Πριν λίγα λεπτά ολοκληρώθηκε η διαδικτυακή δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s μιας ελληνικής Mercedes-AMG SL73 του 1999, με το υψηλότερο bid να ανήλθε σε €155.000, ξεπερνώντας έτσι την εκτιμώμενη τιμή πώλησης της, που ήταν μεταξύ €90.000 και €110.000.

H SL73 AMG ήταν η πιο σπάνια γρήγορη έκδοση του μοντέλου, καθώς πιστεύεται ότι από το γερμανικό εργοστάσιο βγήκαν -μεταξύ 1997 και 2001- 40 με 80 αυτοκίνητα (διαφέρει το νούμερο ανάλογα την πηγή). Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι του 1999, δηλαδή όταν είχε υποστεί ήδη ένα facelift το μοντέλο, και παραδόθηκε καινούριο σε έναν πελάτη της εταιρίας στην Ελλάδα.

Στα 21 χρόνια που βρίσκεται στον δρόμο, ο μοναδικός του ιδιοκτήτης έχει διανύσει σχεδόν 153.000 χλμ., κάτι που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δεν έμεινε κλειδωμένο σε ένα γκαράζ. Αυτό που κάνει ιδιαίτερο το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ο κινητήρας του, καθώς κάτω από το καπό της SL73 AMG βρίσκεται ο 7,3-λίτρων ατμοσφαιρικός V12 κινητήρας, απόδοσης 525 ίππων και 750 Nm ροπής.

Τον συγκεκριμένο, είχε επιλέξει ο Horacio Pagani για να κινήσει το πρώτο του δημιούργημα, τη Zonda. Για την ιταλική εταιρία, όμως, η AMG εξέλιξε τον κινητήρα και στη συγκεκριμένη περίσταση αποδίδει 555 άλογα, ενώ το 2005 στην Zonda F απέδιδε 602 άλογα και 759 Nm ροπής.