Στις αρχές της εβδομάδας, η Honda είχε κλείσει την πίστα του Nurburgring Nordschleife για αποκλειστική χρήση και γι’αυτό πήγε με δύο Civic Type R για να κάνει δοκιμές.

Το ερώτημα είναι τι δοκιμές; Από την στιγμή που έχουν ξεκινήσει οι παραδόσεις του αυτοκινήτου σε διάφορες αγορές του κόσμου, το πιθανότερο σενάριο είναι ότι η ιαπωνική εταιρία θέλησε να γράψει γρήγορους γύρους για πιθανό “σπάσιμο” του ρεκόρ χρόνο για μπροστοκίνητο αυτοκίνητο παραγωγής.

Σήμερα το ρεκόρ βρίσκεται στα χέρια της Renault με το Megane R.S. Trophy-R, το οποίο έχει σταματήσει τα χρονόμετρα σε 7 λεπτά και 45,39. Οι συνθήκες στην πίστα ήταν αρκετά καλές, η θερμοκρασία περιβάλλοντος γύρω στους 9-12 βαθμούς Κελσίου και η πίστα εντελώς στεγνή.

Η Honda συνηθίζει να κάνει τις δοκιμές για τον ταχύτερο γύρο στο τέλος του έτους και αποκαλύπτει τον χρόνο τον Μάρτιο της επόμενης χρονιάς, στο περιθώριο της έκθεση της Γενεύης. Με το αυτοκίνητο να έχει ήδη αποκαλυφθεί, ας ελπίσουμε ότι θα έχουμε τον χρόνο του γύρου πριν από τα Χριστούγεννα, μιας και ούτε του χρόνου θα διεξαχθεί η έκθεση της Γενεύης.