας, αν το πτερύγιο του DRS είναι ανοιχτό και ο οδηγός αποφασίσει να στρίψει ή να σηκώσει το πόδι του από το γκάζι ή να φρενάρει, τότε το τελευταίο απενεργοποιείται αυτόματα.

Η ανάρτηση είναι της Ohlins, ενώ για το σύστημα πέδησης υπάρχουν carbon δίσκοι της Hitco, με διάμετρο 280 χλστ., και τετραπίστονες δαγκάνες της AP Racing ή την Brembo (Marussia ή Sauber αντίστοιχα). Όπως και στα αυθεντικά μονοθέσια, οι 13άρες ζάντες είναι της O.Z., ενώ τα τα ειδικής σχεδίασης ελαστικά της Pirelli είναι διαθέσιμα με τέσσερις γόμες (μαλακή, μεσαία, σκληρή και βρόχινα).

Η ομάδα της TDF αποτελείται από πρώην μηχανικούς της Marussia, της Mercedes-AMG F1, της Renault F1 και της Williams. Η εταιρία δηλώνει ότι ο οδηγός που θα κάτσει πίσω από το TDF-1 θα νιώσει κατά 95% την εμπειρία που νιώθει ένας οδηγός των “αληθινών” μονοθεσίων. Υπάρχει Qualifying mode, και τότε το μονοθέσιο αναπτύσσει έως 4 g πλευρικής επιτάχυνσης και ως 4,5 g κατά το φρενάρισμα.

Κλείνοντας, η TDF δεν ανακοινώνει πόσα μονοθέσια θα προσφέρει, αλλά το καθένα κοστίζει 1,5 εκατ. λίρες (1,78 εκατ. ευρώ) . Με την αγορά ο ιδιοκτήτης εκτός από το μονοθέσιο λαμβάνει εκπαίδευση σε γνωστές πίστες της της F1, αλλά και σε προσομοιωτή, ενώ θα παραλάβει και αρκετά υποστηρικτικά στοιχεία, όπως τον απαραίτητο εξοπλισμό υποστήριξης του μονοθεσίου, ένα σετ ελαστικών, ακόμη και το κατάλληλου cargo κουτί για την μεταφορά του μονοθεσίου αεροπορικώς.