H Porsche δημιούργησε την 911 GT1 Strassenversion ώστε να μπορέσει να αγωνιστεί στο GT1 πρωτάθλημα και με εξαίρεση το εσωτερικό, δεν διαφέρει πολύ από την αγωνιστική “αδερφή” της. Οι βασικές διαφορές, εντοπίζονται στο ελαφρώς αυξημένο ύψος, την κλιμάκωση του κιβωτίου, τα ατσάλινα φρένα που αντικαθιστούσαν τα αγωνιστικά carbon και το ελαφρύ detune που υπέστη ο twin-turbo, επίπεδος εξακύλινδρος κινητήρας που ήταν τοποθετημένος όχι πίσω, όπως στις φυσιολογικές 911, αλλά στο κέντρο του αμαξώματος.

1

Στο video έχεις την δυνατότητα να δεις και την παραμικρή λεπτομέρεια του αυτοκινήτου που για την πέδηση εξοπλίζεται με αεριζόμενα, carbon δισκόφρενα και τετραπίστονες δαγκάνες και στους τέσσερις τροχούς.

Το 1998, η Porsche κατασκεύασε 25 911 GT1 Evo Strassenversion, και για την κίνηση του αυτοκινήτου φρόντιζε ένας επίπεδος twin-turbo κινητήρας με χωρητικότητα 3,2 λίτρα με απόδοση που έφτανε τα 592 άλογα στις 7.200 σ.α.λ. και 612 Nm ροπής στις 5.000 σ.α.λ. Η ισχύς μεταδιδόταν μέσω ενός 6-τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου στους πίσω τροχούς.

Με βάρος 1.150 κιλών, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,9 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 307 χλμ/ώρα.