Η δεύτερη γενιά του GT86 θα ονομάζεται GR86 και όπως το νέο Subaru BRZ, έτσι και αυτό θα βασίζεται σε μια τροποποιημένη έκδοση του τρέχοντος πλαισίου που θα χαρίζει αύξηση κατά 60% στην πρόσθια πλευρική κάμψη και 50% αύξηση της στρεπτικής ακαμψίας του. Εξαιτίας αυτών, το αυτοκίνητο θα έχει βελτιωμένη απόκριση στις εντολές του τιμονιού, θα έχει πιο εύκολο χειρισμό και θα προσφέρει μεγαλύτερη πρόσφυση στις στροφές.

Ο Akio Toyoda, ο CEO της Toyota έχει δώσει εντολή το νέο μοντέλο να έχει διαφορετική απόδοση από το BRZ, κάτι που σημαίνει πως η παρουσίασή του θα καθυστερήσει έτσι ώστε οι μηχανικοί της ιαπωνικής εταιρίας να κάνουν τις απαραίτητες ρυθμίσεις στον κινητήρα και στο κιβώτιο των ταχυτήτων, ώστε το αυτοκίνητο να έχει τη δυναμική συμπεριφορά και την οδική εμπειρία των αυτοκινήτων της Toyota.

To GR86 αναμένεται να παρουσιαστεί τον Μάρτιο του 2022 και θα φέρει το ίδιο κινητήριο σύνολο με το BRZ. Το τελευταίο φορά έναν νέο κινητήρα, ο οποίος έχει κατά 15% αυξημένη ροπή. Ο λόγος για την ατμοσφαιρική έκδοση του 2,4-λίτρων τετρακύλινδρου boxer κινητήρα (FA24) της Subaru, ο οποίος αποδίδει 228 άλογα στις 7.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 3.700 σ.α.λ. Η σχέση συμπίεσης του είναι 13,5:1, η διάμετρος του κινητήρα των εμβόλων είναι 94 χλστ. και η διαδρομή του στα 86 χλστ.

Ο κινητήρας συνδυάζεται τόσο με 6-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με ένα νέο 6-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, με το βάρος του αυτοκινήτου να κυμαίνεται από 1.276 έως 1.306 κιλά, ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού και το κιβώτιο ταχυτήτων.