Με στόχο τον μετασχηματισμό της σε κορυφαία εταιρεία τεχνολογίας, στο πλαίσιο της στρατηγικής Accelarete, η Volkswagen επαναπροσδιορίζει το τμήμα Τεχνικής Ανάπτυξης στο Wolfsburg.

Αυτό περιλαμβάνει τη μετατροπή του τμήματος του VW Group με περισσότερους από 11.500 μηχανικούς σε μονάδα που θα δώσει τον ρυθμό για τον μετασχηματισμό της εταιρείας.

1

Θα δοθεί έμφαση στον πλήρη επανασχεδιασμό της διαδικασίας ανάπτυξης νέων μοντέλων, με εστίαση στο λογισμικό (software), τις απαιτήσεις πελατών και την Scalable Systems Platform ή SSP, την μελλοντική ηλεκτρική πλατφόρμα της Volkswagen, ενώ στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος θα είναι οι προηγμένες λειτουργίες και όχι τα μεμονωμένα εξαρτήματα.

2VW Group: Επενδύσεις 89 δισ. ευρώ μέχρι το 2026

VW Group: Επενδύσεις 89 δισ. ευρώ μέχρι το 2026

Κάτι τέτοιο αναμένεται να μειώσει τον χρόνο ανάπτυξης κατά περίπου 25%, να αυξήσει την ταχύτητα κυκλοφορίας νέων εκδόσεων λογισμικού και επίσης να επιταχύνει σημαντικά τις διαδικασίες παραγωγής.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ένα Volkswagen Golf της προηγούμενης εικοσαετίας διέθετε λογισμικό που είχε αναπτυχθεί με 50.000 γραμμές κώδικα. Ένα σύγχρονο Passat διαθέτει 1 έως 3 εκατομμύρια γραμμές κώδικα, ενώ το νούμερο αυτό εκτοξεύεται στην περιοχή 10 έως 100 εκατομμυρίων γραμμών για ένα μοντέλο της οικογένειας ID.

3Διάβασε επίσης

150 δισ. επενδύσεις έως το 2025 περιλαμβάνει το νέο πλάνο του VW Group

Στο μέλλον, με την εξέλιξη και της αυτόνομης οδήγησης, ένα αυτοκίνητο θα διαθέτει λογισμικό για την ανάπτυξη του οποίου θα έχουν χρησιμοποιηθεί 200 έως 300 εκατομμύρια γραμμές κώδικα.

Καθώς το αυτοκίνητο γίνεται ολοένα και περισσότερο ένα ηλεκτροκίνητο προϊόν που χαρακτηρίζεται από εκτεταμένο λογισμικό, τότε η ανάπτυξή του πρέπει επίσης να εξελιχθεί.

Επαναπροσδιορίζουμε την Τεχνική Ανάπτυξη, δίνοντας προτεραιότητα στο software με το hardware να έπεται. Στο μέλλον, τα project οχημάτων θα ολοκληρώνονται σε 40 μήνες από την στιγμή στην οποία θα έχει τεθεί σε εφαρμογή η βασική αρχιτεκτονική λογισμικού, αντί για 54 μήνες σήμερα,

δήλωσε ο Thomas Ulbrich, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, υπεύθυνος για την Τεχνική Ανάπτυξη.

Η νέα προσέγγιση, γνωστή ως μηχανική συστημάτων ή systems engineering, είναι μια προσέγγιση ήδη γνωστή σε πολύπλοκα έργα ανάπτυξης στη βιομηχανία, όπως στην κατασκευή αεροσκαφών. Στη δεκαετία του 1990, η ανάπτυξη οχημάτων επικεντρώθηκε κυρίως στα εξαρτήματα. Καθώς οι λειτουργίες και τα ηλεκτρονικά προστέθηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 2000, η ​​συνδεσιμότητα άρχισε να παίζει έναν ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο.

4VW: Οι over-the-air αναβαθμίσεις θα της αποφέρουν κέρδη δισεκατομμυρίων

VW: Οι over-the-air αναβαθμίσεις θα της αποφέρουν κέρδη δισεκατομμυρίων

Πλέον, σήμερα και στο μέλλον, το όχημα πρέπει να θεωρείται ως ένα ακόμα σύστημα σε ολόκληρο το οικοσύστημα του πελάτη και να επικοινωνεί απρόσκοπτα με όλα τα συστήματα εκτός του οχήματος. Για το σκοπό αυτό, ειδικοί από διαφορετικούς τομείς καταγράφουν τις απαιτήσεις και τις αλληλεξαρτήσεις σε πρώιμο στάδιο και διασφαλίζουν ότι τα συστήματα και τα εξαρτήματα έχουν διαμορφωθεί και σχεδιαστεί κατάλληλα, ώστε όλες αυτές οι λειτουργίες να μπορούν να συνδυάζονται απρόσκοπτα.

Η Volkswagen θα επενδύσει 800 εκατομμύρια ευρώ στο Campus Sandkamp τα επόμενα πέντε χρόνια. Το νέο, υπερσύγχρονο κέντρο ανάπτυξης θα ανεβάσει τον πήχη στην ανάπτυξη οχημάτων, στεγάζοντας περισσότερους από 4.000 μηχανικούς και λειτουργώντας ως ομπρέλα για το σχεδιασμό, τη σύλληψη, την εμπειρία χρήστη, τη στρατηγική προϊόντων, τη σειρά μοντέλων, την τεχνική διαχείριση έργου, τα οικονομικά, τον προγραμματισμό παραγωγής, τη διασφάλιση ποιότητας και τις πωλήσεις. Η VW θέλει το Campus Sandkamp να είναι το πιο προηγμένο κέντρο ανάπτυξης οχημάτων στον κόσμο.

5

Την ίδια στιγμή, η Volkswagen εργάζεται στην ηλεκτρική πλατφόρμα που θα χρησιμοποιεί το Group στο μέλλον, γνωστή ως Scalable Systems Platform – SSP. Η νέα πλατφόρμα θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά το 2026 στο Project Trinity ης Volkswagen και τελικά θα συγχωνεύσει τις τρέχουσες πλατφόρμες MEB και PPE.

Αυτό θα καταστήσει την SSP το θεμέλιο για όλες τις μάρκες και τα μοντέλα – με άλλα λόγια, τη βάση για περισσότερα από 40 εκατομμύρια οχήματα του VW Group. Όπως η MEB, η SSP θα είναι επίσης ανοικτή και διαθέσιμη σε άλλες εταιρείες.

6Διάβασε ακόμη

Μόνο σε μια πλατφόρμα τα μελλοντικά ηλεκτρικά μοντέλα του VW Group

Το Project Trinity θα κατασκευάζεται σε ένα νέο εργοστάσιο, στη περιοχή Warmenau στο Wolfsburg, κοντά στο κεντρικό εργοστάσιο της εταιρίας. Η παραγωγή του Trinity θα ξεκινήσει το 2026 και θα είναι ουδέτερη από άνθρακα, με το μοντέλο να χρησιμοποιεί τις πιο καινοτόμες μεθόδους κατασκευής και σύμφωνα με την γερμανική εταιρία, θα θέτει νέα πρότυπα στην αυτόνομη οδήγηση, την ηλεκτροκίνηση και την ψηφιοποίηση της κινητικότητας.

Το μοντέλο που αντιπροσωπεύει την επόμενη γενιά ηλεκτρικών οχημάτων της Volkswagen, θα διαθέτει συστήματα ημιαυτόνομης τεχνολογίας επιπέδου 2, ενώ θα εξοπλίζεται με συστήματα που θα του επιτρέπουν την αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4, όταν αυτή γίνει διαθέσιμη. Η Volkswagen θέλει να καταστήσει διαθέσιμη την αυτόνομη οδήγηση σε πολλούς ανθρώπους έως το 2030.

7

Όπως αναφέρει η VW, οι μπαταρίες του Trinity θα φορτίζουν εξαιρετικά γρήγορα, τόσο γρήγορα όσο και ο ανεφοδιασμός ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Η αυτονομία του θα ξεπερνά τα 700 χιλιόμετρα.

Το νέο εργοστάσιο θα κοστίσει περί τα 2 δισ. ευρώ και θα ξεκινήσει να κατασκευάζεται από την άνοιξη του 2023. Η Volkswagen σκοπεύει επίσης να θέσει πρότυπα στην παραγωγή Trinity και στοχεύει σε χρόνο παραγωγής 10 ωρών ανά όχημα, με την Tesla να έχει ήδη αυτόν τον στόχο. Το κλειδί για να το πετύχει και η VW είναι λιγότερες παραλλαγές, λιγότερα εξαρτήματα, περισσότερος αυτοματισμός, πιο λιτές γραμμές παραγωγής και νέες ιδέες logistics.