Ο πρόεδρος της Toyota, Akio Toyoda, συμμετέχει το τρέχον Σαββατοκύριακο στον 5ωρο αγώνα αντοχής του πρωταθλήματος Super Taikyu, που διεξάγεται στην πίστα της Suzuka. Ο Toyoda τρέχει με το όνομα Morizo, ενώ στα χέρια του έχει το υδρογονοκίνητο αγωνιστικό της εταιρίας του.

Όπως γνωρίζεις, ο κινητήρας του Mirai, και των υπολοίπων αυτοκινήτων με κινητήρες κυψελών υδρογόνου, χρησιμοποιεί το υδρογόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, που δίνει κίνηση σε έναν ηλεκτροκινητήρα. Ο νέος κινητήρας της Toyota, όμως, έχει τον τρικύλινδρο 1.618 κ.εκ, κινητήρας του GR Yaris, ήτοι είναι ένας παραδοσιακός κινητήρας εσωτερικής καύσης, που φέρει τροποποιημένο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμου και ψεκασμού, έτσι ώστε να μπορεί να καταναλώνει υδρογόνο αντί για βενζίνη.

Σύμφωνα με την Toyota, η καύση του υδρογόνου γίνεται με ταχύτερο ρυθμό σε σχέση με την καύση της βενζίνης και έτσι βελτιώνεται η απόκριση του κινητήρα, ο οποίος παράγει ήχο και έχει μηδενικές εκπομπές CO2, αλλά εξακολουθεί να παράγει NOx, λόγω της μικρής καύσης λαδιού, όπως ακριβώς συμβαίνει και στους κινητήρες βενζίνης.

Η προετοιμασία του αγωνιστικού Corolla έγινε από την ομάδα της Orc Rookie Racing, με το συγκεκριμένο αγωνιστικό να είχε λάβει μέρος και στον 24ωρο αγώνα αντοχής στην πίστα του Fuji, πριν 3,5 μήνες, με έναν εκ των οδηγών να ήταν ο Kamui Kobayashi. Η Toyota χρησιμοποίησε τα δεδομένα από τον αγώνα και αναβάθμισε το υδρογονοκίνητο αγωνιστικό, ο κινητήρας του οποίου πλέον αποδίδει τα ίδια άλογα με την βενζινοκίνητη έκδοση του.

Επιπλέον, ο ανεφοδιασμός γίνεται και από τις δύο πλευρές του οχήματος, ώστε να μειωθεί ο χρόνος ανεφοδιασμού, ο οποίος ορίζεται ως ο συνολικός χρόνος που απαιτείται από την πρώτη σύνδεση έως την τελική αποσύνδεση του ακροφυσίου. Ο ανεφοδιασμός διήρκησε περίπου 5 λεπτά στο Fuji Speedway, 3 λεπτά στον αγώνα στην πίστα Autopolis και αναμένεται να διαρκέσει μόλις 2 λεπτά στη Suzuka.