Στις 29 Σεπτεμβρίου, το πρώτο BMW iX3 βγήκε από την γραμμή παραγωγής του εργοστασίου της κοινοπραξίας BMW Brilliance Automotive στο Shenyang της Κίνας. Το ηλεκτρικό μοντέλο της BMW θα κατασκευάζεται αποκλειστικά στο συγκεκριμένο εργοστάσιο και στην Ελλάδα ξεκινά από τις 67.900 ευρώ.
Εφοδιάζεται με την πέμπτη γενιά της eDrive τεχνολογίας της BMW. Η νέα γενιά ηλεκτροκινητήρων έχουν πιο συμπαγείς διαστάσεις, μιας και σε ένα μόνο μπλοκ ενσωματώνουν τον ηλεκτροκινητήρα, το σύστημα μετάδοσης και τα ηλεκτρονικά υποσυστήματα, όντας ένα ενιαίο σύστημα. Οι νέοι ηλεκτροκινητήρες εκτός από μικρότερες διαστάσεις (30%), προσφέρουν καλύτερες επιδόσεις, ενώ συνάμα κοστίζουν λιγότερο.
Επιπλέον, το σύστημα κίνησης πέμπτης γενιάς περιλαμβάνει και νέες ισχυρότερες μπαταρίες, ενώ βελτιωμένο είναι και το σύστημα ψύξης και θέρμανσης του eDrive πέμπτης γενιάς.
Το BMW iX3 εφοδιάζεται στάνταρ με την τελευταία γενιά του λειτουργικού συστήματος ID7, που επιτρέπει ασύρματες (over the air) ενημερώσεις λογισμικού των συστημάτων οχήματος.
Αυτό το νέο πακέτο φέρνει σημαντικές εξελίξεις όσον αφορά τα χαρακτηριστικά απόδοσης, το εύρος λειτουργίας, το βάρος και το packaging, που το κάνει εύκολο να τοποθετηθεί σε διάφορα μοντέλα. Πίσω από τη νέα κλειστή μάσκα, υπάρχει ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 286 ίππων (210 kW) και 400 Nm ροπής, που συνδυάζεται με μια μπαταρία 74 kWh.
Η μπαταρία του χαρίζει αυτονομία 460 χλμ., στον κύκλο WLTP, ενώ φορτίζει από το 0 έως το 80% μέσα σε μόλις 34 λεπτά, με ταχυφορτιστή 150 kW, ενώ με τον ίδιο φορτιστή, μέσα σε 10 λεπτά φόρτισης, η μπαταρία αποκτά 100 χλμ αυτονομίας.
Η κίνηση στέλνεται στους πίσω τροχούς και τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,8 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ/ώρα. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η ενεργή ανάρτηση με ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ.
Ακόμα, η BMW τοποθετεί καινοτόμες αεροδυναμικές ζάντες (Aerodynamic Wheels) 19″ στο iX3, οι οποίες -πέραν της μείωσης της αντίστασης του αέρα περίπου κατά 5%, συγκριτικά με μία συμβατική X3- χάρη στη βέλτιστη ροή αέρα γύρω από τους θόλους των τροχών, είναι 15% ελαφρύτερες από την προηγούμενη γενιά αεροδυναμικών εκδόσεων της BMW. Λόγω των συγκεκριμένων ζαντών, η αυτονομία αυξάνεται κατά 10 χλμ, με τον αεροδυναμικό συντελεστή οπισθέλκουσας του iX3 να είναι 0,29 Cd.