Η Renault παρουσίασε σήμερα μία ειδική έκδοση του Megane RS για να τιμήσει την πλούσια ιστορία του γαλλικού σπορ αυτοκινήτου, σημαίνοντας παράλληλα το τέλος του μοντέλου. Η συγκεκριμένη συλλεκτική έκδοση αποτελεί το επιστέγασμα στην ιστορία ενός θρύλου που ξεκίνησε το 2003.

Ο λόγος για το Megane RS Ultime, το οποίο είναι το τελευταίο μοντέλο με το λογότυπο της Renault Sport, καθώς την ιστορία των σπορ μοντέλων της μάρκας αναλαμβάνει να την συνεχίσει η Alpine.

Το Megane RS Ultime ξεχωρίζει από τις λωρίδες στην οροφή και το καπό, τον πίσω προφυλακτήρα, τις πόρτες και τα φτερά. Αυτές είναι σε μαύρη ματ απόχρωση για να ταιριάζουν με τα τέσσερα διαθέσιμα χρώματα του αμαξώματος.

Πολλές από τις λεπτομέρειες της έκδοσης είναι σε μαύρο χρώμα, όπως τα λογότυπα, οι χειρολαβές των θυρών, τα πλαίσια των παραθύρων, οι τροχοί (ακόμη και τα μπουλόνια), τα καπάκια στις πλήμνες, ο πίσω διαχύτης και το σπόιλερ στον μπροστινό προφυλακτήρα, που διαθέτει γυαλιστερό φινίρισμα και λογότυπο Ultime.

Ακόμα, το 1976, που είναι το έτος ίδρυσης της Renault Sport, αναγράφεται διακριτικά στη δεξιά πλευρά. Το αυτοκίνητο διαθέτει κατά 60 χλστ. φαρδύτερα φτερά εμπρός και 45 χλστ. πίσω, νέες πλευρικές εισαγωγές αέρα, με τα φωτιστικά σώματα να είναι τεχνολογίας RS Vision. Ακόμα, υπάρχει η κλασική κεντρική απόληξη για την εξάτμιση, πίσω αεροτομή οροφής και μεγάλος διαχύτης.

Στο εσωτερικό συναντάμε bucket καθίσματα της Recaro με επένδυση Alcantara σε απόχρωση titanium black και κεντημένο λογότυπο RS. Η κάρτα-κλειδί του Megane RS Ultime είναι διακοσμημένη με τις λωρίδες σε μοτίβο διαμαντιού.

Τα μαρσπιέ είναι αποκλειστικά, ενώ κάθε μοντέλο φέρει το δικό του αριθμημένο μεταλλικό ταμπελάκι δίπλα στο λεβιέ των ταχυτήτων στη βάση της κεντρικής κονσόλας. Αυτό φέρει επίσης την υπογραφή του Laurent Hurgon, του οδηγού που συνέβαλε στην εξέλιξη και δούλεψε πάνω στο Megane RS σε ολόκληρη την καριέρα του, κατέχοντας μέχρι σήμερα το ρεκόρ στις πίστες του Nürburgring, της Suzuka και του Spa-Francorchamps.

Η έκδοση Ultime περιλαμβάνει πολλά από τα συστήματα του Megane RS Trophy, με την οθόνη του συστήματος πλοήγησης να είναι 9,3 ιντσών. Επιπλέον, το αυτοκίνητο διαθέτει ηχοσύστημα της Bose, ψηφιακό πίνακα οργάνων με οθόνη 10 ιντσών, RS Monitor όργανο τηλεμετρίας, προσαρμοζόμενο cruise control και σύστημα υποβοήθησης ελιγμών με απεικόνιση περιβάλλοντος 360 μοιρών. Η λίστα του πρόσθετου εξοπλισμού περιλαμβάνει σύστημα head-up-display, ηλιοροφή και μία ειδικά σχεδιασμένη κουκούλα.

Μηχανικά, το Megane RS Ultime κινείται από τον 1.800άρη τετρακύλινδρο turbo κινητήρα απόδοσης 300 ίππων και 420Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται στον εμπρός άξονα με ένα αυτόματο κιβώτιο 7 ταχυτήτων EDC και με μηχανικό Torsen διαφορικό. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 5,7 δευτ.

Παράλληλα, το μοντέλο είναι εξοπλισμένο με semi-slick ελαστικά Bridgestone Potenza S007 που εξελίχθηκαν ειδικά για το Megane RS Trophy R, σε συνδυασμό με ζάντες Fuji Light 19 ιντσών και φρένα της Brembo με διπλή χύτευση και κόκκινες δαγκάνες.

Ο μπροστινός άξονας με την ανεξάρτητη ανάρτηση, το χαμηλωμένο πλαίσιο Cup, τα υδραυλικά bump stops και το σύστημα 4διεύθυνσης 4CONTROL, εξασφαλίζουν τις προϋποθέσεις για την απόλυτη εμπειρία οδήγησης, τόσο στην πίστα όσο στον ανοιχτό δρόμο.