Λίγους μήνες μετά την ανακοίνωση της αποχώρησης από τη Formula 1 ως προμηθευτής κινητήρων στα τέλη του 2021, η Honda ανακοίνωσε ότι αποσύρει την εργοστασιακή της υποστήριξη στην Team Dynamics, αποχωρώντας με αυτόν τον τρόπο και από το βρετανικό πρωτάθλημα τουρισμού (BTCC) μετά από 17 χρόνια.
Η συνεργασία της Honda και της Team Dynamics ήταν μία από τις πιο επιτυχημένες στην ιστορία του BTCC, καθώς μαζί κατέκτησαν 14 πρωταθλήματα κατασκευαστών και έξι πρωταθλήματα οδηγών, με τους Matt Neal και Gordon Shedden να κατακτούν έκαστος τρία πρωταθλήματα, πίσω από το τιμόνι ενός αγωνιστικού της Honda.
Η σχέση της Honda και της Team Dynamics ξεκίνησε το 2004 και συνολικά έτρεξαν έξι διαφορετικά αγωνιστικά της ιαπωνικής εταιρίας. Πρώτο ήταν το Honda Civic Type R (EP3), με το Civic Type R (FK2) να κατέχει το ρεκόρ των περισσότερων νικών στην ιστορία του BTCC.
Το 2005 οι κανονισμοί του πρωταθλήματος επέτρεπαν να συμμετέχουν σε αυτό αυτοκίνητα που δεν ήταν διαθέσιμα στις αντιπροσωπείες της Honda στο Ηνωμένο Βασίλειο, και έτσι είδαμε στο BTCC το εξαιρετικά επιτυχημένο Honda Integra (γνωστό και ως Acura RSX).
Το Civic Type R (FK8) ήταν επίσης ένα από τα πιο διάσημα αυτοκίνητα στο BTCC, καθώς πέντε από τα 27 αυτοκίνητα του grid του 2020 ήταν της τρέχουσας γενιάς του Civic Type R. Η Team Dynamics θα συνεχίσει να τρέχει με το Civic Type R (FK8) και για τη σεζόν του 2021, αλλά ως ανεξάρτητη ομάδα.
Η αποχώρηση της Honda από το BTCC συμπίπτει με το κλείσιμο του εργοστασίου της στο Swindon που κατασκευάζει αυτοκίνητα της Honda για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη.