Η GTO Engineering έκανε γνωστές δύο σημαντικές ανακοινώσεις σχετικά με το Squalo, καθώς ανέφερε ότι η Grainger and Worrall ολοκλήρωσε την παραγωγή του πρώτου μπλοκ του 4,0-λιτρου ατμοσφαιρικού V12 κινητήρα που θα διαθέτει το αυτοκίνητο.

Ο πρώτος κινητήρας είναι στο πλαίσιο προετοιμασίας της βρετανικής εταιρίας για τις δοκιμές στο δρόμο το επόμενο έτος. Παράλληλα, ανακοίνωσε ότι ο Alexander Aucken εντάσσεται στην εταιρεία με πλήρη απασχόληση ως Chief Technical Officer για να ηγηθεί της παραγωγής του Squalo.

Σε συνεργασία με την Grainger and Worrall για τη χύτευση, τα πρώτα μπλοκ κινητήρων που κατασκευάστηκαν, θα μεταφερθούν στα κεντρικά γραφεία της GTO Engineering στο Ηνωμένο Βασίλειο για να συναρμολογηθούν χρησιμοποιώντας τα εσωτερικά μέρη της εταιρίας. Μόλις ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση, ο πρώτος κινητήρας θα τοποθετηθεί σε μία από τις Revival πλατφόρμες της GTO Engineering για δοκιμές στον δρόμο στα μουλάρια του αυτοκινήτου, ενώ το δεύτερο τρίμηνο του 2022 θα περάσει πολύ χρόνο και στο δυναμόμετρο.

Το Squalo θα διαθέτει πεντατάχυτο χειροκίνητο transaxle κιβώτιο ταχυτήτων της Hewland, το οποίο θα συνδυάζεται με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και υπολογίζεται ότι το συνολικό βάρος θα είναι κάτω από 70 κιλά, όντας ένα από τα ελαφρύτερα και πιο συμπαγή πακέτα που έχει δει η βιομηχανία.

Το μοντέλο βρίσκεται στη φάση της ανάπτυξης και θα ζυγίζει λιγότερο από 1.000 κιλά, καθώς θα βασίζεται σε ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, με υποπλαίσια κατασκευασμένα από αλουμίνιο, ενώ το αμάξωμα θα είναι κατασκευασμένο από carbon. Ο κινητήρας θα διαθέτει τέσσερις εκκεντροφόρους και θα παράγει πάνω από 460 άλογα, με το όριο περιστροφής να αγγίζει τις 10.000 σ.α.λ., με την GTO Engineering να στοχεύει το βάρος του χειροποίητου κινητήρα να είναι μικρότερο των 165 κιλών.