Την Τετάρτη, 14 Σεπτεμβρίου, η Ford θα αποκαλύψει τη νέα -έβδομη- γενιά της Mustang, με στόχο το μοντέλο της να διατηρήσει τα πρωτεία του πιο ευπώλητου σπορ αυτοκίνητο παγκοσμίως.

Η τρέχουσα -έκτη- γενιά (S550) του δημοφιλούς pony car αποκαλύφθηκε το Δεκέμβριο του 2013, κάτι που σημαίνει ότι βρίσκεται στην αγορά για 8 ολόκληρα χρόνια, με την Ford να ετοιμάζεται να παρουσιάσει το νέο μοντέλο στην έκθεση του Detroit, με την δημοσιογραφική ημέρα να έχει προγραμματιστεί για τις 14 Σεπτεμβρίου.

Προσφάτως διέρρευσαν φωτογραφίες της νέας γενιάς (S650) μέσα από τις εγκαταστάσεις της Ford, που αποκαλύπτουν το εμπρός μέρος του θρυλικού pony car, δίνοντάς μας την καλύτερη ματιά μέχρι τώρα για το επερχόμενο μοντέλο από αυτή τη γωνία.

Όπως ήταν αναμενόμενο, σχεδιαστικά η νέα Mustang αντιπροσωπεύει περισσότερο μια εξέλιξη παρά μια επανάσταση, με ελαφρώς λιγότερο επιθετική εμφάνιση από το τρέχον μοντέλο.

Η σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων είναι εντελώς διαφορετική, καθώς είναι πιο λεπτά από αυτά του σημερινού μοντέλου και φαίνεται να διαθέτουν τρία LED στοιχεία. Το γνώριμο σήμα του πόνυ υπάρχει στη μάσκα, η οποία διατηρεί το γνώριμο εξάγωνο σχήμα της, ενώ υπάρχει επίσης μια χαμηλότερη γρίλια από κάτω, η οποία πλαισιώνεται από εισαγωγές αέρα σε κάθε πλευρά.

Η νέα γενιά θα βασίζεται στην CD6 πλατφόρμα, την πλατφόρμα, την ίδια που χρησιμοποιούν τα νέα Ford Explorer και Lincoln Aviator. Η πλατφόρμα μπορεί να φιλοξενήσει προσθιοκίνητα, τετρακίνητα και πισωκίνητα μοντέλα, με την νέα Mustang να διαθέτει αρκετό αλουμίνιο, κάτι που θα μεταφραστεί σε μειωμένο βάρος.

Βασικός κινητήρας θα παραμείνει ο 2,3-λίτρων EcoBoost, η οποία θα διατίθεται και με 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο, ενώ μέσα στον κύκλο της ζωής του μοντέλου θα υπάρξει και μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση. Η νέα Mustang θα προσφέρεται και με έναν υβριδικό V8 κινητήρα, με τον 5,0-λιτρο κινητήρα εσωτερικής καύσης να στέλνει τη κίνηση στον πίσω άξονα, ενώ δύο ηλεκτροκινητήρες θα βρίσκονται τοποθετημένοι στους μπροστινούς τροχούς, κάνοντας το μοντέλο τετρακίνητο.